نحوه پذیرش بیت کوین در بیزینس

در این پست قصد داریم در مورد نحوه پذیرش بیت کوین در بیزینس صحبت کنیم. اگر شما هم می‌خواهید بیت کوین را به عنوان‌ یک روش پرداخت بپذیرید، به دو روش ‌می‌توانید این کار را انجام دهید:

۱- استفاده از سرویس‌های واسطه

۲- پذیرش مستقیم بیت کوین از مشتری‌ها

راحت‌ترین نحوه‌ی پذیرش‌ بیت کوین

راحت‌ترین نحوه پذیرش بیت کوین در بیزینس استفاده از سرویس‌های واسطه به همراه دستگاه‌های کارت‌خوان است. در این روش نیازی نیست که از همه‌ی جنبه‌های فنی استفاده از بیت کوین سررشته داشته باشید چون سرویس واسطه همه‌ی کارها را خودش انجام ‌می‌دهد.

پذیرش بیت کوین در سایت و یا محل کسب و کار

این سرویس همینطور ‌می‌تواند بیت کوین دریافتی را به ارز فیات مد نظر شما تبدیل کرده و آن را به حساب بانکی شما انتقال دهد تا ریسک نوسانات قیمت بیت کوین و کارمزد صرافی‌ها را کاهش دهد. اما همه‌ی این سرویس‌ها خودشان شامل‌ یک کارمزد هستند.

سرویس واسطه پیشنهادی ما به شما NOWPayments است. این سرویس کنترل کامل ارزهای دیجیتال شما را در اختیار خودتان قرار داده. این روش به شما اجازه ‌می‌دهد از کلید خصوصی خود نگه‌داری کنید. این سرویس پرداخت به وسیله‌ی بیش از ۵۰ ارز دیجیتال، شامل بیت کوین، اتریوم و لایت کوین، را ‌می‌پذیرد.

دیگر سرویس‌هایی که ‌می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

  • BTCPay Server
  • CoinGate
  • Coinbase
  • BitPay
  • CoinPayments
  • Blockchain.info

ارزان‌ترین نحوه پذیرش‌ بیت کوین

ارزان‌ترین نحوه پذیرش بیت کوین‌ در بیزینس، پذیرفتن آن به طور مستقیم از مشتری‌هاست. این روش مخصوص کسانی است که نمی‌خواهند ارز دیجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کنند و آن را در‌ یک حساب بانکی نگه دارند. اما در صورتی که این روش را انتخاب کردید، باید به عنوان‌ یک تاجر روش استفاده از بیت کوین و برخورد با قیمت‌های پرنوسان آن و همینطور کارمزد‌های صرافی‌ها را‌ یاد بگیرید. همینطور، تراکنش‌های شما در این روش ممکن است بیشتر طول بکشند.

برای شروع،‌ یک کیف پول بیت کوین برای کسب و کار خود ساخته و کلید عمو‌می‌آن (کد QR) را منتشر کنید. همینطور، در صورتی که قصد تبدیل ارز دیجیتال خود به ارزهای فیات را دارید، در‌ یک صرافی نیز‌ یک حساب باز کنید.

پذیرش بیت کوین در سایت و یا محل کسب و کار

نتیجه: نحوه پذیرش بیت کوین

استفاده از بیت کوین بسیار راحت است. ‌می‌توانید از بیت کوین برای دریافت پول به طور حضوری‌ یا آنلاین از مشتری‌های خود استفاده کنید. با استفاده از بیت کوین شما نیز به جمع هواداران سیستم مالی آزاد و غیرمتمرکز ‌می‌پیوندید.

اما توجه داشته باشید که مسائل فنی تنها بخش مورد توجه در استفاده از بیت کوین نیستند. قبل از پذیرش بیت کوین در کسب و کار خود حتما از‌ یک مشاور حقوقی محلی کمک بگیرید .

از قوانین مربوط به استفاده از بیت کوین و مالیات مربوط به آن در محل زندگی خود مطلع شوید.

Comments (0)
Add Comment