نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین + نکات ضروری

برای خرید و فروش بیت کوین، به کیف پول بیت کوین نیاز دارید. کیف پول بیت کوین مانند یک حساب بانکی است که در آن پول دریافت، ذخیره و ارسال می‌کنید. کیف پول از کلید خصوصی که برای استفاده از بیت کوین خود نیاز دارید محافظت و به مدیریت معاملات کمک می‌کند. در این مطلب نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین و بدست آوردن کلید خصوصی را به شما خواهیم آموخت، دقیقاً مانند عدد رمز کارت بانکی خود، باید کیف پول و کلید خصوصی را تا حد ممکن ایمن نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است شخصی به وجوه شما دسترسی پیدا کند.

کلید عمومی در واقع نقش شماره حساب شما را بازی میکند که میتوانید به هر کسی برای واریز بدهید.اما کلید خصوصی (Privet Key ) در واقع رمز شماست که هر کسی داشته باشد میتواند از موجودی بیت کوین شما استفاده کند.

در اینجا به راه اندازی کیف بیت کوین می پردازیم ولی هم روش عینا برای کیف پول های دیگر کارنسی ها مثل اتریوم و تمامی توکن هایش و ترون ، ریپل و تمامی رمز ارز ها استفاده می شود.

نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین

کیف پول‌های بیت کوین زیادی وجود دارد و همه آن‌ها از نظر ویژگی متفاوت هستند. کیف پول‌های نرم افزاری موبایل برای استفاده روزمره عالی هستند، در حالی که کیف پول‌های نرم افزاری در واقع چیزی بین راحتی و امنیت ایجاد می‌کنند. کیف پول‌های وب سبک بهترین انتخاب برای انجام معاملات آنلاین سریع هستند. کیف پول سخت افزاری رمزگذاری‌شده مانند Ledger یا Trezor بهترین گزینه برای ذخیره سازی طولانی مدت بیت کوین است. با این وجود، برخلاف سایر گزینه ها، کیف پول سخت افزاری رایگان نیست و ۵۰ دلار یا بیشتر هزینه دارد.

شرکت رمز ارز مارکت علاوه بر ارایه خدمات خرید و فروش بیت کوین ، تتر،ترون ، ریپل و اتریوم! در واقع وارد کننده مستقیم محصولات والت های بسیار امن لدجراصل در ایران است.

در ادامه به سه روش متفاوت از نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین اشاره خواهیم کرد.

نحوه راه اندازی کیف پول بیت کوین با استفاده از نرم‌افزار کیف پول

ساده ترین راه برای دریافت کیف پول بیت کوین، بارگیری و نصب یک برنامه یا سرویس گیرنده کیف پول نرم افزار رایگان است. کیف پول نرم افزاری برنامه ای است که کلیدهای خصوصی و عمومی را در آن ذخیره می کند و با بلاک چین ارتباط برقرار می‌کند تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال ارسال و دریافت کرده و اکانت خود را مدیریت کنند. از این دسته از نرم‌افزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کارکرد کیف های پول در اینجا میتوانید مطالعه نمایید.

  • Mycellium
  • Coinomi
  • Bread (BRD) wallet
  • Bitcoin wallet
  • Electrum
  • Samourai

استفاده از نسخه وب کیف پول

روش ساده دیگر برای باز کردن کیف پول بیت کوین استفاده از وب سرویس است. نحوه‌ راه اندازی کردن کیف پول بیت کوین مبتنی بر وب به این صورت است که  یک گروه سرپرست کلیدهای خصوصی شما را بصورت آنلاین بر روی سرور کنترل شده ذخیره می‌کنند. شما می‌توانید در هرجایی که اتصال اینترنت داشته باشید به این کیف پول دسترسی داشته باشید که آن را به گزینه‌ای محبوب و راحت تبدیل می‌کند.

خریداری و استفاده از یک کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت افزاری دستگاه های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی را به صورت الکترونیکی ذخیره کرده و معاملات را تسهیل می‌کنند. این کیف پول‌ها را می‌توانید با خود حمل کنید. قیمت این کیف‌ها از ۵۰ دلار شروع می‌شود، بنابراین اگر قصد ذخیره مقدار زیادی بیت کوین را دارید، این کیف‌ها می‌توانند یک خرید معقول باشند.

رمز ارز مارکت وارد کننده محصولات اصلی لدجر فرانسه در ایران است. بهترین قیمت و اصل بودن محصول جزو گارانتی ماست.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment