پروژه Grayscale در حال خرید تعداد بسیار زیادی اتریوم است

در آخرین اخباری که درباره پروژه Grayscale منتشر شد، این سیستم بزرگ در زمینه جمع آوری و خرید دارایی‌های دیجیتال توانسته به میزان بسیار زیادی موفق‌ عمل کند. این بار Grayscale اقدام به خرید حجم بسیار زیادی از اتریوم کرد. این رمز ارز که در حال حاضر رتبه ۲ پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده، به گزینه مورد علاقه این پروژه تبدیل شده است. در هفت روز گذشته Grayscale به اتریوم تراست خود، ۱۹.۳۵۵ اتریوم دیگر اضافه کرد تا به یکی از بزرگترین دارندگان این رمز ارز تبدیل شود. بزرگ‌ترین مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال یعنی Grayscale توانست در همین روز گذشته ۳۳۴۷ عدد دیگر از اتریوم را به اندوخته‌های خود اضافه کند. سایر مقالات رمز ارز مارکت را فراموش نکنید.

حجم اندوخته‌های اتریوم پروژه Grayscale به واسطه دوباره باز شدن تراست این رمز ارز افزایش یافت

در هفت روز گذشته، Grayscale توانست ۱۹۳۵۵ اتریوم را به تراست خود اضافه کند. سر جمع این کمپانی در حال حاضر ۳.۱۷ میلیون توکن اتریوم با ارزش حدودی ۴.۸ میلیارد دلار اندوخته دارد. این رقم می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت و ارزش کلی رمز ارز اتریوم در بازار بگذارد. مدیریت این پروژه پس از دوباره باز شدن تراست اتریوم در ماه ژانویه سال جاری توانست حجم قابل توجهی اتریوم را به ارزش ۳۸۰ میلیون دلار در ۳۰ روز گذشته خریداری کند.

کمپانی Grayscale حجم زیادی از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود را بر روی اتریوم گذاشت اما از دیگر توکن‌ها غافل نشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سایت Bybt، حجم زیادی از توکن‌های ZEC، ZEN و XLM توسط این کمپانی خریداری شده است. از نظر عددی، ۳۰۳ هزار ZEC، ۶۰۴ هزار ZEN و حدود ۶۳ میلیون XLM توسط Grayscale خریداری شده است.

ارزش سرمایه کمپانی Grayscale

ارزش سرمایه و دارایی کلی کمپانی Grayscale در حال حاضر حدود ۳۷.۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود. این عدد برای یک کمپانی مدیریت سرمایه دیجیتال می‌تواند عدد قابل توجهی باشد. می‌توان یکی از دلایل ریزش قیمت بعضی از رمز ارزها را ناشی از خریدهای این کمپانی دانست.

تمرکز بر روی آلت کوین‌ها؛ اقدام جدید کمپانی و پروژه Grayscale

جدا از این که بیش از ۹۰ درصد از سرمایه کمپانی و پروژه Grayscale بر روی ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم است، مدیریت این کمپانی در صدد است تا بر روی سایر رمز ارزهای موجود در دنیای کریپتوکارنسی نیز برنامه ریزی کند. این برنامه ریزی بیشتر قرار است بر روی آلت کوین و حدود ۲۳ نمونه از گزینه‌های پرطرفدار برای سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال باشد. در آخرین اخباری که در این زمینه منتشر شد، نام چند رمز ارز و پروژه پرطرفدار در زمینه ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری توسط پروژه Grayscale نام برده شد. گزینه‌های مانند Aave، Chainlink، Polkadat، Cardano و EOS به عنوان اهداف جدید برای سرمایه گذاری توسط این کمپانی به چشم می‌خورد. «مایکل سوننشن» مدیر اجرایی کمپانی Grayscale در این زمینه گفت:

به منظور دادن خدمات بهتر به سرمایه گذاران خود، بسیار خوشحالیم تا زمینه‌های سرمایه گذاری خود در حیطه ارزهای دیجیتال را افزایش دهیم. دنیای ارزهای دیجیتال هر روز به سمت نوآوری و تغییر پیش می‌رود. بر این باوریم که می‌خواهیم فرصت‌های جذاب و مناسبی را فراهم کنیم تا نیاز سرمایه گذاران خود را در این زمینه افزایش داده تا بتوانند سود و سرمایه قابل توجهی را از سرمایه گذاری خود به دست آورند.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم در ماه فوریه سال جدید تا ۲.۰۲۰ دلار نیز رشد کرد. در حال حاضر این رمز ارز در حدود قیمت ۱.۶۰۰ دلار در حال نوسان است. بیشتر بخوانید.

جمع بندی

پروژه Grayscale و استراتژی خرید اتریوم از اطلاعاتی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا اقدامات این کمپانی تاثیر مثبت یا منفی بر بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.