رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسید

رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل و افزایش عملکرد آن از مواردی است که توانسته به اهمیت بسیار زیادی در میان کاربران ارزهای دیجیتال دست پیدا کند. این کمپانی مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال توانسته به یکی از برترین نمونه‌های فعال در حیطه رمز ارزها تبدیل شود. چندی پیش اعلام شد که کمپانی Grayscale به رشد بسیار زیادی توانسته دست پیدا کند. با ما همراه باشید.

رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل توجه همه را به خود جلب کرد!

رشد سرمایه کمپانی Grayscale به حدی زیاد بود که توجه طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران و فعالان حیطه کریپتوکارنسی را به خود جلب کرد. این کمپانی که در زمینه مدیریت سرمایه رمز ارزها فعالیت می‌کند، توانست سرمایه خود را به اندازه بسیار زیادی افزایش دهد. در حال حاضر این کمپانی به سرمایه ۵۰.۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. حجم عظیمی از این سرمایه در بیت کوین تراست سرمایه گذاری شده است. اگر بخواهیم از نظر عددی به این موضوع اشاره کنیم، حدود ۴۱.۴ میلیارد دلار از سرمایه کمپانی گری اسکیل در بیت کوین تراست سرمایه گذاری شده است. بسیاری از نشریه‌ها و خبرگذاری‌های پیشرو در حیطه رمز ارزها از جمله Milestone خبر از رشد ادامه دار کمپانی Grayscale می‌دهند. به همین دلیل باید همچنان منتظر رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل بود.

در کل این کمپانی ۱۴ تراست را مدیریت می‌کند. نکته جالب توجه درباره این تراست‌ها این است که بیش از ۵ عدد از آن‌ها در سال ۲۰۲۱ میلادی و در ماه مارس راه اندازی شده است. این محصولات جدید یکی از دلایلی است که به نوبه خود باعث به وجود آوردن فرصت بیشتر برای سرمایه گذاری کمپانی می‌شود. از محصولاتی که Grayscale می‌تواند در آن‌ها سرمایه گذاری کند، می‌توان به رمز ارزها و توکن‌های خاص با پتانسیل بالا اشاره کرد. از این نمونه‌ها می‌توان به بیسیک اتنشن توکن، چین لینک، فیلکوین، لیت کوین و لیوپیر اشاره کرد.

تغییر تراست‌ها توسط گری اسکیل

در اوایل سال جاری بود که این کمپانی اقدام به تغییر و یا تعویض تراست‌ها کرد. به عنوان مثال این شرکت تراست ریپل را نقد کرد و به تراست لیت کوین تغییر داد. این تصمیم تحت نظارت و موافقت سیستم امنیتی آمریکا و کمیسیون صرافی رمز ارزها برای ریپل بود. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر تراست بیت کوین توسط این کمپانی به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد گری اسکیل قصد دارد تراست بیت کوین را با ETF تبدیل کند. این اقدام قرار است به منظور رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل صورت بگیرد. این گفته‌ها بر اساس صحبت‌های «مایکل سوننشین» مدیر اجرای Grayscale برداشت شد. او معتقد است تبدیل تراست بیت کوین باعث افزایش سرمایه GLD و همچنین کمپانی گری اسکیل در ماه‌های آتی می‌شود.

«مایکل سوننشین» مدیر اجرایی این کمپانی تمام توان خود را به کار برده تا ETF را در سیستم مالی گری اسکیل لحاظ کند. او بر این باور است که نتیجه این اقدام در چند ماه آینده باعث رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل می‌شود. از این طریق این امکان وجود دارد تا بیشتر از قبل منتظر رشد Grayscale در میان رقبای خود باشد.

سرمایه گذاری گری اسکیل در سایرز ارزهای دیجیتال

کمپانی گری اسکیل تنها در زمینه بیت کوین فعالیت نمی‌کند. این سیستم بیش از ۲۰ درصد از سرمایه خود را در سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار سرمایه گذاری کرده است. به عنوان مثال اتریوم، لیت کوین، اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش از مواردی هستند که گری اسکیل در آن‌ها سرمایه دارد. ۷.۴ میلیارد دلار در اتریوم، ۴۰۵ میلیون دلار در لیت کوین، ۲۶۷ میلیون دلار در اتریوم کلاسیک و ۲۳۴ میلیون دلار در بیت کوین کش سرمایه گذاری شده است. در همین چند ماه اخیر نیز پنج تراست در سیستم گری اسکیل خلق شده است. رمز ارز مانا با ۱۸.۶ میلیون دلار، لیوپیر با ارزش ۱۳ میلیون دلار، فیلکوین به ارزش ۷.۷ میلیون دلار، بیسیک اتنشن توکن با ارزش ۴.۸ میلیون دلار و چین لینک با ارزش ۴.۵ میلیون دلار در کمپانی گری اسکیل حضور دارند.

جمع بندی

رشد سرمایه کمپانی گری اسکیل و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که در این مقاله به آن پرداختیم. با توجه به این که کمپانی Grayscale قصد دارد بر روی دیگر رمز ارزها نیز سرمایه گذاری کند، به نظر شما رشد سرمایه این شرکت همچنان پیوسته خواهد بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment