شرکت گلکسی دیجیتال و درخواست صندوق قابل معامله برای بیت کوین

شرکت گلکسی دیجیتال و درخواست اخیر آن، موضوع مهم ارزهای دیجیتال است که دانستن آن برای علاقه‌مندان به این زمینه، ضروری است. این شرکت از شرکت‌های بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود که اخیرا نیز دست به اقدامی جنجالی زده است. این شرکت، درخواستی را برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین، ثبت کرده است. این صندوق همچنین فقط بر روی معاملات فیوچرز تمرکز دارد. با ما همراه باشید تا این شرکت و درخواست اخیر آن را بررسی کنیم.

شرکت گلکسی دیجیتال

گلکسی دیجیتال که از شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال است، چهار ماه پیش درخواستی را برای راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) بیت کوین، ثبت کرد. این صندوق نیز کاملا با اموال حقیقی، پشتیبانی خواهد شد. حالا چهار ماه پس از درخواست پیشین، این شرکت دوباره در حال تلاش برای ثبت درخواست خود است. اما این‌بار این صندوق فقط به‌وسیله نوعی از سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد که به فیوچرز بیت کوین، یا همان قراردادهای آتی، گره خورده است.

بر اساس تشکیل پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در روز سه شنبه،‌ صندوق قابل معامله استراتژی بیت کوین گلکسی امید دارد تا تحت مصوبه شرکت سرمایه‌گذاری ۱۹۴۰ ثبت شود.

این صندوق جدید، خود به‌صورت مستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند؛ بلکه در عوض به‌دنبال آن است که افزایش سرمایه را قبل از هر چیز از طریق مدیریت فعال قراردادهای فیوچرز بیت کوین انجام دهد.

جمع بندی

شرکت گلکسی دیجیتال، موضوع مهم دنیای ارزهای دیجیتال است که دانستن آن برای افراد علاقه‌مند در این زمینه ضروری است. این شرکت برای بار دوم و پس از چهار ماه، قراردادی را برای ایجاد صندوق قابل معامله بیت کوین ثبت کرد. این شرکت امید دارد که این‌بار بتواند درخواست خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، عملی کند. ما امروز این شرکت و درخواست اخیر آن را بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment