IDEX چیست؟ بررسی اهداف و آینده IDEX بررسی می‌شود

امروز به بررسی IDEX، بلاکچین رتبه ۳۹۹ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که IDEX چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. IDEX، یک توکن بر ساخته شده بر اساس معیارهای نسل جدید رمزارزها و از قدرتمندترین آن‌ها است. تعداد سکه در گردش IDEX، ۵۵۳ میلیون است و تعداد کلی آنها۱  میلیارد سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف IDEX چیست؟

این رمزارز به عنوان نسل جدید رمزارزها به بازار عرضه شده است. این رمزارز که با تعداد بالا، سرعت شگفت انگیز و امنیت بی نظیر، در مدت زمان کمی پس از ارائه توجه بیشتر بازارها را به خود جلب کرده با سیستم بی نظیر خود، توسط تمام رمزارزها پشتیبانی می‌شود و سیستم دو لایه رمزگذاری شده آن اجازه عبور این رمزارز در میان کدهای رمزارزهای دگیر را به آن می‌دهد. این سیستم هیچ یک از معیارهای رمزارز ایده‌آل را زیر پا نگذاشته است.

مطالب بیشتر را بخوانید

فرایند و روش کار IDEX چیست؟

IDEXP و IDEXB از طریق یک مدل staking در ۷ دسامبر در ساعت ۱۲:۰۰ UTC راه اندازی شد، به دارندگان رمزهای IDEX موجود به نسبت ۱-۱ توزیع می شود. برای تشویق مشارکت اولیه، IDEX قبل از راه اندازی هر پلتفرم، میزان صدور رمز را تا ۲ برابر تسریع می کند.

بیشتر بخوانید

قیمت روز و بهترین صرافی‌های IDEX:

قیمت روز IDEX هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۰۳۳۳۶۵  دلار امریکا است. حجم معاملات IDEX در هر ۲۴ ساعت حدود ۱۱۵,۹۵۸  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۹۹ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  IDEX در حال حاضر عبارتند از: Binance، Binance.KR، Hoo، HBTC و VCC Exchange.

نتیجه گیری

IDEX  پیشرفته ترین صرافی رمزارز در جهان است. با ترکیب سرعت و ویژگی‌های یک مبادله متمرکز با امنیت سیستمی مانند DEX، IDEX تنها صرافی ارز رمزنگاری شده است که عملکرد یا امنیت را به کاهش نمی‌دهد. سیستم تبادل جدید و ادغام سازندگان بازار با زیرساخت‌های موجود و تأمین نقدینگی عمیق به روشی ایمن، تبادل این رمزارز بیش از هر زمان و هر رمزارز دیگری آسان می کند. IDEX آینده بسیار روشنی دارد و برخی حتی آن را بیت کوین نسل آینده می‌خوانند.

Comments (0)
Add Comment