نکات مهم بیت کوین در هفته جاری

ماینر ها دارای خود را نگهداری می کنند و قصد فروش بیت کوین را ندارند. از طرف دیگر موسسات مالی نیز همین رویکرد را در پیش گرفتند. در شرایط فعلی فشار فروش در بازار مشاهده نمی شود. بیت کوین در حالی که برای عبور سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار ناکام بوده است هفته جدید را آغاز می کند. اما آیا ممکن است در روزهای آتی شاهد تغییر شرایط باشیم؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات مهم بیت کوین در هفته جاری بپردازیم.

 پس از ضعف روند صعودی بسیاری در انتظار کاهش بیشتر قیمت بیت کوین بودند. اما قیمت این ارز در حدود ۵۰ هزار دلار باقی مانده است. با ما در ادامه همراه باشید و با عوامل تاثیرگذار در هفته جاری آشنا شوید.

عرضه اولیه بازار کوین بیس از نکات مهم بیت کوین

بازار سهام در تاریخ ۵ آوریل عملکرد چندان رضایت بخشی نداشته است. بسیاری از بازارهای آسیایی به دلیل تعطیلاترسمی بسته بودند. به دلیل فشارهایی که از سوی سازمان اوپک برای افزایش عرضه اعمال شده است تحرکاتی در بازار نفت مشاهده می شود.

در بازار بیت کوین نیز روند صعودی آرام گرفته و این ارز همچنان در حال تلاش برای عبور از خط مقاومت ۶۰ هزار دلار است. تحلیلگران بازار رمز ارز در انتظار عرضه اولیه بازار کویت در تاریخ ۱۴ آوریل هستند. این امر تاثیر بسیار زیادی بر فضای رمز ارز خواهد گذاشت.

از طرف دیگر افزایش اوراق آمریکا نگرانی هایی را در هفته جاری ایجاد می کند. چرا که افزایش ارزش این اوراق همزمان با فقدان یک دارایی ارزشمند به عنوان ذخیره ارزش روی داده است. کاهش ارزش دلار روی ارزش گذاری بازار سهام و قراردادهای آتی تأثیرگذار بوده است. از طرف دیگر شیوع بیماری کرونا و روند توزیع واکسن از جمله عواملی است که بازار را تحت تاثیر می گذارد. 

 بیت کوین در مرحله جدید

یکی از نکات مهم بیت کوین این است که به نظر می رسد این رمزارز در تلاش برای جلب توجه سرمایه گذاران بیشتر است. اما کسانی که این دارایی را نگهداری می کنند به افق روشنی خیره شده اند.

بیت کوین پس از اینکه در تاریخ دوم آوریل موفق به عبور از سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار نشد، با کاهش قیمت روبرو بود. بازار در انتظار حرکت بعدی این رمز ارز است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که روند صعودی فعلی همچنان به پایان نرسیده است. با بررسی نمودارهای روند تغییرات قیمت در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ متوجه می شویم که هنوز باید در انتظار افزایش قیمت باشیم. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین سال جاری را با قیمت ۲۸۸ هزار دلار به پایان می رساند.

هیچکس بیت کوین را نمی فروشد

 تاریخ نشان داده است که ماینر ها در ماه آوریل برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. با وجود اینکه بیت کوین برای رسیدن به بالاترین رکورد خود با چالش هایی روبروست، هش ریت و دشواری استخراج در شبکه افزایش پیدا کرده است. اطلاعات نشان می دهد که سرمایه گذاران همچنان علاقه به تثبیت سود و فروش دارایی ندارند.

از طرفی به نظر می رسد میزان دارایی ماینر ها افزایش پیدا کرده است. آنها در هفته گذشته بیت کوین های بیشتری را به سبد سرمایه خود اضافه کردند.

در حالی که ماینر ها و سرمایه گذاران به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند، معامله گران برای تثبیت سود وارد عمل شدند و دارایی خود را به فروش می رسانند. 

رویکرد درازمدت

 همچنان بهترین رویکرد برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین رویکرد دراز مدت است. مدل هایی که برای پیش بینی روند بیت کوین در بازار مورد استفاده قرار می گیرند قیمت ۲۸۸ هزار دلار را برای بین ارز در نظر دارند. ناکامی بیت کوین در عبور از سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار تأثیری در رویکرد دراز مدت سرمایه گذاران ندارد. چرخه سودی که پس از هاوینگ سال ۲۰۲۰ آغاز شده است تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. قیمت متوسط برای بیت کوین در این چرخه ۲۸۸ هزار دلار است. در نهایت قیمت این عرض ۵۷۶ هزار دلار افزایش پیدا می کند.

در آخر

 نکات مهم بیت کوین را بیاموزید و سپس برای سرمایه گذاری در این بازار آماده شوید. در هفته جاری باید در انتظار تغییرات بیشتری در بازار بیت کوین باشیم. بیت کوین همچنان برای عبور از بازه ۶۰ هزار دلار با مشکلاتی روبه رو است. اما به نظر می رسد این امر تاثیری روی رویکرد درازمدت سرمایه گذاران نداشته است. ماینرها و سرمایه گذاران بزرگ بازار به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند. این امر نشان می دهد که باید در انتظار افزایش قیمت باشیم. بنابراین هر چه سریعتر برای خرید این رمز ارز با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/the-big-60k-hodl-is-on-5-things-to-watch-in-bitcoin-this-week

Comments (0)
Add Comment