HAKKA. FINANCE چیست ؟ بررسی اهداف و آینده HAKKA

امروز به بررسی HAKKA، بلاکچین رتبه ۴۸۰ام می‌پردازیم برای درک بهتر این سوال که HAKKA.FINANCE چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. HAKKA، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش HAKKA 143 میلیون عدد است و تعداد موجودی آنها ۶۳۵ میلیون سکه است و در حال حاضر تعداد نهایی آنها اعلام نشده است.

مطالب دیگر را بخوانید.

نکات اصلی و اهداف HAKKA.FINANCE چیست ؟

تیم اصلی طراح این رمزارز به نام Hakka Finance، در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک شرکت تحلیل و بررسی رمزارزها وارد بازار شد. این رمزارز که بر روی ساخت یک دروازه برای تراکنش‌های رمزارزی گاورننس (سیستمی برای قراردادهای هوشمند، که در آن تمام دارندگان توکن می‌توانند در رابطه با قوانین و آینده آن تصمیم گیری کنند.) و بر پایه سیستم پاداش محور سوار است، با هدف ترویج هرچه بیشتر رمزارزها و کاهش هزینه‌های بانکی ساخته شده است. لازم به ذکر است این رمزارز همچنین از سیستم‌های غیر متمرکز برای تراکنش‌ها و ماینینگ استفاده می‌کند.

فرایند و روش کار HAKKA.FINANCE چیست   ؟

از قابلیت‌های پلتفرم این رمزارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • BlackHoleSwap: که یک سیستم غیر متمرکز داد ستد با استفاده از سیستم های AMM مخصوص Stablecoin ها است،
  • CFS (Crypto Structured Fund): یک ابزار برای مشاهده گزینه‌های متفاوت سرمایه‌گذاری با درصد ریسک و سودهای متفاوات
  • سیستم گاورننس که امکان نظرسنجی هوشمند در بین دارندگان این رمزارز را می‌دهد.
  • FEE (Fulcrum Emergency Ejection): تحویل لحظه‌ای تمام دارایی‌ها به صورت اتریوم برای مواقع ضروری
  • ·        3F Mutual: ابزاری برای پیش‌بینی و اخطار در رابطه با ریسک ارزش رمزارزهای سرمایه گذارش شده

نتیجه گیری

این رمزارز از در زمینه‌های بسیاری نقش بی همتا و بی رقیبی دارد. قابلیت‌های و ابزارهای تعبیه شده در این رمزارز از تراکنش‌های رایج روزمره تا معاملات رمزارزی و ارزاهی فیات گزینه‌های خوبی برای استفاده به کاربران می‌دهد. چنانچه قصد سرمایه گذاری بر روی رمزارزها به صورت میان مدت و یا جمع‌آوری نقدینگی برای پروژه شخصی خود را دارید و یا برای شروع سرمایه گذاری بر روی رمزارزها به دنبال یک درگاه کاربری ساده سیستم‌های کاملا کاربردی هستید، این رمزارز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما تلقی شود.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment