بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا و تکمیل دور اولیه ۵.۵ میلیون دلاری

بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا (Heroes of Mavia) دور اولیه ۵.۵ میلیون دلاری خود را به پایان رساند. این دور را آزمایشگاه‌های بایینس و شرکت Genblock رهبری می‌کردند. با ما باشید تا جزئیات بیشتر این خبر را بررسی کنیم.

بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا

بازی بلاک چینی ، خب همونطور که از اسمش پیداست لازم هست حتما در مورد اینکه بلاک چین چیست اطلاعات کاملی داشته باشید.

قهرمانان ماویا (Heroes of Mavia) بازی استراتژی آنلاین چندنفره گسترده با هدف کسب درآمد بوده که بر مبنای بلاک چین است. همچنین لازم به ذکر است که این بازی را Skrice Studios توسعه بخشیده است. حالا این بازی هیجان‌زده بوده که تکمیل دور اولیه تأمین مالی ۵.۵ میلیون دلاری خود را اعلام کند. این پروژه از درآمدهای حاصله استفاده می‌کند تا بازی را توسعه بخشیده، استعدادهای برتر را جذب کرده و این جامعه را رشد دهد.

دور اولیه تأمین مالی این بازی شاهد مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر شناخته‌شده‌ای بود که علاقه بسیار زیادی به صنعت بازی بلاک چین نشان داده‌اند. این دور توسط آزمایشگاه‌های بایننس (Binance Labs) و سرمایه‌گذاران دیگری همچون Genblock Capital، Delphi Digital، Mechanism Capital، Alameda Research، Animoca Brands، YGG، YGG SEA، ExNetwork Capital، Double Peak Ventures، Merit Circle، Hashkey Capital و بسیاری از دیگر سرمایه‌گذاران فرشته رهبری می‌شود. بدین ترتیب بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا توانست دور تأمین مالی بسیار خوبی داشته باشد.

«بیل چین» رئیس سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌های بایننس گفت: «در زمانی که بازی کسب درآمد در حال ترکاندن علاقه افراد به‌صورت جهانی است، ما باور داریم که ماویا (Mavia) و تیم پشت آن در موقعیتی قرار دارند که یکی از عناوین برتر تریپل ای (AAA) این صنعت شوند.»

«تریستان چادری» مدیرعامل Skrice Studios نیز گفت: «ما از داشتن چنین پشتیبانی قوی از برخی از بزرگ‌ترین و بانفوذترین سرمایه‌گذاران در این زمینه، هیجان‌زده هستیم. ما مفتخریم بگوییم که تمام شرکای ما چشم‌انداز مشترکی از تبدیل این بازی به یک بازی بلاک چین پیشگام دارند. ما قصد داریم که مرزهای توانایی‌های بازی برای کسب درآمد را جابه‌جا کنیم.»

بازی Heroes of Mavia و امکانات جالب آن

این بازی بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و در جزیره‌ای با تم فانتزی به نام «ماویا» قرار دارد. بازیکن در این جزیره فرمانده یک پایگاه است. هدف هر بازیکن نیز آن بوده که پایگاه و ارتش خود را با استفاده از منابع به‌دست آمده از حمله به دیگر پایگاه‌ها، گسترده‌تر کند. بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا وعده می‌دهد که چشم‌انداز بازی NFT را با مکانیک پیچیده، گیم پلی هیجان‌انگیز و امکانات کسب درآمد خاص خود متحول سازد.

اگر دوست دارین اطلاعات این مطلب را بهتر متوجه بشید به نظرم حتما باید مقاله اتریوم چیست را بخوانید چرا که کمکی بسیار زیادی به شما خواهد کرد تا مفهموم بازی های کریپتویی بر پایه اتریوم را بهتر درک کنید.

Heroes of Mavia گرافیکی با کیفیت تریپل ای و فوق‌العاده را به شما ارائه می‌دهد و آخرین امکانات پیشرفته را به گیمی‌فای می‌آورد. این بازی به هر پایگاه در اکوسیستم ماویا اجازه پخش زنده در طی حملات و دفاعیات را می‌دهد. تمام مبارزات هم دائما ضبط می‌شوند و هرکسی می‌تواند تا ابد آن‌ها را تماشا کند.

بازیکنان برای شروع باید حداقل یک قطعه زمین را داشته باشند. برای این کار نیز آن‌ها سه راه دارند: مالکیت زمین، اجاره زمین و یا شراکت با یکی از صاحبان زمین. یک قطعه زمین فقط می‌تواند یک پایگاه را در بازی داشته باشد. این بازی با به وجود آوردن امکان اجاره زمین و یا شراکت با یکی از صاحبان زمین، شروع بازی با سرمایه اولیه کم و یا حتی بدون سرمایه اولیه را آسان‌تر کرده است.

بازی قهرمانان ماویا از مدل توکن دوگانه‌ای استفاده می‌کند. توکن MAVIA، توکن حکومتی است که به دارندگان قدرت رأی‌دهی در تصمیم‌گیری‌های مهم و اداره آینده این بازی را می‌دهد. به ‌علاوه از این توکن برای خرید، فروش و اجازه NFTها در بازار ماویا نیز استفاده می‌شود.

درباره بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا

قهرمانان ماویا بازی استراتژی آنلاین چندنفره گسترده و تریپل ای بسیار باکیفیتی است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زمین بخرند، پایگاهی بسازند و برای به‌دست آوردن توکن RUBY درون بازی با دیگر بازیکنان مبارزه کنند. سه نوع NFT در این بازی وجود دارد: زمین، قهرمانان و مجسمه‌ها که هرکدام را می‌توان از طریق بازار ماویا خرید و فروش کرد. توکن RUBY ارز اصلی کسب درآمد این بازی است که می‌توان آن را با بردن مبارزات در برابر دیگر پایگاه‌ها به‌دست آورد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

وبسایت ماویا: https://mavia.com/

توئیتر ماویا: https://twitter.com/MaviaGame

تلگرام ماویا: https://t.me/MaviaOfficial

دیسکورد ماویا: https://discord.com/invite/maviaofficial

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/heroes-of-mavia-closes-5-5-million-seed-round-led-by-binance-labs-genblock-capital/

چنانچه این مطلب را دوست داشتین، حتما باید مقاله بلاک چین چیست را هم مطالعه کنید چرا که دید بسیار بهتری در مورد بلاک چین به شما می دهد و این شما را کمک میکند که در مورد انتخاب بازی کریپیتویی ، انتخاب بهتری داشته باشید.

بازی کریپتوییبلاک چین
Comments (0)
Add Comment