شرکت دیجیتال Ignite Tournaments و دور جذب سرمایه آن

شرکت دیجیتال Ignite Tournaments اخیرا ۱۰ میلیون دلار را در زیرساخت پخش و تورنومنت ورزش‌های الکترونیکی بازی برای کسب درآمد جمع‌آوری کرده است.

شرکت دیجیتال Ignite Tournaments

Ignite Tournaments حالا ۱۰ میلیون دلار را در زیرساخت پخش و تورنومنت ورزش‌های الکترونیکی کسب درآمد سپرده‌گذاری می‌کند. این شرکت امروز اعلام کرد که آن‌ها با موفقیت، مجموعا ۱۰ میلیون دلار سرمایه را از سرمایه‌گذاران استراتژیک جمع‌آوری کرده‌اند. آن‌ها بدین ترتیب اولین پلتفرم پخش و تورنومنت ورزش‌های الکترونیکی کسب درآمد (P2E) موبایلی جهان را می‌سازند.

این ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب‌شده، دو دور سرمایه‌گذاری مهم را منعکس می‌کند: یک دور اولیه ۳ میلیون دلاری که در دسامبر ۲۰۲۱ تکمیل شد و توسط شرکت‌های Yield Guild Games و Ascensive Assets رهبری می‌شد. همچنین سرمایه‌گذارانی همچون شرکت‌های Mechanism Capital، Arca Funds، Skyvision Capital و چندین سرمایه‌گذار فرشته دیگر در آن دور شرکت کردند.

دومین دور نیز یک دور استراتژیک ۷ میلیون دلاری بود که در فوریه ۲۰۲۲ به پایان رسید و شرکت‌های Animoca Brands، Infinity Ventures Crypto و Moon Holdings Fund آن را رهبری کردند. رهبری این سرمایه‌گذاران جدید، دهه‌ها تجربه در صنعت گیمینگ را هم از نظر بازی‌های بلاک چینی و هم از نظر بازی‌های سنتی، به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب دور جذب سرمایه شرکت دیجیتال Ignite Tournaments حقیقتا موفقیت‌آمیز بوده است.

«رابی یانگ» مدیرعامل عملیات آمریکای شمالی شرکت Animoca Brands می‌گوید: «Animoca Brands، با سرمایه‌گذاری و شراکت با پروژه‌هایی که هم در صنعت گیمینگ و هم خارج از آن پایه‌های پرقدرتی داشته‌اند، موفقیت خود را به‌دست آورده است. ما با چنین زمینه هیجان‌انگیزی مایل به سرمایه‌گذاری و همچنین کاوش ادغام بازی‌های خود با Ignite Tournaments هستیم.»

سرمایه‌گذاری برند‌های گیمینگ در Ignite Tournaments

«توماس وو» رئیس سابق خلاقیت و حق امتیاز Riot Games و شریک Moon Holdings Fund نیز افزود: «ما به Ignite Tournaments خوشبین هستیم. زمانی که من کارهای استراتژیک را در Riot Games مدیریت می‌کردم، همیشه فکر می‌کردم که یک تورنومنت پلاگین و بازی باید به بازیکنان سود زیادی بدهد. اجتناب‌ناپذیر است که کسی نخواهد چنین پلتفرمی را بسازد. من خوشحالم که می‌بینیم ‘تونی’ و ‘کریستال’ چنین چیزی را ساخته‌اند و مشتاق پشتیبانی از آن‌ها هم در گیمینگ سنتی و هم گیمینگ کسب درآمد هستم.»

پلتفرم Ignite Tournaments از طریق توانایی خود برای تبدیل هر بازی که از قبل موجود است به یک بازی کسب درآمد، بین گیمینگ سنتی و وب ۳.۰، پیوندی برقرار می‌کند. روش شرکت دیجیتال Ignite Tournaments، صنعت ورزش‌های الکترونیکی را دگرگون می‌کند. این شرکت با ارائه ابزارهای سازمان مسابقات P2E به بازیکنان در سرتاسر جهان، موانع ورود را هم کاهش می‌دهد. پرداخت‌های این تورنومنت‌ها نیز به‌صورت ارز دیجیتال و NFT است و حتی می‌توان آن‌ها را برای به‌دست آوردن پاداش‌های بیشتر هم استیک کرد. توسعه زیرساخت وب ۳.۰ برای ارتقاء پرداخت‌های ورزش الکترونیکی نیز در دست اقدام قرار دارد.

«برایان لو» سرمایه‌گذار خطرپذیر Infinity Venture Crypto نیز بیان کرد: «من و ‘کریستال’ هر دو بازیکنان رقابتی بودیم و در رتبه‌های ۱ بازی‌های متفاوتی در جهان قرار داشتیم. من امپراتور بازی‌های جنگی و او بازیکن شماره یک Final Fantasy بود. برای من به‌عنوان بازیکن رقابتی سابق و سرمایه‌گذار خطرپذیر کنونی واضح است که Ignite Tournaments، گیمینگ رقابتی موبایل را کاملا متحول می‌سازد. من هم از رهبران این دور هستم چراکه می‌خواهم ببینم که این شرکت، ارزش بزرگی را به تمام بازی‌ها در سرتاسر جهان هدیه می‌کند.»

دیگر سرمایه‌گذاران استراتژیک نیز Genesis Block Ventures، SevenX Ventures، Longhash Ventures، ROK Capital، Huobi Labs، Akatsuki، MH Carnegie، D1 Ventures، Ghaf Capital و Morningstar Ventures هستند. «جفری جیهو زرلین»، از بنیان‌گذاران آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و «لورن روزندال»، از بنیان‌گذاران Ember Sword و PlanetQuest هم به‌عنوان سرمایه‌گذاران فرشته در این دور شرکت کردند.

Ignite Tournaments تست آلفای خود را در ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ راه‌اندازی کرد. اپلیکیشن وبی که از بازی‌های کامپیوتری پشتیبانی کند نیز در حال حاضر در دست توسعه است.

درباره شرکت دیجیتال Ignite Tournaments

Ignite Tournaments یک تأمین‌کننده زیرساخت تورنومنت بازی کسب درآمد و اکوسیستم گیمینگ موبایلی بوده که در Moonbeam ساخته شده است. آن‌ها در حال ساخت اولین سازمان تورنومنت ورزش‌های الکترونیکی کسب درآمد دنیا و یک اپلیکیشن پخش برای بازی‌های موبایلی هستند که به بازیکنان، ارز دیجیتال و NFT پرداخت می‌کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/03/ignite-tournaments-secures-10m-for-play-to-earn-esports-tournament-and-streaming-infrastructure/

Comments (0)
Add Comment