خبر بد هفته برای رمز ارز: خوشحالی هودلرها از افزایش قیمت بیت کوین

این هفته، هفته ای دیگر برای جهش بیت کوین بوده است. این هم دلیل دیگری شده است برای هودلرها که حس خوبی داشته باشند. ارزش بیت کوین ۱۷۰۰۰ دلار باقی مانده است. البته برای دومین بار به قیمت ۱۹۰۰۰ دلار یعنی به اوج خود رسید. مردم کم کم دارند متوجه این تغییر می شوند. وال استریت ژورنال درباره افزایش قیمت بیت کوین در صفحه اولش صحبت کرده است. جستجوهای گوگل برای بیت کوین امسال به بالاترین میزان خود رسیدند. و در حال حاضر بیت کوین وضعیت بهتری از زمانی دارد که داشت به ۲۰۰۰۰ دلار می رسید. حتی ملکه انگستان هم علاقه خود را به بلاکچین نشان داد.

یکی از دلایل افزایش قیمت بیت کوین پی پال است. چون پی پال تقریبا از یک ماه پیش شروع به ارائه خدمات رمز ارز کرد ۷۰ درصد از بیت کوین های جدید را از آن خود کرد. با ورود Cash App از سوی Square بیش از ۱۰۰ درصد بیت کوین های جدید به سمت این دو شرکت پرداختی می روند. این دو شرکت هم دارند وارد بازی بیت کوین می شوند چون بازیکنان فعلی دارند برای رسیدگی به میزان تقاضا دست و پا می زنند. Coinbase به مقدار بسیار زیاد خالی از منبع بوده است. این در حالی است که میزان تقاضا افزایش یافته است.

بعد از این چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟

طبق یکی از تحلیلات، بعد از این قیمت بیت کوین ممکن است از ۲۵۰۰۰ دلار تا ۱۶۰۰۰۰ دلار هم برود.

البته دولت هم همیشه نقش دارند. بانکداری فدرال آمریکا و شبکه جرایم مالی قانونی تصویب کرده اند برای اینکه اطلاعات بیشتری از تراکنش های خرد و بین المللی دریافت کنند. این شامل ارزهای دیجیتال هم می شود.

البته فقط بیت کوین نیست که وضعیت خوبی دارد. سلسیوس ۲۵۰۰۰ اتر به پلتفرم اتریوم ۲ داده است و باعث شرع کار این پلتفرم شده است. این پلتفرم در تاریخ ۱ دسامبر شروع به کار خواهد کرد.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment