ERTHA و راه‌اندازی IDO در برترین لانچ‌پدها

ERTHA و راه‌اندازی IDO در برترین لانچ‌پدهای گیمینگ در حال روی دادن است. این لانچ‌پدهای برتر نیز عبارتند از: سیدیفای (Seedify)، گیم‌فای (GameFi) و ردکایت (RedKite).

ERTHA و راه‌اندازی IDO

ERTHA به‌دنبال آن است که عرصه بازی برای کسب درآمد (P2E) و متاورس را تا عمقی گسترش دهد که تاکنون به‌ندرت کشف شده است. این پلتفرم به همین منظور در حال دیدن تدارکات برای راه‌اندازی IDO خود در سه لانچ‌پد گیمینگ مختلف از تاریخ ۱۹ام تا ۲۱ام دسامبر است.

متاورس ERTHA بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و همچون سبک بازی‌های «Heroes Of Might» و «Magic» است. این بازی‌ها همه از اقتصاد و همچنین تجربه اجتماعی زندگی روزمره ما الهام گرفته شده‌اند تا دنیای مجازی را در حالی بررسی و کاوش کنند که عناصری آشنا از بازی‌هایی همچون «Second Life» را هم تلفیق می‌کنند. کاربران می‌توانند اهداف مختلفی را برای زندگی، تخصص، کار و حتی کشور خود انتخاب کنند. به‌علاوه آن‌ها می‌توانند از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFTها هم برای خرید زمین استفاده نمایند.

جهان ERTHA دارای ۳۵۰,۰۰۰ قطعه زمین HEX است که به‌صورت NFT ارائه می‌شوند. بازیکنان پس از خرید یک قطعه زمین HEX، درآمدی را برای هر معامله دریافت خواهند کرد. آن‌ها به‌عنوان صاحبان همیشگی زمین می‌توانند کاملا آزادانه تصمیم بگیرند که کجا زندگی کنند، درس بخوانند و یا کار کنند و بدین ترتیب توکن محلی ERTHA را به‌دست آورند. حالا ERTHA و راه‌اندازی IDO آن هم به خبری جنجالی تبدیل شده است.

بازی ERTHA طراحی شده تا محیطی حقیقی را تکثیر و فعالیت و کارهای افراد برای امرار معاش را شبیه‌سازی کند. کاربران می‌توانند این متاورس را کاوش کنند، مهارت‌های دنیای واقعی را یاد بگیرند و برای کسب درآمد، به بازی بپردازند.

توکن ERTHA چیست؟

توکن ERTHA، نقشی اساسی را در متاورس ERTHA یا Erthaverse ایفا می‌کند. از آنجایی که این بازی، بازی جالبی برای نقشه‌های سیاسی و اقتصادی است، پس توکن ERTHA موارد استفاده گوناگونی برای بازیکنان دارد. این توکن را می‌توان برای نفوذ و تأثیرگذاری در سیاست‌های درون بازی، خرید زمین، گرفتن تصمیمات حکومتی، توسعه املاک و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.

تیم ERTHA از آنکه نقاطی را در لانچ‌پدهای بازار گیمینگ بلاک چین ایمن کرده‌اند، هیجان‌زده است. پس با ما همراه باشید تا این تاریخ‌ها را بررسی کنیم و شما هم مطمئن شوید که تقویم خود را در تاریخ‌های زیر علامت زده باشید:

سیدیفای ۱۹ دسامبر

سیدیفای (Seedify) انکوباتوری قابل‌توجه و لانچ‌پدی برای بازی‌ها و بازیکنان بلاک چین است. ERTHA و راه‌اندازی IDO آن در این لانچ‌پد روی می‌دهد. سیدیفای راهی را به جامعه خود ارائه می‌دهد تا بتوانند دسترسی سریعی به توکن‌های پروژه‌های آتی پیش از آنکه این پروژه‌ها در صرافی‌ها درج شوند، داشته باشند.

گیم‌فای ۲۰ دسامبر

گیم‌فای، قطبی همه‌جانبه برای امورمالی بازی یا همان GameFi است. این پلتفرم خدمات خود را به بازیکنان بلاک چین، سرمایه‌گذاران و تریدرها ارائه می‌دهد. به‌همراه آن نیز گیم‌فای، لانچ‌پدی را در اختیار شما می‌گذارد که مختص راه‌اندازی بازی‌های جدید است.

ردکایت ۲۱ دسامبر

ردکایت، لانچ‌پد پیشرفته و پلتفرم امورمالی غیرمتمرکزی (DeFi) است که توسط PolkaFoundry بودجه‌رسانی می‌شود. این پلتفرم بر روی ارائه روند فروش توکن بدون اصطکاک و خاصی تمرکز دارد. «لیناس کیگولیس» مدیرعامل و بنیان‌گذار ERTHA گفت: «ما مفتخریم از آنکه در خط مقدم گیمینگ بلاک چین باشیم و این افتخاری است که بتوانیم کار خود را در این لانچ‌پدهای برتر، راه‌اندازی کنیم. تریلر گیم پلی ما را بررسی کنید. فکر می‌کنم این گیم پلی، مقیاس آنچه که برای شما آماده کرده‌ایم را به‌خوبی نشان دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ERTHA می‌توانید به سایت‌های زیر مراجعه کنید:

وبسایت: https://ertha.io/?utm_source=press-release&utm_medium=text-description&utm_campaign=IDO

بازار: https://globe.ertha.com/

دیسکورد: https://discord.gg/ertha

تلگرام: https://t.me/erthium

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/ertha-to-launch-ido-on-top-gaming-launchpads-seedify-gamefi-and-redkite/

Comments (0)
Add Comment