شرکت جهانی گری اسکیل چند کوین خاص را در لیست جدید خود منتشر کرد

شرکت جهانی گری اسکیل و اطلاعات مربوط به دارایی این کمپانی از مواردی است که به طور اجمالی قرار است در این مطلب مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارز دیجیتال، شرکت گری اسکیل (Grayscale) است. برای شناخت مهم‌ترین ارزها و دستیابی به بالاترین سود، بهتر است که همیشه گوش به زنگ باشیم. همچنین آشنایی با شرکت‌های بزرگی همچون شرکت گری اسکیل و پیگیری برنامه‌ها، اخبار و دانستن مهم‌ترین آپدیت‌های آنها می‌تواند به بزرگ‌ترین راهنمای شما مبدل شود. پس با ما همراه باشید تا دارایی‌های جدید این شرکت را به شما معرفی کنیم.

شرکت گری اسکیل ۱۳ سکه‌ی جدید را اضافه می‌کند

شرکت گری اسکیل به دنبال افزایش دارایی‌‌های خود تحت مدیریتی جدید است. مدیریتی که در آن مدیر دارایی با توجه به آخرین به روز رسانی‌ها، یک علاقه کلیدی در دارایی رمز ارز که متمرکز بر DeFi باشد را پیدا می‌کند. حالا شرکت جهانی گری اسکیل لیست دارایی‌های خود را با ۱۳ کوین جدید به روز می‌کند.

این ۱۳ دارایی جدید را می‌توان به شکل زیر لیست کرد:

BNT, CRV, ICP, KAVA, KNC, LRC, NEAR, MATIC, REN, SOL, UMA, ZRX.

در ۱۷ ژوئن، شرکت جهانی گری اسکیل یک لیست از دارایی‌های ارزهای دیجیتال جدید خود منتشر کرد. در این لیست، مدیریت دارایی در حال بررسی اضافه کردن تراست‌های خود است.

در ۳۱ سرمایه رمز ارز این شرکت که به عنوان دارایی‌های قابل ملاحضه طراحی شده‌اند، اسامی بزرگی نظیر کاردانو، مونرو و تزوس نیز به چشم می‌خورد.

دارایی‌های جدید شرکت جهانی گری اسکیل چه چیزهایی هستند؟

این شرکت می‌گوید که ما در حال کشف دارایی‌های جدیدی هستیم که بتواند به ما در رشد خانواده‌ی محصولات سرمایه گذاری، کمک کند. در اینجا ۱۳ دارایی دیگر وجود دارد که در حال کشف آنها هستیم:

۱INCH

BNT

CRV

ICP

KAVA

KNC

LRC

NEAR

MATIC

REN

SOL

UMA

 ZRX

و در آخر اشاره می‌کند که حتما اخبار این شرکت را دنبال کنیم تا از آپدیت‌های جدید این کمپانی با خبر باشیم.

شرکت جهانی گری اسکیل در حال تغییر قیمت ارزهای دیجیتال

این شرکت اخیرا قیمت کف را خریداری و از این طریق ۲ میلیارد دلار به ارز بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اضافه کرده است. طی یک توییت اخیرا، سرمایه گذاری‌های شرکت جهانی گری اسکیل حاکی از آن است که در روز دوشنبه ۱۴ ژوئن مجموع مقدار منابع رمز ارز مدیریت شده با تیم این کمپانی به ارزش ۳۵.۵ میلیارد دلار بود. در روز جمعه ۱۱ ژوئن این شرکت اعلام کرد که ارزش کلی AUM نیز ۳۳.۵ میلیارد دلار است. این مقدار نشانگر ۲ میلیارد دلار افزایش در منابع رمز ارز مدیریت شده توسط شرکت جهانی گری اسکیل طی آخر هفته است.

بر اساس جدولی که این شرکت در توییتر خود منتشر کرد، آخر هفته‌ی پیشین، شرکت گری اسکیل ۲ میلیارد دلار رمز ارزهای بیت کوین، اتریوم، لینک، لایوپیر، زی کش، لایت کوین و بیشتر از همه توکن بت خریداری کرده است.

جمع بندی

شرکت جهانی گری اسکیل یکی از پیشگامان عرصه‌ی رمز ارزها بوده که تا به اینجای کار عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. طی لیستی که این شرکت بزرگ از مجموع ۳۱ دارایی خود منتشر کرده است، می‌توان اضافه شدن ۱۳ سکه‌ی جدید را مشاهده کرد. مدیران شرکت گری اسکیل گفته‌اند که قصد دارند رمز ارزهای بسیار بیشتری را کشف و به لیست دارایی‌های خود اضافه کنند. آنها به دنبال پیشرفت و گسترش روز به روز خانواده‌ی سرمایه‌گذاران خود هستند. آیا به نظر شما اضافه کردن این رمز ارزها تاثیری در بازار کریپتوکارنسی می‌گذارد؟

Comments (0)
Add Comment