نحوه دریافت اتریوم رایگان و هرآنچه نیاز است تا بدانید

هنگامی که یاد گرفتید سرمایه گذاری در اتریوم نیازمند وقت و تمرکز است، ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا دریافت اتریوم رایگان امکان‌پذیر است؟ در ادامه با بررسی راه‌های مختلف به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

نحوه دریافت اتریوم رایگان

اگر مقاله ما را تحت عنوان دریافت بیت کوین رایگان مطالعه کرده باشید حتما با فاست‌های بیت کوین آشنا هستید، برای اتریوم نیز این موضوع صادق است و با سر زدن به وبسایت‌هایی که فاست اتریوم هستند می‌توانید به ازای بازدید تبلیغات‌های نمایش داده شده و شرکت در فعالیت‌ها مقداری اتر دریافت کنید. میزان اتر دریافتی در پایان روز در واقع بسیار اندک است تا بتواند تغییری در میزان درآمد شما ایجاد کنند، حتی اگر تصمیم بگیرید از کارهای مکرر تکراری و تبلیغات تهاجمی استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از وبسایت‌های فاست اتریوم آورده شده است:

  • Ethereum-Faucet.org
  • Ethereumfaucet.info
  • Lolifuu ETH Faucet
  • Rocketfaucet.win
  • CC24

اگر به دنبال دریافت اتریوم رایگان هستید، می‌توانید برنامه‌های مختلف تلفن همراه را که برای همان هدف استفاده می‌شوند را امتحان کنید. سایر برنامه‌های تلفن همراه حول بازی‌ها و قرعه‌کشی‌ها می‌چرخند. اگر وقت اضافی در اختیار دارید، ممکن است برنامه‌های زیر برای شما درآمدزا باشند:

  • Ethereum Faucet
  • Faucet Run
  • Free Ethereum Spinner

آیا فاست‌های اتریوم ارزش وقت شما را دارند؟

به طور کلی فاست‌های اتریوم و بیت کوین شما را ثروتمند نمی‌کنند، حتی اگر در یک فاست با جوایز بی نظیر قرار بگیرید، احتمالاً حداکثر در هر ساعت حداکثر ۱ دلار درآمد خواهید داشت.

بیشتر بخوانید

علاوه بر این، اگر هنوز اصرار دارید که بدانید چگونه اتریوم را بدون هیچ کار و سرمایه‌ای دریافت کنید، مراقب باشید، چرا که ممکن است خود را در معرض هکرها و کلاهبرداران مختلف قرار دهید. این افراد می‌توانند پیشنهادهایی را برای شما ارسال کنند و ادعا کنند که اتر را به صورت رایگان یا در ازای مقداری خنده‌دار از ارزهای دیگر به شما می‌دهند. خود را درگیر آن نکنید و کلاهبرداران را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنید و به دوستان خود هشدار دهید.

حتی اگر سایت‌های فاست اتریوم را بیابید، زمانی که صرف یادگیری دریافت اتریوم رایگان می‌کنید مطمئناً بهتر است برای مطالعه روش های واقع گرایانه برای به دست آوردن اتر با استفاده از روش‌های متداول صرف کنید.

روش دیگر دریافت اتریوم البته نه به صورت رایگان ولی ارزان این است که شما می‌توانید یک قرارداد استخراج ابری بخرید و تجهیزات استخراج معدن را در یکی از پلتفرم‌های استخراج اتریوم اجاره کنید. شما سهم خود را از جوایز در کیف پول خود دریافت خواهید.

به یاد داشته باشید بدون صرف وقت و انرژی درآمدی نخواهید داشت، حتی با استفاده از بهترین فاست‌های اتریوم.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment