مدیر عامل گلکسی دیجیتال در انتظار افزایش قیمت بیت کوین

مدیر عامل گلکسی دیجیتال از خبرسازترین افراد اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن پرداخته و مهم‌ترین اخبار در رابطه با آن را بررسی کنیم. «مایک نووگراتز» مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال است که از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. وی اعلام کرده است که منتظر بالارفتن قیمت بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۱ است. در ادامه نیز وی به سطوح مهمی برای ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم، اشاره می‌کند. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

مدیر عامل گلکسی دیجیتال

«مایک نووگراتز» مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) روز چهارشنبه در برنامه «Squawk Box» خبرگزاری CNBC درباره دوران کنونی ارزهای دیجیتال صحبت کرده است. وی اعلام کرد که به‌دنبال افزایش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در این سال، حالا این ارزها در حال گذر از یک دوره ادغام و تثبیت هستند. «نووگراتز» همچنین گفته است که ۴۰,۰۰۰ دلار، یک سطح مهم است که بیت کوین (BTC) باید آن را حفظ کند. وی همچنین افزود که اگر این قیمت به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار برسد، سپس ۳۸,۰۰۰ دلار، سطح بعدی است که باید به تماشای آن نشست.

برای اتریوم (ETH) نیز سطح ۲,۸۰۰ دلار به‌نظر سطح مهمی می‌آید که باید آن را حفظ کرد. «نووگراتز» همچنین اشاره کرد این دو ارز که از محبوب‌ترین ارزها هستند، در این دوران تثبیت ما بین آن دو قیمت، معامله شده‌اند. مدیر عامل گلکسی دیجیتال همچنین به CNBC گفت که او همچنان منتظر افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پیش از پایان امسال است. او گفت: «حدس من آن است که هنوز تا نیمی از ربع چهارم امسال، افزایش قیمت بعدی را نخواهید دید.»

طبق گفته وی، سطوحی از دارایی که بهترین عملکرد را در طول سال داشته‌اند، همان‌هایی هستند که این سال را نیز با قدرت به پایان خواهند رساند.

صحبت‌های «نووگراتز» درباره ارزهای دیجیتال

وی اخیرا نیز درباره افزایش قیمت ارزهای دیجیتال گفت:

«می‌دانید در سرمایه‌گذاری، هر چه به انتهای سال نزدیک می‌شویم، دارایی که عملکرد خوبی را در طول سال داشته است، پایان خوبی را نیز خواهد داشت.»

مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال نیز همچنان به ربع چهارم قدرتمند ارزهای دیجیتال، خوش‌بین است. اما این مدیر عامل همچنان انتظار نوسانات بیشتری را پیش از آنکه ارزهای دیجیتال محبوب رو به افزایش بگذارند، دارد.

وی در توییت اخیر خود به کاهش نرخ خرید بانک فدرال رزرو آمریکا، ممنوعیت ارز دیجیتال از سمت کشور چین و همچنین مقاومت ۴۵,۰۰۰ دلاری اشاره کرد. این مدیر عامل تمام موارد گفته‌شده را به‌عنوان دلایل اصلی ضعف کنونی ارزهای دیجیتال دانست. او گفت:

«بازار ارزهای دیجیتال به سه دلیل افت کرده است: تکرار وضعیت ضد رمز ارزی و منع آزادی این ارزها در کشور چین، طرح کاهش نرخ فدرال ایالات متحده و همچنین مقاومت بیش از حد نمودار برروی قیمت ۴۵ هزار و ۳۲۰۰. این داستان به قوت همیشگی خود است اما همچنان ثبات قیمتی نیز ادامه خواهد یافت.»

جمع بندی

مدیر عامل گلکسی دیجیتال از جنجالی‌ترین اخبار اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و صحبت‌های وی را بررسی کردیم. مدیر عامل شرکت ارزهای دیجیتال برتر، گلکسی دیجیتال، حالا از افزایش قیمت ارزها پیش از پایان سال، صحبت می‌کند. وی باور دارد که دارایی‌های دیجیتالی با عملکرد خوب در طول سال، پایان بسیار خوبی را نیز خواهند داشت. به‌همین دلیل وی از حالا به بیت کوین و اتریوم خوش‌بین است. ما امروز صحبت‌های این مدیر عامل درباره وضعیت ارزهای دیجیتال را بررسی کردیم. شما وضعیت ارزها را در پایان سال چطور می‌بینید؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/09/30/galaxy-digital-ceo-mike-novogratz-expects-next-bitcoin-rally-in-late-2021-explains-important-levels-for-bitcoin-and-ethereum/

Comments (0)
Add Comment