ارز دیجیتال گراف در حال استفاده از پالی گان در چند روز اخیر خبر ساز شد

ارز دیجیتال گراف از ارزهای مهم در زمینه کریپتوکارنسی است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهد کرد. این ارز مهم به‌تازگی خبر مهمی را اعلام کرده است. این ارز اعلام کرده است که از پالی گان استفاده می‌کند. این استفاده نیز مشخصا برای سیستم صورت حساب این ارز دیجیتال است. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و خبر اخیر آنها را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال گراف و پالی گان

اثبات سهام (PoS) ارز دیجیتال پالی گان (Polygon) یک راه‌حل مقیاس کردن اتریوم است. اکوسیستم این راه‌حل، درخشان‌ترین توسعه‌دهندگان را از سرتاسر جهان جذب می‌کند. تمرکز این اکوسیستم که بر حل مقیاس‌پذیری و پرورش ایده‌ها و مفهوم‌های جدید قرار دارد، برترین استعداد‌ها را به خود جذب کرده است. شبکه گراف (Graph) نیز یک پروتکل شاخص‌سازی و تحقیق درباره داده‌های غیرمتمرکز برای وب۳ (Web3) است. گراف شبکه‌هایی که شامل Ethereum، IPFS، Celo و Avalanche می‌شوند را مورد تحقیق قرار می‌دهد و حضور خود را با استفاده از شبکه پالی گان گسترش می‌دهد. گراف از شبکه پالی گان برای فناوری صورت حساب خود که «Subgraph Studio» نام دارد استفاده کرده و بدین ترتیب می‌تواند حضور خود را بسط دهد.

توسعه‌دهندگان از سرتاسر جهان به تجمع در پالی گان به‌علت ظرفیت‌های فنی آن ادامه می‌دهند. عملکرد بالای این شبکه و همچنین زیرساخت‌های مقیاس‌پذیر آن موجب تسهیل بسیاری از ایده‌ها می‌شود. مخصوصا ایده‌ها و مفهوم‌هایی که توانایی راه‌اندازی پذیرش جریان گسترده‌تر فناوری بلاک چین را داشته باشند. تیم ارز دیجیتال گراف هیجان‌زده است که از پالی گان برای اکوسیستم صورت حساب خود و به‌منظور کمک به کاهش کارمزد گس برای کاربران در شبکه گراف استفاده کند.

مدیریت کلیدهای API از طریق گراف

گراف به‌عنوان راه‌حل پیشرو برای ساخت محصولات و برنامه‌های غیرمتمرکز در اتریوم و IPFS و همچنین به‌عنوان یک پروتکل وب۳ سهام آبی، بیش از ۲۰،۰۰۰ توسعه‌دهنده دارد که در حال ساخت زیرگراف‌هایی برای برنامه‌های وب۳ هستند. گراف در حال حاضر موارد استفاده خود را نیز بسط داده است. این شبکه با راه‌اندازی راه‌حل صورت حساب خود در شبکه پالی گان توانست این گسترش را امکان‌پذیر کند. راه‌حل صورت حساب گراف که «Subgraph Studio» نام دارد به توسعه‌دهندگان اجازه ساخت، امتحان و برقرار کردن زیرگراف‌ها و همچنین مدیریت کلیدهای API خود را می‌دهد. پالی گان انتخابی برتر از میان دیگر راه‌حل‌هاست؛ چرا که امکان ایجاد معاملات کم هزینه و تقریبا فوری را هم برای کاربران و هم برای توسعه‌دهندگان به‌طور یکسانی به‌وجود می‌آورد.

شروع تحقیق از طریق کلیدهای API در شبکه گراف، هزینه‌ای را نیز برای توسعه‌دهندگان به‌وجود می‌آورد. تمام فاکتورهای « Subgraph Studio» به‌صورت هفتگی در این سیستم تولید می‌شوند. با ساخت این فناوری صورت حساب در پالی گان، کاربران گراف می‌توانند از معاملات کم هزینه و تقریبا فوری بهره ببرند. تحقیق درباره داده‌ها از طریق گراف تقریبا بی‌عیب و نقص است و توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز جدید را بدون نگرانی از هزینه‌های بالا، امکان‌پذیر می‌کند.

این حرکت از طرف شبکه گراف، نشان‌گر نقطه عطفی دیگر است. در این نقطه عطف، پالی گان به‌عنوان راه‌حل مقیاس‌پذیر برتری از اتریوم استفاده می‌شود. هزینه‌های پایین‌تر، بازده بالاتر و سازگاری داخلی آن با برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم، پالی گان را در میان کاربران و توسعه‌دهندگان به شبکه‌ای محبوب تبدیل می‌کند.

درباره ارز دیجیتال گراف

گراف، یک لایه شاخص‌گذاری، تحقیق و جست‌وجوی وب۳ غیرمتمرکز است. توسعه‌دهندگان APIهایی باز را به نام زیرگراف‌ها ساخته و منتشر می‌کنند که اپلیکیشن‌ها با استفاده از GraphQL بتوانند پرس‌وجوی خود را انجام دهند. گراف در حال حاضر داده‌های شاخص‌گذاری را از ۲۲ شبکه مختلف شامل:‌ Ethereum، Arbitrium، Avalanche، Celo، Fantom، Moonbeam، IPFS و PoAa پشتیبانی می‌کند. همچنین شبکه‌های بیشتری نیز به‌زودی به آنها اضافه خواهند شد. تا امروز بیش از ۱۸،۰۰۰ زیرگراف در این سرویس میزبان مستقر شده‌اند و زیرگراف‌های جدید نیز می‌توانند مستقیما در این شبکه قرار بگیرند. تقریبا ۲۰،۰۰۰ توسعه‌دهنده، زیرگراف را برای اپلیکیشن‌هایی همچون:‌ Uniswap، Synthetix، Aragon، Gnosis،‌ Balancer، Livepeer، DAOstack، AAVE، Decentraland و بسیاری اپلیکیشن دیگر ساخته‌اند.

اگر شما نیز از توسعه‌دهندگانی هستید که در حال ساخت اپلیکیشن عادی و یا اپلیکیشن وب۳ هستید، می‌توانید از زیرگراف‌ها برای شاخص‌سازی و تحقیق در رابطه با داده بلاک چین‌ها استفاده کنید. گراف به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌صورت موثر و کارآمد، دیتا را در یک UI ارائه دهند. این شبکه همچنین به دیگر توسعه‌دهندگان اجازه استفاده از زیرگراف شما را نیز می‌دهد. شما می‌توانید یک زیرگراف یا استعلام زیرگراف را که در اکسپلور گراف باشد مستقر کنید.

 ارز دیجیتال گراف همچنین دوست دارد به شما برای شاخص‌گذار، سرپرست و یا نماینده شدن در شبکه اصلی گراف، خوش‌آمد بگوید. فقط با معرفی خود در دسکورد گراف برای صحبت‌های فنی به انجمن گراف ملحق شوید. همچنین می‌توانید به چت تلگرام گراف نیز ملحق شده و یا گراف را در توییتر دنبال کنید. توسعه‌دهندگان و اعضای انجمن گراف همیشه مشتاق هستند که با شما چت کنند. اکوسیستم گراف نیز یک انجمن رو به رشد از توسعه‌دهندگانی دارد که یکدیگر را حمایت می‌کنند.

موسسه گراف بر شبکه گراف نظارت می‌کند. خود این موسسه نیز از طرف شورای فنی نظارت می‌شود. «Edge & Node» و «StreamingFast» نیز دو سازمان از میان سازمان‌های زیاد موجود در اکوسیستم گراف هستند.

درباره پالی گان

پالی گان اولین پلتفرم با ساختار خوب و استفاده آسان برای مقیاس کردن اتریوم و توسعه‌های زیرساختی آن است. جزء اصلی آن نیز SDK پالی گان است که یک چارچوب انعطاف‌پذیر است. این چارچوب، ساختن و اتصال چین‌های ایمنی همچون Plasma، Optimistic Rollups، zkRollups، Validium و غیره را پشتیبانی می‌کند. همچنین چین‌های مستقلی همچون Polygon POS که برای استقلال و انعطاف طراحی شده‌اند نیز تحت حمایت این شبکه قرار دارند. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری پالی گان با بیش از ۵۰۰ برنامه غیرمتمرکز، تقریبا ۳۵۰ میلیون معامله و بیش از ۱۳.۵ میلیون کاربر خاص، تا به‌حال شاهد استقبال و پذیرش گسترده‌ای بوده‌اند.

اگر شما نیز از توسعه‌دهندگان اتریوم هستید، شما دیگر از توسعه‌دهندگان پالی گان نیز محسوب می‌شوید. پس از معاملات ایمن و سریع پالی گان برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال گراف یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. این ارز به‌تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد از ارز پالی گان استفاده کند. شبکه گراف در این رابطه توضیح داد که بخش اعظمی از این استفاده به‌دلیل ارتقا سیستم‌های صورت حساب آنهاست. ما امروز این ارز دیجیتال و همکاری جدید آن را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما این ارتقا موجب بیشتر شدن استفاده از این دو ارز دیجیتال می‌شود؟

Comments (0)
Add Comment