«جفری گاندلاچ» میلیاردر از بیت کوین می‌گوید

«جفری گاندلاچ» میلیاردر شناخته‌شده حالا درباره ارز دیجیتال بیت کوین صحبت کرده است. وی گفت: «بیت کوین برای سفته‌بازان است و بهتر است آن را با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار یا کمتر از آن خرید.»

«جفری گاندلاچ» میلیاردر

«جفری گاندلاچ» مدیرعامل شرکت Doubleline Capital و میلیاردر باور دارد که خرید بیت کوین با قیمت کنونی آن غیرممکن است؛ چراکه خطر رکود قریب‌الوقوع وجود دارد.

«گاندلاچ» را به ‌عنوان «پادشاه اوراق قرضه» هم می‌شناسند. وی به Business Insider گفت که بیت کوین ابزار سفته‌بازی است. او بر اساس تغییرات اخیر قیمتی ارز دیجیتال اول بازار دیدگاه خود را در رابطه با سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتالی ابراز کرد.

«بیت کوین در حال حاضر برای سفته‌بازان است. من پیشنهاد می‌کنم که این ارز را نخرید. همان طور که مردم از این ارز خارج می‌شوند، این ارز پرنوسان خواهد شد. شاید بهتر است آن را با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار خریداری کنید.»

«گاندلاچ» بیان کرد که هرگز در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکرده است؛ چراکه این ارزها برخلاف طبیعت وی هستند: «اوراق قرضه بیشتر با طبیعت ترسوی من تناسب دارد. من از آن دسته سرمایه‌گذاران ضد مومنتوم هستم و بیت کوین تنها برای سرمایه‌گذاران مومنتوم است.»

«جفری گاندلاچ» میلیاردر همچنین هشدار داد که امسال یا سال بعد می‌توان منتظر یک رکود اقتصادی جهانی هم بود. او تأکید کرد که احتمال رکود در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ صفر نیست و کاملا وجود دارد. اگر فدرال رزرو آمریکا نرخ‌های بهره را بالا ببرد و اوراق قرضه خود را قطع کند، می‌تواند بر روی قیمت دارایی‌ها تأثیر بگذارد و منجر به رکود اقتصادی شود.

«بازار اوراق قرضه همین حالا هم کاهش سرعت اقتصاد را نشان می‌دهد. اقتصاد همچنان به دست و پنجه نرم کردن با نرخ‌های بهره کمتر و کمتر ادامه می‌دهد. پس من فکر می‌کنم که فدرال رزرو فقط و فقط باید نرخ‌های بهره را تا ۴ برابر افزایش دهد. شما قطعا شروع به دیدن نشانه‌های رکودی بسیاری می‌کنید.»

بر اساس تحقیق سال گذشته هیوبی (Huobi) تغییر سیاست فدرال رزرو آمریکا می‌تواند تأثیر منفی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. فدرال رزرو آمریکا به‌تازگی نشان داد که ممکن بود افزایش نرخ سودی به‌ جای چارچوب زمانی همیشگی در ماه مارس اتفاق بیوفتد که منجر به سقوط اخیر بازار شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/14/billionaire-jeffrey-gundlach-bitcoin-is-for-speculators-and-is-a-buy-at-25000-or-below/

Comments (0)
Add Comment