شرکت سرمایه‌گذاری Hashed و استودیوی جدید آن را از دست ندهید

شرکت سرمایه‌گذاری Hashed از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که شناختن آن و اقدامات جالبی که دارد، برای علاقه‌مندان این زمینه، ضروری است. این شرکت حالا دست به اقدامی جنجالی زده است. حالا شرکت Hashed در حال راه‌اندازی استودیوی استارتاپ خود است. این استودیو، UNOPND نام دارد. استودیوی گفته‌شده، قصد دارد که از تمام ایده‌های NFT و متاورس مبتکرانه و جدید، به‌خوبی پشتیبانی کند. اگر شما نیز کنجکاو هستید تا در رابطه با این استودیوی در حال راه‌اندازی بیشتر بدانید، پس با ما همراه باشید.

شرکت سرمایه‌گذاری Hashed

شرکت UNOPND، یک شرکت بلاک چین جدید است. در حقیقت این شرکت توسط شرکت بزرگ Hashed ساخته شده است. شرکت Hashed حالا در حال راه‌اندازی شرکت جدید UNOPND است تا از طریق آن، موارد استفاده خلاقانه و جدید فناوری بلاک چین برای اپلیکیشن‌های NFT و متاورس را مطالعه و پشتیبانی کند.

UNOPND در واقع یک استودیو برای پروژه‌های خلاقانه است. فعالیت اصلی این استودیو، کشف و آزمایش ایده‌های جدید برای اجرای بلاک چین در صنعت بازی و NFTهای قابل جمع‌آوری است. استودیوی UNOPND قصد دارد تا با وسعت کامل تجربه و تخصص بنیان‌گذاران خود و همچنین اعضای رهبری شرکت Hashed از پروژه‌های خلاقانه، پشتیبانی کند.

به‌ویژه، باید گفت که UNOPND، بر روی ایده‌هایی دست می‌گذارد که درخواست زمینه‌های گسترده‌تری را دارند که ممکن است لزوما آنقدرها هم در ارزهای دیجیتال،‌ دخیل نباشند. اگرچه ایده متاورس و مالکیت قابل اثبات، هنوز خام و نوظهور است اما وعده‌های بزرگی را تحقق می‌بخشد. این ایده، روشی‌های استفاده کاربر از سرگرمی‌های متفاوت را به‌کل متحول می‌کند. این امکان نیز با شرکت سرمایه‌گذاری Hashed و تخصص آن، امکان‌پذیر می‌شود. در حقیقت همین موضوع نیز بازارهای بسیار بزرگ‌تری را نه فقط بر روی اپلیکیشن‌های مالی، بلکه بر روی بلاک چین نیز می‌گشاید.

UNOPND همچنین تمام پشتیبانی لازم را فراهم می‌کند تا به سازندگان اجازه تمرکز بر روی سازه‌ها، استفاده از شبکه‌های خود برای کمک به PR، ساخت تیم و مشارکت انجمن را دهد. این شرکت به‌علاوه، بهره‌مندی از مشاوره استراتژیک را از طریق دیدگاه‌های بازاری خود برای شما فراهم می‌آورد. اضافه بر این‌ها، شما از دسترسی به شبکه تجاری و حمایت و کمک‌های مالی که از سمت شرکت Hashed می‌آید نیز بهره‌مند خواهید بود.

شرکت هش و استودیوی UNOPND

این استودیو در حال حاضر از چندین پروژه نیز پشتیبانی می‌کند. در عین حال، درباره تمام شکل‌های احتمالی اپلیکیشن‌های NFT نیز در حال تحقیق و بررسی است. استودیوی UNOPND در حال حاضر شبکه‌های L1 مختلفی را برای ساخت پروژه‌ها در شبکه‌های اتریوم، ترا (Terra) و دیگر شبکه‌ها، در نظر گرفته است.

«چان لی» مدیرعامل استودیوی UNOPND در این باره گفت است:

«UNOPND، اکوسیستمی از سازندگان و کاربران را خواهد ساخت. این استودیو خدمات مبتکرانه‌ای را نیز برای شما فراهم می‌کند که ارزش واقعی بلاک چین را آشکار می‌سازد. ما تاکنون شاهد آن بوده‌ایم که بسیاری از بازی‌ها و خدمات اجتماعی مبنی بر بلاک چین در سال‌های اخیر در حال دستیابی به محبوبیت زیادی بوده‌اند. ما نیز می‌خواهیم بر روی تقاضای بازار، مخصوصا جوامع آن، تمرکز کنیم تا جذاب‌ترین محصولات را برای مشتریان، بیابیم.»

«سیمون کیم» بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Hashed نیز می‌گوید:

«شرکت هش هیجان‌زده است از آنکه بخشی از تلاش‌های پیشرو در ساخت جریان‌های اصلی بلاک چین باشد. اپلیکیشن مالی بلاک چین، یکی از زمینه‌های بسیاری است که ما حالا در حال کاوش آن هستیم. ما این زمینه را یک عرصه بالغ و پخته می‌دانیم و می‌خواهیم از طریق آن از تیم‌ها و مؤسسانی که تمایل دارند تا پتانسیل کامل بلاک چین را کشف کنند، پشتیبانی کنیم. این کار را نیز از روش‌های خلاقانه دیگری و با استفاده از استودیوی UNOPND انجام خواهیم داد.»

درباره استودیوی UNOPND

این استودیو در واقع “Unopened” نام دارد و استودیوی استارتاپ و تحقیقی ساخته‌شده توسط شرکت Hashed است. هدف این شرکت آن است که با تمرکز بر حوزه‌های کنونی متاورس و NFT، از استارتاپ‌های مخلتفی پشتیبانی کند که قصد دارند تا بلاک چین را به بازاری جدید بیاورند. بازاری که به‌واسطه گام‌های اخیر صنعت متاورس، حالا دیگر کاملا آزاد شده است. استودیوی UNOPND با استفاده از شبکه، تجربه و تخصص شرکت Hashed، در پیشبرد مقبولیت بلاک چین، مؤثر واقع خواهد شد.

درباره شرکت سرمایه‌گذاری Hashed

شرکت هش نیز یک شرکت سرمایه‌گذاری بوده که بر بلاک چین متمرکز است. تمرکز این شرکت، به غیرمتمرکزسازی آینده از طریق سرمایه‌گذاری، ساخت جامعه و پشتیبانی، معطوف شده است. این شرکت تلاش می‌کند تا شرکت‌های پورتفولیوی آن‌ها بدون هیچ دردسری به بازارهای جهانی، نفوذ کنند. آن‌ها به‌علاوه، انجمن‌های خود را راه‌اندازی و روند ساخت استارتاپ خود را نیز آغاز خواهند کرد. شرکت Hashed به‌عنوان یک سرمایه‌گذار اولیه در شبکه‌های Klaytn از Kakao و LINK از Line، از همان ابتدا در بسیاری از پروژه‌های بلاک چین موفقیت‌آمیز غول‌های فناوری آسیا، سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت همچنین «سالن هش» را به‌عنوان یک فضای ملاقات آفلاین و همکاری برای پروژه‌های بلاک چین اولیه، راه‌اندازی کرده است.

جمع‌بندی

شرکت سرمایه‌گذاری Hashed از شرکت‌های بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال بوده که شناختن آن برای علاقه‌مندان ضروری است و در مقاله امروز نیز به آن پرداختیم. این شرکت در حال راه‌اندازی استودیوی جدید خود است که UNOPND نام دارد. این استودیو به افراد خلاق و شرکت‌های مختلف، اجازه راه‌اندازی پروژه‌های مبتکرانه آن‌ها را می‌دهد. ما امروز این شرکت سرمایه‌گذاری و اقدامات جدید آن را بررسی کردیم.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/05/hashed-launches-startup-studio-unopnd-to-support-innovative-metaverse-and-nft-ideas/

Comments (0)
Add Comment