نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین به چه صورت است؟

اگر دنیای فناوری و ارزهای دیجیتال را دنبال کرده باشید، احتمالا با معروف‌ترین آن‌ها یعنی بیت کوین آشنا شده‌اید اما  نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین به چه صورت است؟ در ادامه نحوه سرمایه گذاری و همه چیزهای مورد نیاز برای این منظور را برای شما تشریح می‌کنیم.

با رمزارز مارکت همراه باشید.

سرمایه گذاری‌‌ در ارز دیجیتال بیت کوین و همه چیزهایی که نیاز دارید

احتمالا شما نیز با بررسی ارزش بیت کوین و دیدن اینکه چطور ارزش این رمز‌ارز در طی یک بازه زمانی کوتاه دو و حتی سه برابر می‌شود. شاید از خود بپرسید نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین چگونه است و چه پیش‌نیازهایی دارد.

سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید، فروش و سرمایه گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۲۰ امری عادی است. به طور خلاصه باید روند زیر را دنبال کنید:

  • مبلغی را که می‌خواهید و توانایی پرداخت برای سرمایه گذاری را دارید را در نظر داشته باشید.
  • در صرافی ارز رمزنگاری شده ثبت نام کنید. ما برای این کار رمز ارز مارکت را پیشنهاد میکنیم.
  • برای خرید بیت کوین دستورالعمل های صرافی را دنبال کنید.
  • اختیاری (اما بسیار توصیه می‌شود): کیف پول خصوصی بیت کوین را تنظیم کنید.
  • اختیاری (اما بسیار توصیه می شود): سکه های خود را از صرافی به کیف پول شخصی خود منتقل کنید تا از امنیت آن اطمینان حاصل نمایید.

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

قبل از شروع فرآیند، باید بفهمید که چقدر می‌خواهید سرمایه گذاری کنید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بازارهای ارزهای رمزپایه کاملاً بی‌ثبات هستند. هرگز همه سرمایه خود را در رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری نکنید تا بتوانید شب‌ها راحت بخوابید.

درست سرمایه گذاری بکنیم

در مرحله بعدی، شما باید صرافی ارز رمزنگاری شده مناسبی را پیدا کنید که در منطقه شما خدمات ارائه دهد. در دسترس‌ترین پلتفرم‌های تبدیل پول نقد به به رمزارزها مانند صرافی های زیر

eToro ، Xcoins Coinbase، Bitstamp، Kraken، Binance

این سرویس ها نسبتاً کاربرپسند هستند و خرید بیت کوین را در هر کجا که هستید آسان می‌کنند. آنها همچنین گزینه های مختلفی برای خرید داشته و  شما می‌توانید از طریق PayPal ، کارت اعتباری یا نقدی، انتقال بانکی، سرمایه گذاری را آغاز نمایید.

که متاسفانه هیچ کدام از ایران امکان پذیر نیست !

اما در ایران صرافی های زیادی هستن . هم سایت دارن هم کانال های تلگرام پیشنهاد ما استفاده از رمز ارز مارکت هست . ولی شما میتونین صرافی دیگه ای چون والکس، نوبیتکس را نیز آزمایش کنید اما ما در قبال عمل کردشان تعهدی نداریم.

قبل از اینکه در بیت کوین سرمایه گذاری کنید، بهتر است بدانید که چگونه کیف پول ارز رمزنگاری را تهیه کنید. نگه داشتن رمز ارز خود در کیف پول مبادله ای ایمن نیست زیرا می‌تواند عواقب وحشتناکی را به دنبال داشته باشد.

توصیه می‌شود پس از دریافت بیت کوین، آن را به کیف پول خصوصی خود منتقل کرده و تا زمانی که با نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین آشنا نشده‌اید، در آنجا امن نگه دارید.

بهترین کیف پول سخت افزاری موجود در بازار در دو مدل دلجر نانو اس و نانو اکس است.رمز ارز مارکت وارد کننده اصلی آن از کشور فرانسه است.

این کیف بسیاری از رمز ازرها و توکن ها ساپورت میکند
Comments (0)
Add Comment