نظرات درباره بیت کوین

 کاربران شبکه های اجتماعی مدیرعامل شرکت Guggenheim به شدت زیر فشار گذاشتند. آنها از او می خواهد که نظر خود را درباره بیت کوین تغییر دهد. 

او به تازگی بارها نظر خود را درباره این از تغییر داده است. در ابتدا به این بازار بدبین بوده است و در ادامه نظر خود را تغییر داده است در نهایت نیز با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلار در بازار بیت کوین همه را متعجب کرده است در مواردی به پتانسیل بسیار بالایی بیت کوین اشاره کرده است و در دیگر موارد به بی ارزش بودن آن.

 پیام های بازار بیت کوین احساسات کاربران را خدشه دار کرده است. بسیاری بر این باورند که این کار به بازی گرفتن و دستکاری احساسات بازار است. چه به نظر می رسد که با تغییر مسیر قیمت ها رویکرد خود را نسبت به این ارز تغییر می دهد اما مدرکی برای اثبات این امر وجود ندارد.

 برخی از کاربران ادعا می کنند که مدیرعامل این شرکت از ماه دسامبر خرید بیت کوین را آغاز کرده است. زمانی که قیمت در ماه ژانویه افزایش پیدا کرد با انتشار اخبار ضد و نقیض درباره بیت کوین سعی کرد قیمت را پایین نگه دارد. چرا که می خواست به خرید بیت کوین بیشتر ادامه دهد. کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی از او خواستند که موضع گیری خود را در باره بازار بیت کوین مشخص کند. اما علی رغم پیام های متداول کاربران همچنان پاسخی از این شرکت به گوش نمی رسد. 

 سرمایه گذاری در بازار رمزارز

سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به شدت رونق گرفته است. هر روز بر تعداد کسانی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند افزوده می شود. اما بسیاری از افرادی که نظر مثبتی نسبت به بازار بیت کوین نداشته اند نیز از سرمایه گذاری در این بازار چشم پوشی نکردند.

 به نظر می رسد بسیاری از مدیران شرکت های بزرگ در سراسر جهان برنامه هایی برای خرید بیت کوین داشتند. با مرور زمانپرده از سرمایه گذاری های بسیار کلانی برداشته می شود که در خفا انجام شده اند. تمام این موارد حاکی از پتانسیل بسیار بالای بازار رمزارز است. بهتر است شما نیز هرچه سریعتر این بازار را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. آینده امروز در انتظار شماست. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و رمز ارزها را به دارایی خود بیافزایید.

VIP
Comments (0)
Add Comment