ثروتمند شدن با بیت کوین

 موجودی ناچیز بیت کوین در طول عمر ده ساله این ارز به شدت کاهش پیدا کرده است. اکنون برای ثروتمند شدن با بیت کوین تنها به ۰.۰۱ بیت کوین نیاز دارید.

 درواقع خرید و نگهداری ۰.۰۱ بین کوین امروز برای شما تنها ۵۰۰ دلار هزینه در پی خواهد داشت. اما بر اساس اصلاعات به دست آمده از نقشه توزیع ثروت، این میزان بیت کوین به سادگی شما را در آینده به یک میلیونر تبدیل می کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، در حال حاضر ۵۱.۹ میلیون نفر در جهان وجود دارند که خالص دارایی آنها برابر با ۱ میلیون دلار است. در این آمار خالص دارایی در نظر گرفته شده است. این دارایی شامل املاک و دیگر دارایی های آن نیز می شود. البته بدهی ها از این دارایی کسر شده است.

 توزیع ثروت در جهان

 بر اساس گزارش های به دست آمده، آمریکا با ۲۰.۲ میلیون دلار یا ۳۹ درصد از ثروت جهانی رتبه یک این فهرست را به خود اختصاص داده است. چین با ۱۱ درصد در رتبه دوم و ژاپن، بریتانیا، فرانسه و آلمان نیز هر کدام ۵ درصد از ثروت جهان را در خود جای داده اند.

جالب اینجاست که این ثروتمندان تنها ۱ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و ۴۳ درصد از ثروت جهان را در اختیار دارند. مجموع ثروت این گروه کوچک ۴۰۰ تریلیون دلار است. ۵۳ درصد از این ثورت در دارایی های مالی سرمایه گذاری شده است و نه در امکاک و مستغلات. این آمار به تفکیک کشور به این شرح است. آمریکا ۶۴ درصد، چین و آلمان ۴۴ درصد و هند ۲۲ درصد.

براساس آمار به دست آمده ۱۷۵۷۰۰ نفر بیش از ۵۰ میلیون دلار ثروت را در اختیار دارند. از این تعداد ۵۵۸۰۰ نفر حداقل ۱۰۰ میلیون دلار ثروت در اختیار دارند و ۴۴۱۰ نفر آنها بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در اختیار دارند.

 98 درصد از ظرفیت بیت کوین تا ۱۰ سال دیگر وارد بازار شده است

ظرفیت بیت کوین های استخراج شده در بازار در تاریخ ۱ مارس ۱۸.۶۴ میلیون بوده است. به این ترتیب تنها ۲.۷۳ بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. ده سال بعد، موجودی بیت کوین های در گردش به ۲۰.۶ میلیون می رسد. در این حالت ۹۸ درصد از ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شده است.

صرف نظر از ۱.۹ میلیون بیت کوینی که در یک دهه گذشته جابه جا نشده اند، ۱۹.۲ میلیون بیت کوین برای ۵۱.۹ میلیون میلیونر جهان وجود خواهد داشت.

در این حالت به هر میلیونر ۰.۳۷ بیت کوین می رسد. این تعداد شامل بیت کوین هایی که هنوز استخراج نشده اند نیز می شود. بنابراین ثروتمند شدن با بیت کوین امکان پذیر است. بر اساس تعداد بیت کوین هایی که در حال حاضر در گردش هستند، می توان پیش فرضی ارائه کرد، با صرف نظر کردن از سکه هایی که سالهاست جابه جا نشده اند، در حال حاضر ۱۴.۵۷ بیت کوین در بازار است. به این ترتیب هر فرد برای ثروتمند شدن در بیت کوین به ۰.۲۸ بیت کوین نیاز دارد. به این ترتیب تعداد ثرتمندان جهان در ۵ تا ۱۰ سال آینده افزایش پیدا می کند.

جنگ آینده بر ثروتمند شدن با بیت کوین است

علاوه بر میلیونر های دارای گواهینامه، ۵۹۰ میلیون نفر در جهان وجود دارند که دارایی آنها از ۱۰۰ هزار دلار تجاوز نمی کند. این افراد نباید نادیده گرفته شوند. چرا که آنها نیز می توانند یکی از دارندگان احتمالی بیت کوین باشند. حتی اگر قدرت خرید آنها ناچیز باشد.

 با در نظر گرفتن اینکه نقشه توزیع ثروت که در بالا نمایش داده شده است ثبات باقی بماند، میلیونرهای جهان ۶.۳۲ میلیون بیت کوین از ۱۴.۵۷ بیت کوین باقی مانده را در اختیار دارند. به این ترتیب برای هر فرد ۰.۱۲ بیت کوین باقی می ماند.

۵۹۰ میلیون نفر باقی مانده در حال حاضر صد هزار دلار در اختیار دارند. آنها می توانند ۵.۹ میلیون بیت کوین را خریداری کنند. به این ترتیب هر فرد بالغ ۰.۰۱ بیت کوین در اختیار خواهد داشت.

 در نتیجه با خرید ۰.۰۱ بیت کوین در شرایط فعلی به ارزش ۵۰۰ دلار ثروتمند شدن با بیت کوین را تجربه می کنید. این میزان مالکیت ۱۳ درصدی شما را نشان می دهد که درآینده از شما یک میلیونر می سازد.

 در آخر

 ثروتمند شدن با بیت کوین یک رویا نیست. از آنجایی که موجودی بیت کوین محدود است، روزگاری تعداد بیت کوین هایی که در بازار وجود دارد در مقایسه با تقاضا کاهش پیدا می کند. رقابت برای خرید بیت کوین های باقی مانده، ارزش این ارز را افزایش می دهد. اگر می خواهید در آینده در گروه کسانی باشید که با سرمایه گذاری در بیت کوین ثروتمند شده اند. بهتر است امروز برای سرمایه گذاری دست به کار شوید. تنها ۰.۰۱ بیت کوین آینده شما را تضمین می کند. بنابراین برای خرید بیت کوین از مبالغ کوچک شروع کرده و مسیر میلیونر شدن خود را هموار کنید. ما در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/want-to-be-rich-bitcoin-s-limited-supply-cap-means-you-only-need-0-01-btc