همکاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با GMO به منظور ایجاد GYEN

همکاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با GMO برای ایجاد استیبل کوین GYEN از مواردی است که توجه طیف گسترده‌ای از افراد را به خود جلب می‌کند. GYEN را می‌توان نوعی استیبل کوین متمرکز دانست که توسط یک کمپانی ژاپنی قرار است رشد و توسعه یابد. این استیبل کوین قرار است به وسیله صرافی بایننس مورد معامله قرار بگیرد. همچنین به صورت مستقیم و از طریق فیات می‌توان GYEN را از GMO Trust خریداری کرد. همچنین این امکان وجود دارد تا این استیبل کوین را با رمز ارزهای بزرگی مانند بیت کوین و USDT خرید و فروش کرد. این اقدامات در صرافی بایننس قابل اجرا است.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با چه شرکتی همکاری خود را شروع کرده است؟

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با شرکت اینترنتی GMO همکاری خود را انجام داده است. این شرکت ژاپنی در زمینه تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به اینترنت فعالیت می‌کند. این کمپانی از سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به اینجای کار در زمینه اینترنت فاینانس و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته است. شرکت GMO نقش به سزایی در اجرا و مدیریت پلتفرم مدیریتی FX نیز دارد. این پلتفرم را می‌توان بزرگترین پلتفرم آنلاین در زمینه تریدینگ دانست. همچنین GMO در زمینه مدیریت بانک اینترنتی، صرافی ارزهای دیجیتال، مدیریت ماینینگ رمز ارز، درگاه پرداختی و استیبل کوین‌های مدیریت شده فعالیت می‌کند.

GMO Trust در نیویورک را می‌توان یک نسخه محدود و وابسته به کمپانی دانست که در زمینه سرویس‌های مالی در نیویورک فعالیت می‌کنند. در این شرکت اولین استیبل کوین JPY ایجاد شد. همکاری ارز دیجیتال بایننس در زمینه طراحی استیبل کوین GYEN را می‌توان پیشرفتی جدید در زمینه رمز ارزها دانست.

استیبل کوین GYEN را می‌توان یک سرمایه دیجیتال دانست که به وسیله دپارتمان سرویس مالی نیویورک مدیریت و اجرا می‌شود. این استیبل کوین ۱۰۰ درصد پشتیبانی فیات و همچنین اطلاع رسانی عمومی را خواهد داشت.

این اقدام را می­توان گامی بسیار بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال دانست؛ اقدامی که می‌تواند از طریق GMO Trust منجر به دیجیتالی کردن ارزهای معروف شود. همچنین امکان استفاده از این ارزها در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی سرمایه مالی در سرتاسر جهان به وجود خواهد آمد. استیبل کوین GYEN قابلیت استفاده به وسیله سیستم‌های حقیقی و تریدرهای کوچک را نیز دارد. از این استیبل کوین می‌توان در خرید و فروش و معاملات ارزی نیز استفاده کرد. GYEN را می‌توان یک گزینه بهتر از فیات دانست. یکی از اصلی‌ترین عامل برتری این پروژه، برخورداری از سیستم بلاک چین است.

ابراز خرسندی بایننس نسبت به راه اندازی استیبل کوین GYEN

همکاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با کمپانی GMO در زمینه طراحی استیبل کوین GYEN را می‌توان یک اقدام بسیار کاربردی در جهت موفقیت این سیستم دانست. بایننس نقش به سزایی در زمینه ایجاد محیطی امن، منحصر به فرد و کاربردی برای اکوسیستم بلاک چین خود به وجود آورده است. این‌ها گفته‌های «کن ناکامورا» مدیر اجرایی GMO Trust است. او گفت:

“از آن جایی که استیبل کوین GYEN را در اکوسیستم بایننس راه اندازی می‌کنیم، استفاده از این گزینه توسط سرمایه گذاران حقوقی و افراد معمولی، شهرت و استفاده از سرمایه دیجیتال و حوزه رمز ارزها را به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد داد”

قرار است صرافی بایننس نیز این استیبل کوین را در ۲۰۲۱-۰۵-۱۲ لیست کند. همچنین قرار است GYEN با بیت کوین و USDT نیز مبادله شود.

جمع بندی

همکاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. به نظر شما آیا این استیبل کوین می‌تواند به یک سرمایه دیجیتال شناخته شده تبدیل شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.