ویزا کارت FTX راه‌اندازی می‌شود

ویزا کارت FTX حالا از سوی این صرافی راه‌اندازی می‌شود. کاربران می‌توانند با این ویزا کارت از ترازهای حساب خود در سرتاسر دنیا پرداخت‌های خود را انجام دهند و هرآنچه را که می‌خواهند بخرند.

ویزا کارت FTX

صرافی FTX حالا کارت‌های بدهی خود را طی همکاری با شرکت ویزا (Visa) راه‌اندازی می‌کند. صرافی ارز دیجیتال FTX اعلام کرده است که قصد دارد یک کارت بدهی ویزا را صادر کند و به همین خاطر نیز لیست انتظاری را باز کرده است.

کاربران FTX ویزا می‌توانند با این کارت در سرتاسر جهان از طریق حساب ارزهای دیجیتال خود پرداخت‌ها را انجام دهند. دارایی‌ها هم در زمان پرداخت به‌صورت کاملا خودکار به مبلغ موردنیاز و به ارز فیات تبدیل می‌شود.

این صرافی خاطرنشان کرد: «همین امر به شما اجازه می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را نگه دارید.» این صرافی گفت که این روش هیچ هزینه تراکنشی در بر ندارد، اما در عین حال در رابطه با احتمال وجود هزینه‌های شخص ثالث هشدار داد.

بنا به گفته این صرافی کارت اعتباری FTX از امکانات زیر برخوردار است:

  • ارزهای دیجیتال موجود در حساب FTX شما در زمان فروش به‌صورت کاملا خودکار به مقدار موردنیاز معامله می‌شوند. همین امکان در ویزا کارت FTX به شما اجازه می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را به‌صورت ارز دیجیتال نگه دارید.
  • FTX از تمام سرمایه‌های کاربران محافظت می‌کند.
  • کارت ویزای این صرافی دسترسی فوری و ۲۴ ساعته را در روز برای خرید ارزهای دیجیتال به کاربران می‌دهد.
  • این کارت کاملا رایگان است. FTX هیچ هزینه اجرایی یا محاسبه‌ای را از شما نخواهد گرفت.

ویزا نیز اخیرا راه‌اندازی راهکار پرداختی مشابهی را با چند شرکت ارز دیجیتال از جمله بایننس (Binance)، بکت (Bakkt)، بلاک فای (BlockFi)، کریپتو اسپند (CryptoSpend) و لجر (Ledger) تأیید کرده است. صرافی آمریکایی جمینی (Gemini) و پلتفرم استرالیایی کوین جار (CoinJar) نیز کارت‌های ارز دیجیتالی را با غول شرکت‌های پرداخت، یعنی مسترکارت (Mastercards) منتشر کرده‌اند. تحقیقی که از سوی ویزا انجام شده است نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۲، ۴۰% از مشتریان آن قصد دارند که از دارایی‌های دیجیتالی استفاده کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/ftx-launches-ftx-visa-cards-that-will-enable-users-to-spend-their-balances-at-merchants-worldwide/

Comments (0)
Add Comment