افزایش لوریج قراردادهای هیوبی برای ارزهای بیت کوین و اتریوم

افزایش لوریج قراردادهای هیوبی تا ۲۰۰ برابر اتفاق افتاد. صرافی ارز دیجیتال هیوبی قراردادهای فیوچرز اتریوم و بیت کوین خود را تا ۲۰۰ برابر افزایش داد. این اتفاق درست پس از پاکسازی کاربران چینی از این صرافی رخ داد.

افزایش لوریج قراردادهای هیوبی

صرافی هیوبی (Huobi) اعلام کرد که لوریج قراردادهای اتریوم و بیت کوین را پس از پاکسازی کاربران سرزمین اصلی چین تا ۲۰۰ برابر افزایش داده است.

این صرافی می‌نویسد: «ما رو به جلو می‌رویم. لوریج ۱۲۵، ۱۵۰ و حتی ۲۰۰ برابر حالا برای قراردادهای اتریوم و بیت کوین در فیوچرز هیوبی برای شما موجود است. کاربران می‌توانند لوریج‌ها را بر اساس نیازهای حقیقی خود تا هر مقداری که می‌خواهند تنظیم کنند.»

صرافی ارز دیجیتال هیوبی سپتامبر سال گذشته عملیات خود را در کشور چین به‌ طور کلی متوقف کرد. دلیل این توقف نیز آن بود که پکن سرکوب و محدودیت ارزهای دیجیتال را در منطقه خود افزایش داده بود. این صرافی ثبت نام‌های جدید کاربران چینی را تعلیق کرد و آن‌ها را انجام نداد. برنامه‌های گفته ‌شده از سوی این صرافی آن بوده است که تا آخر سال ۲۰۲۱ حساب‌های چینی موجود در پلتفرم خود را کاملا ببندد.

البته حالا افزایش لوریج قراردادهای هیوبی امکان دارد که هرکسی را به سمت این پلتفرم بکشاند. همچنین باید خاطرنشان کرد که بستن حساب‌های چینی در آغاز صدور بخشنامه‌ای از سوی بانک مردم چین و ۹ نهاد دیگر از جمله دادگاه عالی، وزارت امنیت عمومی، پلیس و تنظیم‌کنندگان اینترنت و اوراق بهادار انجام شد. طی این بخشنامه تمام تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر فعالیت‌های مالی غیرقانونی تلقی شدند.

حالا امروز صرافی هیوبی پس از خلاص شدن از تمام حساب‌های چینی اقدامی مهم را انجام می‌دهد. این صرافی لوریج خود را برای قراردادهای اتریوم و بیت کوین در هیوبی فیوچرز تا ۲۰۰ برابر افزایش خواهد داد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/19/huobi-increases-bitcoin-and-ethereum-futures-contracts-leverage-up-to-200x-after-clearing-out-china-users/

Comments (0)
Add Comment