Grayscale با خرید و فروش بیت کوین اکنون نیم میلیون BTC در اختیار دارد

صندوق ارز دیجیتال و فضایی برای مدیریت دارایی های دیجیتالی است. این شرکت در حال حاضر بیش از نیم میلیون بیت کوین به ارزش ۸.۳ بیلیون دلار را در اختیار دارد. خرید و فروش بیت کوین سود چشمگیری را برای این شرکت به همراه داشته است.

آخرین گزارش های به دست آمده از این شرکت نشان می دهد که مجموع بیت کوین های موجود در صندوق این شرکت برابر با ۲.۶۹ درصد از موجودی بیت کوین در تمام جهان است. این میزان از دارایی بی سابقه و شگفت انگیز است.

از سوی دیگر Chainalysis تخمین زده است که چیزی در حدود ۳.۷ میلیون بیت کوین مفقود شده اند. به این ترتیب به احتمال زیاد دارایی شرکت Grayscale 3.37 درصد از بیت کوین های موجود را شامل می شود.

 سرمایه گذاران و موسساتی که ترجیح می دهند دارایی خود را در صندوق ارزی قانونمندی ذخیره کنند، از خدمات Grayscale استفاده می کنند. این افراد سالانه کارمزدی برابر با ۲ درصد را به این شرکت پرداخت می کنند.

این شرکت در سال ۲۰۲۰ به شکلی بی سابقه اقدام به خرید بیت کوین کرد. در همین راستا تعداد بیت کوین های موجود در این صندوق ظرف مدت ۶ ماه، ۵۰ درصد افزایش داشته است. این میزان پیشرفت برای شرکتی که تنها ۷ سال سابقه فعالیت دارد بی نظیر است.

گزارش های Grayscale 

 این شرکت مدعی شده است که طی هفته گذشته رکورد بالاترین میزان ورودی بیت کوین در یک هفته را به ثبت رسانده است. در هفته گذشته ۱۵.۹۰۷ بیت کوین به دارایی های این شرکت افزوده شده است.

موجود صندوق ذخیره اتریوم این شرکت نیز در سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا کرده است. اکنون ۲.۲۴ درصد از اتریوم های موجود در بازار رمزارز با ارزش ۱.۱۷۵ بیلیون دلار در این شرکت ذخیره شده است.

 این شرکت ۸ صندوق ذخیره دیگر را نیز در خود جای داده است. ارزش مجموع اتریوم های موجود در این صندوق ها به ۴۰۰ میلیون دلار می رسد. به این ترتیب ارزش کل دارایی های دیجیتال موجود در این شرکت به ۹.۹ میلیون دلار می رسد.

 با تمام این تفاسیر بهتر هرچه زودتر اندکی از دارایی های خود را در بازار رمزارز ذخیره کنید. در این صورت با پول هوشمند همراه خواهید شد و دارایی خود را از بازی گاو ها و خرس های نجات می دهید. برای اطلاع از آخرین قیمت بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. آخرین اخبار مربوط به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید و روز به روز بیشتر با دنیای رمزارز آشنا شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/grayscale-now-has-half-a-million-bitcoin

Comments (2)
Add Comment