کمک هزینه Gains Network آزاد می‌شود

کمک هزینه Gains Network حالا برای کمک به پلتفرم‌های تریدینگ آزاد می‌شود. در حقیقت Gains Network بخش اول کمک هزینه ۷۵۰ هزار دلاری خود را آزاد می‌کند. این شبکه بدین وسیله به رشد پلتفرم تریدینگ لوریج غیرمتمرکز gTrade کمک خواهد کرد.

کمک هزینه Gains Network

Gains Network سازنده پلتفرم تریدینگ لوریج غیرمتمرکز نسل بعد gTrade است. این شبکه برای ۷۵۰,۰۰۰ دلار در امورمالی از دیفای پالی گان (Polygon) درخواست داده است. این شبکه مقدار موردنظر را برای رسیدن به دو نقطه عطف عمده در نقشه راه خود می‌خواهد.

شبکه Gains بوجه اولیه ۲۵۰,۰۰۰ دلاری را به ‌صورت توکن‌های MATIC آزاد کرده است تا بدین ترتیب در عرض دو ماه به چهار هدف اصلی خود برسد. اولین نقطه عطف آن یک ماه پیش تعیین شد و شبکه تاکنون توانسته است که تنها با رشد اصلی خود تقریبا به آن دست یابد. این نقطه عطف شامل حفظ بیش از ۳۰ میلیون دلار در حجم معاملات روزانه تا حداقل ۱۰ روز و حداکثر وثیقه ۲۰,۰۰۰ دلار برای هر ترید است که از طریق صندوق (Vault) DAI آن ممکن می‌شود.

اهداف بیشتر این شبکه نیز شامل دستیابی به ۴ میلیون دلار نقدینگی GNS/DAI و ۲ میلیون دلار ارزش کل قفل‌شده در صندوق سرمایه‌گذاری توکن DAI است. البته برای رسیدن به این اهداف صرفا به کمک هزینه Gains Network نیازی نیست و این شبکه همین حالا هم به این نقاط عطف دست یافته است.

در حالی که این شبکه در زمان تعیین این اهداف بسیار جاه‌طلبانه رفتار کرده، اما رشد سریع اخیر آن gTrade را هم اکنون هم در مسیر خوبی برای رسیدن به آن اهداف قرار داده است. چراکه هم‌اکنون این شبکه ۲۰ میلیون دلار به‌ طور میانگین در حجم تریدینگ روزانه خود دارد. به ‌علاوه از میانگین ۱۸,۰۰۰ دلار در وثیقه حداکثری برای هر ترید هم برخوردار است که این میزان تا کمتر از دو هفته گذشته و پیش از به‌روزرسانی صندوق DAI آن فقط ۶,۰۰۰ دلار بود. همچنین Gain Network از بیش از ۷ میلیون دلار ارزش کل قفل‌شده در استخرهای نقدینگی GNS/DAI هم برخوردار است. این شبکه تصمیم داشت که تنها ۴ روز پس از افتتاحیه به ۱.۸ میلیون دلار ارزش کل قفل‌شده در صندوق DAI خود دست یابد.

شبکه Gain و پلتفرم جالب آن

در حقیقت Gain Network در حال ساخت gTrade است. gTrade ساختار تریدینگ لوریج غیرمتمرکز کارآمدی از لحاظ نقدینگی و بسیار سریع محسوب می‌شود. این پلتفرم پروتکل و چارچوبی برای ساخت و اتصال شبکه‌های بلاک چین سازگار با اتریوم و اکوسیستم اپلیکیشن‌های دیفای با هزینه‌های تراکنش پایین‌تر و سرعت بالاتری از اتریوم است. حالا با کمک هزینه Gain Network، این پلتفرم می‌تواند بیش از پیش هم رشد کند.

gTrade مزایای بزرگی را به تریدرها هدیه می‌دهد. از جمله این مزایا می‌توان: لوریج قیمت‌های نقدی میانگین و وعده هزینه‌های تأمین مالی و تأثیر قیمتی ۰% اشاره کرد. این مزایا هم به لطف ساختار تریدینگ ساختگی آگنوستیک دارایی خاص آن به وجود آمده است که با ضرب و سوزاندن توکن محلی GNS خود بودجه‌رسانی می‌شود.

پلتفرم gTrade هم‌اکنون ۴۳ ارز دیجیتال با لوریج ۵ تا ۱۵۰ برابر به‌علاوه ۱۰ جفت عمده فارکس با لوریج تا ۱۰۰۰ برابر را در ساختاری کاملا درون‌زنجیره‌ای به شما ارائه می‌دهد. تریدها دقیقا از طریق شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین لینک (Chainlink) Network Gains و با قیمت نقد متوسطی انجام می‌شوند. این قیمت‌ها هم از چندین صرافی منبع معتبر هستند تا تضمین کنند که تریدرها منصفانه‌ترین قیمت ممکن را دریافت می‌کنند. gTrade همچنین از مزیت عدم نیاز به نقدینگی برای هر جفتی هم بهره‌مند است. چراکه ۱۰۰% نقدینگی برای تسویه حساب‌ها و در تمام جفت‌های تریدینگ توسط استخر GNS/DAI و صندوق DAI پشتیبانی می‌شود.

کمک هزینه Gains Network و مزایای آن

Gains Network باور دارد که پلتفرم gTrade آماده مدیریت هزاران کاربر و صدها میلیون حجم تریدینگ بوده؛ پس وقت رشد آن است. نقشه راه بلندپروازانه آن درخواست ۵۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه اضافه را به دیفای پالی گان داد تا به دومین نقطه عطف خود برسد. این نقطه عطف ۱۰۰ میلیون دلار حجم تریدینگ روزانه تا حداقل ۱۰ روز، حداکثر ۵۰,۰۰۰ دلار وثیقه برای هر ترید، ۱۰ میلیون دلار در استخرهای GNS/DAI و ۵ میلیون دلار استیک شده در هر صندوق DAI است.

Gains Network گفت هدف عالی آن‌ها آن است که gTrade و پالی گان را به مقصد اصلی تریدینگ لوریج غیرمتمرکز در بلاک چین تبدیل کنند. «سباستین» بنیان‌گذار این شبکه به ما گفت: «این برای ما افتخار بزرگی است که برای این برنامه تشویقی تریدینگ با پالی گان همکاری کنیم. رسالت Gains Network با gTrade همیشه آن بوده است که راهکاری نوآورانه، غیرمتمرکز و منصفانه را به تریدینگ لوریج ارائه دهد. حالا زمان آن است که جهان بفهمد پالی گان بلاک چین مخصوص ترید با لوریج است.»

درباره Gains Network

Gains Network در حال ساخت اکوسیستم دیفای مبتکرانه‌ای از محصولات در پالی گان است. این شبکه هدف دارد تا با پلتفرم gTrade خود ساختار تریدینگ لوریج غیرمتمرکز کارآمدی از نظر نقدینگی را به بلاک چین پالی گان بیاورد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/05/gains-network-unlocks-first-part-of-750k-grant-to-grow-decentralized-leveraged-trading-platform-gtrade/

Comments (0)
Add Comment