خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale در هفته گذشته

خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale از اقدامات جدید این سیستم سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال است. کمپانی گری اسکیل همانند بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه رمز ارزها بر این باور است که آلتکوین‌ها رشد قیمت قابل توجهی را در آینده خواهند داشت. این پیش بینی دلیلی است که Grayscale در هفته گذشته چندین آلتکوین را به لیست دارایی‌های خود اضافه کرد؛ آلتکوین‌هایی که پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و افزایش قیمت دارند. بر اساس آخرین اطلاعاتی که از Bybt منتشر شده است، کمپانی گری اسکیل اقدام به خرید آلتکوین کرده است. از این آلتکوین‌ها می‌توان به MANA، LPT، LINK و FIL اشاره کرد. به نظر می‌رسد این گزینه‌ها پتانسیل خوبی برای رشد داشته باشند.

خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale را می‌توان اقدامی هوشمندانه برای افزایش سرمایه خود دانست

بر اساس اطلاعاتی که به وسیله Bybt منتشر شد، اکثر خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale در هفته گذشته صورت گرفت. بیشترین میزان خرید نیز به آلتکوین MANA مربوط می‌شود. اطلاعات مربوط به میزان خرید و درصدهای آلتکوین‌های جدید این کمپانی را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

پس از این که این آلتکوین‌ها در لیست کمپانی گری اسکیل قرار گرفتند، افزایش قابل توجهی در تراست این کوین‌ها مشاهده شد. تراست MANA، LPT، LINK و FIL همگی حالت افزایشی داشتند. اگر بخواهیم به ترتیب بگوییم، MANA مثبت ۱۶۷۱۰، LPT مثبت ۷۶۷، LINK مثبت ۵۱۶ و FIL نیز مثبت ۱۹۶ را در ۲۴ ساعت ابتدایی خرید تجربه کردند.

رشد تراست این آلتکوین‌ها همچنین برای هفته و ماه‌ نیز ادامه دارد. تمامی تراست‌های این آلتکوین‌ها بالای مثبت ۱۰۰۰ رشد داشتند. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره شد، بیشترین خرید گری اسکیل مربوط به MANA بود. بیشترین رشد تراست نیز در هفت روز گذشته متعلق به این آلتکوین بود. رشد مثبت ۴۶۳۲۸ عددی تراست MANA نشان دهنده پتانسیل بسیار بالای آن است. این اتفاق در ۳۰ روز اولیه ورود این آلتکوین به سیستم گری اسکیل بود. خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale گویا اقدامی بود که نه تنها برای کوین‌ها بلکه برای کمپانی گری اسکیل نیز پرسود بود. ارزش کمپانی گری اسکیل پس از این تصمیم با افزایش همراه شد. بر اساس اطلاعات گفته شده توسط Bybt، میزان سرمایه گری اسکیل در حال حاضر معادل ۵۱.۴۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

قصد خرید سهام GBTC توسط DCG از گری اسکیل

اخیرا یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری مرتبط با گری اسکیل یعنی DCG قصد خرید سهام GBTC را از گری اسکیل دارد. بر اساس آخرین گزارش‌های موجود، این شرکت ۱.۶۹۶.۲۱۹ عدد از سهام را از کمپانی گری اسکیل خریداری کرده است. این سهام تنها بخشی از پروژه خرید مجدد به ارزش ۲۵۱ میلیون دلار است.

با این وجود تراست GBTC Bitcoin با تخفیف ترید می‌شود. در زمان نوشتن این مطلب، منفی ۱۲.۵۲ برای تراست GBTC Bitcoin ثبت شد. این عامل نشان دهنده کمبود اعتماد سرمایه گذاران به GBTC گری اسکیل است.

جمع بندی

خرید آلتکوین توسط کمپانی Grayscale و اطلاعات مربوط به این اقدام از اطلاعاتی است که توانست توجه طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. به نظر شما این آلتکوین‌ها افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه خواهند کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment