خرید یک میلیارد دلاری کمپانی گری اسکیل در زمینه ارزهای دیجیتال

خرید یک میلیارد دلاری کمپانی گری اسکیل در زمینه ارزهای دیجیتال فقط در یک روز انجام شد. این اقدام در روز چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد. این در حالی است که کمپانی گری اسکیل در روز سه شنبه حدود ۴۵.۸ میلیارد دلار سرمایه داشت. روز بعد Grayscale سرمایه‌ای حدود ۴۴.۹ میلیارد دلار به عنوان سرمایه کلی به دست آورد. این عدد تنها در ۲۴ ساعت به دست آمده بود. تا روز بیست و یکم ماه آپریل، گری اسکیل سرمایه‌ای حدود ۴۵.۸ میلیارد دلار در زمینه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشت. این کمپانی توانست در کمتر از ۲۴ ساعت حدود یک میلیارد دلار سرمایه گذاری بیشتر در زمینه رمز ارزها و سایر سرمایه‌های دیجیتال انجام دهد.

خرید یک میلیارد دلاری کمپانی گری اسکیل بیشتر در زمینه آلتکوین‌ها است.

خرید یک میلیارد دلاری Grayscale بیشتر شامل آلتکوین‌ها شده است. این حجم از معامله باعث افزایش دارایی این شرکت در زمینه آلتکوین‌ها خواهد شد. در تاریخ بیست و دوم آپریل، شرکت گری اسکیل ۵۱۹ آلتکوین ZEN، ۹۷۶ عدد LPT و ۲۹.۹۹۰ عدد  LINK را خریداری کرد. این حجم از دارایی در زمینه ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است. در هفت روز گذشته این کمپانی حدود ۷۱.۰۳۵ عدد XLM، ۲.۸۶۵ عدد ZEN و در زمینه آلتکوین‌ها نیز چند گزینه پرسود را خریداری کرد. از این موارد می‌توان به ۴۲.۵۰۷ عدد LINK، ۲۵۹.۴۲۱ عدد BAT، ۲۷۸.۲۰۵ عدد MANA، ۲۰.۱۴۶ عدد LPT و ۳.۵۲۴ عدد FIL اشاره کرد. این اعداد و ارقام به نوبه خود نشان دهنده شناخت صحیح بازار رمز ارزها توسط Grayscale است. همانطور که آمار و ارقام نشان می‌دهند، حجم زیادی از خرید یک میلیارد دلاری کمپانی گری اسکیل را آلتکوین‌های پرطرفدار و با پتانسیل بالا شامل می‌شود.

بسیاری از کاربران انتظار می‌دادند این کمپانی در زمینه جذب رمز ارزهای بزرگی مانند بیت کوین و یا اتریوم بیشتر فعالیت کند. این در حالی است که Grayscale بیشتر توجه خود را به خرید آلتکوین‌هایی مانند LTC و BCH داده است. این مشخصه به نوبه خود باعث می‌شود تا در آینده‌ای نه چندان دور کمپانی گری اسکیل سود بسیار زیادی از سرمایه خود کسب کند. این رشد را می‌توان از میزان موفقیت آلتکوین‌های خریداری شده در زمینه قیمت دید. لیت کوین تراست حدود ۸۵۹.۴۲ درصد رشد را تجربه کرد. این اتفاق برای BCHG نیز افتاد. این آلتکوین حدود ۲۳۹.۶۹ درصد رشد داشت که به نوبه خود عدد بسیار زیادی برای رشد یک آلتکوین به شمار می‌رود.

این رشد قیمت نشان دهنده حجم زیاد خرید در زمینه این آلتکوین‌های مورد تمرکز کمپانی گری اسکیل است. این به این معنی است که سرمایه گذاران میزان سود خود را تثبیت خواهند کرد.

جمع بندی

خرید یک میلیارد دلاری کمپانی گری اسکیل و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که توانست سر و صدای بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال به پا کند. به نظر شما این کمپانی تا چه حد می‌تواند سود از سرمایه گذاری خود کسب کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment