Harvest Finance چیست و چه مزایایی دارد؟

به طور کلی Harvest به سیستم‌هایی گفته می‌شود که در آن از اختلاف قیمت خرید و فروش در صرافی‌های مختلف یا در زمان‌های مختلف سود حاصل می‌شود. قیمت این توکن در حال حاضر معادل ۹۹.۲۶  دلار آمریکا است و در رتبه ۲۸۵ قرار دارد. چنان‌چه شما هم علاقه‌مند هستید بدانید که دلیل افزایش پلتفرم‌هایی مانند Harvest Finance چیست ، پاسخ آن نسبتا ساده‌ است. با توجه به افزایش علاقه به رمزارزها و شرایط کلی اشتغال، این امر علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. از این رو پلتفرم‌هایی برای انجام این کار به شکل خودکار ایجاد شده‌اند که هرکدام شرایط و قوانین خود را دارند. Harvest Finance یا (FARM) یکی از همین پلتفرم‌هاست. این توکن که درواقع ارز داخلی پلتفرم است، یک توکن گاورننس (رمزارزهایی که به کاربران آن حق رای در تصمیمات آینده این کریپتو را می‌دهند) است.

خصوصیات مثبت Harvest Finance چیست؟

این پلتفرم از سیستم استرتژی کاملا شفافی برای سود دهی خود استفاده می‌کند که علاوه بر اطمینانی که به کاربران می‌دهد، امکان تغییرات در آن را توسط کاربران حاصل کرده است در نتیجه شما می‌توانید با اطلاعاتی که خود سایت، در اختیار شما قرار می‌دهد، برنامه خود را برای ادامه سرمایه گذاری تا سود دهی، به میل خود تغییر دهید. امکان ورود و خروج از این سیستم به شکل آنی برای کاربران فراهم است هرچند که سود شما به صورت هفتگی برای شما واریز خوا‌هد شد. البته این سیستم‌ها سوددهی فراوانی ندارند و معمولا درصد سودی که به شما بازمی‌گردد، به نسبت کل هزینه‌ دریافتی، بسیار پایین است. از این نظر برای سود دهی، این رمزارز شاید گزینه‌ی مناسب نباشد.

مطالب دیگر را بخوانید

قیمت روز Harvest Finance و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Harvest Finance متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۹۹.۲۶  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۳,۵۴۰,۷۴۷  دلار است. جایگاه Harvest Finance در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۲۸۵ قرار دارد و دارای سقف بازار ۳۲,۵۸۲,۵۸۸  دلار است.

. در حال حاضر صرافی های برتر در Harvest Finance عبارتند از: Bitribe، LBank، ProBit Exchang، Hotbit و Uniswap (V2)

نتیجه گیری:

 با توجه به تمام موارد گفته شده، پیش بینی می‌شود ارزش این توکن، در شرایط اشتغال کنونی جهان، صعودی بماند. هرچند اینکه این فرایند تا کی ادامه پیدا خواهد کرد، و ارزش نهایی این تمامی رقبا و خود Harvest Finance چیست، مسئله ایست که در آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment