پرداخت ارزهای دیجیتال در glazed پذیرفته می‌شود

پرداخت ارزهای دیجیتال در glazed راه‌اندازی شد. شرکت ظروف غذاخوری &glazed سنگاپور حالا رسما پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را در فروشگاه الکترونیکی خود می‌پذیرد.

پرداخت ارزهای دیجیتال در glazed

&glazed، حالا دستیابی این شرکت ظروف غذاخوری داخلی به نقطه عطف خود و اجرای پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کند. ارزهای دیجیتال از شروع جهانی خود در سال ۲۰۰۹ به ‌تدریج نظر کسب و کارها، مشتریان و سرمایه‌گذاران را جلب کردند. نقطه عطف شرکت دکور و ظروف غذایی داخلی سورپرایز بسیار خوبی برای عرصه تجارت الکترونیک داخلی است.

&glazed در آغاز سال ۲۰۲۲ رسما ارزهای دیجیتال را به‌عنوان روش پرداخت تجارت الکترونیک خود می‌پذیرد. علاقه‌مندان به دکور و ظروف غذاخوری که با امورمالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (DeFi) آشنا هستند حالا می‌توانند به روش پرداختی جدیدی امیدوار باشند.

پذیرش کوین بیس و ارزهای دیجیتال قابل استفاده

این پلتفرم با تحقیقات کامل بر روی بازار و در نظر گرفتن مشتریان، پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را از طریق پلتفرم صرافی خوش‌ساخت کوین بیس (Coinbase) می‌پذیرد. &glazed پس از جستجو درباره دوام ارزهای دیجیتال و ترجیحات کاربران بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH)، دای (Dai) و لایت کوین (LTC) را به‌عنوان ارزهای دیجیتال پذیرفته‌شده خود انتخاب کرد.

در حقیقت انگیزه‌ای همچون بهبود تجربه مشتریان با سیستم پرداختی امن و سریع باعث شد که این پلتفرم کوین بیس را برای پرداخت ارزهای دیجیتال در glazed انتخاب کند. کاربرانی که کیف پول تجاری کوین بیس را دارند می‌توانند از طریق ادغام API با شاپی فای (Shopify) تراکنش‌های تقریبا فوری همچون دیگر کیف پول‌های دیجیتال را تجربه کنند.

&glazed همچنین تمایل دارد که کاربران غیر ارز دیجیتال را به در نظر گرفتن امورمالی دیجیتال و غیرمتمرکز به ‌عنوان شکل جدیدی از پرداخت برای تجارت الکترونیک تشویق کند. این فروشنده ظروف غذایی برای مشتریان خود تضمین می‌کند که از اقدامات حریم خصوصی و امنیتی پرداخت پرقدرتی برای نظارت و گزارش تهدیدات بالقوه برخوردار است. تبدیل کوین‌ها و توکن‌های ارز دیجیتال به فیات روزانه اتفاق می‌افتد. همین به حفظ مسئولیت‌پذیری و شفافیت تراکنش‌ها کمک می‌کند.

پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال

تصمیم پذیرش ارزهای دیجیتال در حقیقت از کنجکاوی تجربه کاربر نشأت می‌گیرد که تیم کارآفرینی را به سمت تحقیق درباره چشم‌اندازهای بلاک چین سوق می‌دهد. «لیونل لیم» بنیان‌گذار &glazed در راستای پرداخت ارزهای دیجیتال در &glazed به دو فرصت از مطالعات و تحقیقات پلتفرم بیت پی (BitPay) اشاره کرد. بیت پی برترین ارائه‌دهنده پرداخت‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال در جهان است.

اولین فرصت آنکه تا ۴۰% از خریدارانی که از طریق بیت پی پرداخت‌های ارز دیجیتال خود را انجام دادند ‌مشتریان جدید فروشنده‌های بیت پی هستند. دومین فرصت آنکه ارزهای دیجیتال علاوه بر هزینه‌های پایین و انعطاف‌پذیری بالا، نقل و انتقالات ایمن را هم به شما ارائه می‌دهند. بنابراین مشتریان کنترل و توانایی خرید بسیار بالاتری دارند. Straits Times همچنین گزارش جالبی از رأی‌گیری وب‌سایت مقایسه فین تک Finder.com ارائه کرد. این خبرگزاری گزارش داد که در این رأی‌گیری، سنگاپور در مالکیت ارزهای دیجیتال رتبه ۶ام را کسب کرد. سنگاپور با ۱۵.۶ درصد جلوتر از میانگین جهانی بوده که ۱۱.۴ درصد است.

این رأی‌گیری پاسخ ۴۰,۶۴۵ نفر از ۲۲ کشور از جمله ۹۸۵ نفر از بزرگسالان جمهوری را جمع‌آوری کرده بود. شاید اندازه نمونه چندان قابل توجه به ‌نظر نرسد اما این فروشنده خوش‌بین توانست پتانسیل رشد مالکیت ارزهای دیجیتال در سال‌های آتی را به همین ترتیب به خوبی ببیند.

آقای «لیم» همچنین آشکار می‌کند که «ما به‌دنبال کشف بازارهای جدید و بهبود دائمی تجربه مشتری هستیم. ما با ادغام API راحت تجارت کوین بیس یک درگاه پرداختی دیگر را به فروشگاه الکترونیکی خود با موفقیت اضافه کردیم. پرداخت ارزهای دیجیتال در &glazed به مشتریان کمک می‌کند تا با کیف پول‌های موردنظر خود، آیتم‌هایی را که می‌خواهند خریداری کند. همچنین با تبدیل سنگاپور به قطب ارزهای دیجیتال در منطقه زمان آن بود که فروشگاه‌دارانی همچون ما دیجیتالی شوند و خود را برای آینده نزدیک آماده کنند.»

تجربه راحت و ایمن

از آنجایی که دیفای سوابق داده کاملا دقیقی را به شما ارائه می‌دهد، &glazed باور دارد که این اکوسیستم تجربه‌ای ساده و ایمن را برای مشتریان فراهم می‌کند. مشتریان از شفافیت کاربرد کوین‌ها و توکن‌ها استقبال می‌کنند. چراکه بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند جریانات زنجیره تأمین محصولاتی را که خریداری کرده‌اند پیگیری کنند. زمان‌های تسویه پرداخت نیز در بانک‌ها، شرکت‌های کارت اعتباری و پرداخت‌های دیجیتال عمومی متفاوت است. همین می‌تواند موجب نارضایتی کاربران شود.

اما در مقابل تراکنش کوین‌ها و توکن‌های ارز دیجیتال فورا پردازش و انجام می‌شود. همین موجب می‌شود که فروشندگان و مشتریان به درآمد و مخارج دسترسی فوری داشته باشند. کاربران ارزهای دیجیتال به ‌دلیل سیستم دفترکل غیرمتمرکز آن، نمی‌توانند تراکنش‌های آن را دستکاری کنند و همین از کاربران در برابر دزدی و کلاهبرداری محافظت می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/andglazed-accepts-crypto-payment-singapore/

Comments (0)
Add Comment