شیبا اینو در GiftChill درج می‌شود

شیبا اینو در GiftChill بریتانیایی درج می‌شود. GiftChill پلتفرم کارت‌های هدیه الکترونیکی عظیم بریتانیایی است. این پلتفرم حالا قصد دارد که ارز دیجیتال شیبا اینو را نیز به پلتفرم خود اضافه کند. جزئیات اضافه شدن این ارز را در خبر امروز بررسی می‌کنیم.

شیبا اینو در GiftChill

GiftChill پلتفرم کارت‌های هدیه الکترونیکی بزرگی است که حالا از ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که حالا شما می‌توانید به ‌راحتی ارز دیجیتالی همچون شیبا اینو را به ‌عنوان کادویی برای جشن سال نو به عزیزان خود ارسال کنید.

پلتفرم GiftChill اعلام کرد که کارت هدیه الکترونیکی شیبا اینوی آن‌ها برای خرید موجود است. چنین پیشنهادی هنوز در هیچ فروشگاه آنلاین دیگری وجود ندارد. این کارت هدیه الکترونیکی شیبا اینوی برتر نیز پیشنهادی ویژه است.

این کارت ویژه به شما اجازه می‌دهد که به ‌راحتی توکن‌های شیبایی به ارزش ۵۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ و حتی ۲۰۰۰ دلار را برای خود یا دوستان خود خریداری کنید. این کارت هدیه الکترونیکی را حتی می‌توان برای هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تازه‌کاری، دوست و اعضای خانواده ارسال کرد. به‌علاوه کارت شیبا اینو در GiftChill راهی ساده و سریع برای خرید توکن‌های شیبا اینو برای خود شما نیز است.

پلتفرم GiftChill در حقیقت به وجود آمد تا با استفاده غیرضروری از کارت‌های اعتباری موجود در سایت‌های کارت هدیه مبارزه کند. پس بدین ترتیب این کارت‌های الکترونیکی جالب به هیچ اطلاعات کارت اعتباری دیگری نیاز ندارند.

به‌علاوه این کارت‌های هدیه را می‌توان با استفاده از ارزهای دیجیتال متفاوتی همچون بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، اتریوم، دوج، شیبا، کاردانو، کرومیا، سولانا، XRP، BUSD، USDC و حتی تتر خریداری کرد. این پلتفرم همچنین با صرافی کوین بیس (Coinbase) و NowPayments نیز برای روند پرداخت ارتباط دارد.

برای آزاد کردن کارت هدیه شیبا اینوی خود شما باید اول با هر ارز دیجیتالی که دوست دارید پرداخت کارت الکترونیکی را انجام دهید. زمانی که پرداخت شما در بلاک چین تأیید شد، عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای را برای کیف پول متاماسک (MetaMask) از طریق ایمیل دریافت می‌کنید. متاماسک نیز تعداد توکن‌های خریداری شده با کارت هدیه الکترونیکی شما را در بر خواهد داشت.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/01/uk-based-giftchill-the-mega-egift-cards-platform-adds-shiba-inu/

Comments (0)
Add Comment