استیبل کوین طلا در حال راه‌اندازی در کاردانو است

استیبل کوین طلا از جدیدترین انواع استیبل کوین است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با این نوع از استیبل کوین‌ها آشنا کنیم. اخیرا «دیوید تیلور» رئیس بازاریابی در مؤسسه کاردانو، از خبر جدید این مجموعه پرده برداشت. وی گفته است که استیبل کوین‌هایی با پشتوانه طلا، در حال راه‌اندازی در شبکه کاردانو هستند. این خبر از جنجالی‌ترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال است. اگر شما نیز می‌خواهید درباره این استیبل کوین‌ها و راه‌اندازی آن‌ها بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

استیبل کوین طلا

«دیوید تیلور» رئیس بازاریابی مؤسسه کاردانو گفته است که استیبل کوین‌هایی با پشتوانه طلا در حال راه‌اندازی در شبکه ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) هستند. او این خبر را در توییتر خود اعلام کرد: « @Meld_lab و Tingo mobile در حال آوردن ۹ میلیون مشتری از سراسر نیجریه، به شبکه دیجیتال کاردانو هستند. به‌عنوان بخشی از این همکاری، نوعی استیبل کوین با پشتوانه طلا نیز به این پروتکل اضافه خواهد شد.»

اپلیکیشن‌ها و پروژه‌های غیرمتمرکز بسیاری در حال پیوستن به شبکه بلاک چین کاردانو هستند. «Meld» که پیش‌تر در توییت «دیوید تیلور» از آن نام بردیم، یک پروتکل دیفای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سهام را در شبکه کاردانو وام داده، قرض گرفته و یا آن را استیک کنند. این پروتکل حالا درحال آماده‌سازی برای راه‌اندازی شبکه استیبل کوین طلا در کاردانو است.

بالا رفتن جایگاه توکن آدا و قرارگیری در میان ۵ ارز دیجیتال برتر از نظر سرمایه بازار نیز به احتمال زیاد به‌علت افزایش اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی باشد که درحال پیوستن به شبکه کاردانو هستند. «COTI» نیز یک پلتفرم پرداخت غیرمتمرکز است که به‌عنوان درگاه پرداختی کاردانو عمل می‌کند. این پلتفرم اخیرا آشکار کرده است که در حال راه‌اندازی Djed است. Djed یک استیبل کوین الگوریتمی به‌شمار می‌رود. حالا نیز یک استیبل کوین با پشتوانه طلا درحال اضافه‌شدن به این شبکه است.

استیبل کوین‌هایی با پشتوانه طلا

پروتکل مبنی بر کاردانوی MELD نیز از برنامه‌هایی برای راه‌اندازی استیبل کوین به‌عنوان اولین قدم برای دموکراتیزه کردن ارزهای دیجیتال و قرار دادن هر چه بیشتر آن‌ها در دسترس افراد، سخن گفته است.

«کن اولینگ» بنیان‌گذار و رئیس MELD بیان کرده است که «هدف در اینجا سادگی و روشنی است. طلا ابتدا در مکانی مطمئن ذخیره، توکنیزه، تقسیم شده و کوچکتر می‌شود تا بدین‌صورت بتوانیم آن را بفروشیم.» فعالیت‌های درون زنجیره‌ای شبکه کاردانو نیز پس از آخرین توسعه‌ها در اکوسیستم، حالا رکورد جدیدی را در ماه سپتامبر زده است. ۲۴۳,۰۰۰ نفر، صاحب دارایی محلی آدا هستند و همچنین ۷۰% از آدرس‌های کیف پولی که صاحب این توکن هستند، کاملا سودآور به‌نظر می‌رسند.

صفحه توییتر Intotheblock در همین رابطه می‌نویسد:

«تعداد دارندگان توکن آدا در این ماه به رکوردی جدید رسید. ۲۴۳ هزار آدرس در حال حاضر، جمعا حجم ۵.۴۹ میلیاردی توکن آدا را در دست دارند. همچنین با قیمت کنونی این ارز دیجیتال، بیش از ۷۰% از این آدرس‌ها در وضعیتی سودآور قرار دارند.

جمع بندی

استیبل کوین طلا از جدیدترین و جالب‌ترین استیبل کوین‌های کاردانو است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با این کوین آشنا کردیم. کاردانو درحال حاضر در وضعیتی بسیار سودآور قرار دارد. این شبکه خبر از اضافه کردن نوع جدیدی از استیبل کوین‌ها می‌دهد. این استیبل کوین‌های جالب با پشتوانه طلا هستند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها سود بسیاری، بدست آورد. ما امروز این کوین‌ها را با جزئیات کامل بررسی کردیم.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/09/30/david-taylor-head-of-marketing-at-cardano-foundation-said-that-gold-backed-stablecoins-to-launch-on-cardano/

Comments (0)
Add Comment