اینستاگرام و بلاک چین می‌توانند موجب رشد یکدیگر شوند؟

اینستاگرام و بلاک چین می‌توانند به‌راحتی باعث رشد هرچه بیشتر یکدیگر شوند. اما چطور؟ نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در رشد فناوری جالبی که امروزه به نام بلاک چین می‌شناسیم، موضوعی است که قصد داریم امروز بررسی کنیم.

اینستاگرام و بلاک چین

امروزه اهمیت رسانه‌های اجتماعی را می‌توان از صنعت روبه‌رشد ارزهای دیجیتال و رابطه آن با مخاطبان دیجیتال به‌خوبی درک کرد. ما می‌توانیم رشدی ناگهانی را در زمینه رسانه‌های اجتماعی در میان جوانان ببینیم. اینستاگرام نیز یکی از پلتفرم‌های شبکه اجتماعی است که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت آنلاین به چند جامعه مختلف وصل شده، به گفت‌وگو بپردازید و با آن‌ها تعامل کنید. پلتفرم‌های رسانه اجتماعی کارآمد، امروزه ابزاری بسیار مفید برای تجارت‌ها و دنیای ارزهای دیجیتال هستند. پلتفرم‌های این چنینی همچون اینستاگرام در میان جوانان محبوب هستند و به همین دلیل شانس‌های زیادی برای رسیدن به مخاطبانی با مشتریان باکیفیت دارند.

فناوری بلاک چین

این فناوری غیرمتمرکز است و می‌توان آن را در بهترین حالت به‌عنوان شکلی از دفترکلی عمومی توصیف کرد که برای تراکنش‌های ارز دیجیتال و همچنین دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. فناوری بلاک چین، بلاک‌های جدیدی از داده را تشکیل می‌دهد که ذخیره و سپس بیشتر پردازش می‌شوند. ارزهای دیجیتال هم در این شکل غیرمتمرکز از پلتفرم ساخته می‌شوند که برای کاربران خود، امن و شفاف است. در ادامه قصد داریم تأثیر اینستاگرام و بلاک چین بر یکدیگر را بررسی کنیم.

بلاک چین و اینستاگرام می‌توانند با هم نتایج بسیار موفقیت‌آمیزی را به ‌دست آورند. این فناوری بدون هیچ تراکنش از دست رفته یا با تأخیری، محدودیت دخالت شخص سوم را در تراکنش‌های شما تضمین می‌کند. فناوری بلاک چین به‌علاوه بر روی دفتر ثبت و شبکه کامیپوتر متصل اصلی برای تأیید ثبت می‌شود.

سایت‌های رسانه اجتماعی مثل اینستاگرام می‌توانند کاری کنند که فناوری‌هایی همچون بلاک چین به اهداف بالاتری دست پیدا کنند. این رسانه‌ها روشی را برای دسترسی به مخاطبان بیشتر به بلاک چین می‌دهند. در عین حال هم رسانه اجتماعی پولی را برای محتوایی که وایرال شده است دریافت می‌کند. بدین ترتیب هر دو شرکت می‌توانند با بهره‌وری از یکدیگر به نتایج بسیار خوبی برسند.

مشخصه‌های اینستاگرام که منجر به موفقیت و رشد فناوری بلاک چین می‌شود

تعامل با مخاطبان دیجیتال؛ دسترسی بیشتر

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که فورا با مخاطبان گسترده‌تری ارتباط برقرار کنند. روند‌های ساخت پروفایل و ثبت نام این پلتفرم راحت و سریع هستند. همین امر هم تأثیر اینستاگرام و بلاک چین را بر یکدیگر بیشتر می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که هرچه را می‌خواهند به اشتراک بگذارند، گروه بسازند، جوامع را به یکدیگر متصل کنند و با چند نفر هم‌زمان در ارتباط باشند. تعامل بهتر در نهایت منجر به دستیابی هرچه بیشتر به مخاطبین می‌شود.

بنابراین صفحات مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال زمانی که در چندین گروه به اشتراک گذاشته شوند و یا از طریق ریل‌ها یا استوری‌های اینستاگرام به دیگران منتقل شوند، به تعداد بیشتری از افراد می‌رسند. اجرای کارآمد بازاریابی رسانه اجتماعی همچون هشتگ‌ها، تقویم‌های رسانه اجتماعی و هدف‌گذاری مخاطبین قدم‌های اولیه‌ای هستند که هرکسی باید برای توسعه فضای ارز دیجیتال خود بلد باشد.

تعامل مخاطبان باکیفیت

ما شاهد جمعیت گسترده‌تری از نسل جوان بوده‌ایم که از شبکه اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما این موضوع چطور می‌تواند به صنعت بلاک چین کمک کند؟ در حقیقت نسل جوان‌تر تمایل دارد که علاقه زیادی به موضوعاتی همچون امورمالی، سرمایه‌گذاری دیجیتال، هوش مصنوعی و افراد تأثیرگذاری همچون «ایلان ماسک» نشان دهد. همین گرایش به صنعت بلاک چین و ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا مخاطبینی را شکل دهد که درگیر هستند و به‌شدت به سمت فرایندهای سرمایه‌گذاری، اعلامیه‌ها، به‌روزرسانی‌های ارز دیجیتال و موارد بسیاری از این دست گرایش دارند.

به وجود آوردن جوامع

دیگر تأثیر اینستاگرام و بلاک چین بر هم ایجاد جوامع است. کارآمدترین ویژگی اینستاگرام برای عرصه بیت کوین و بلاک چین بیش از هر ویژگی دیگری همین مورد است. زمانی که اشخاص بانفوذ و تأثیرگذار درباره چیزی پست می‌گذارند، شانس آنکه آن چیز در عرض یک شب وایرال و همه‌گیر شود ۹۹% است. امکاناتی همچون ریل‌ها، IGTVها، پاسخ استوری، اینستاگرام تجاری و ساخت گروه به چندین کاربر از سرتاسر دنیا اجازه می‌دهد که در یک پلتفرم مشترک گرد هم آیند.

برقراری ارتباط، افزودن گروه‌ها، برنامه‌ریزی مصاحبه‌های زنده و مباحثه می‌تواند جوامعی را حول یک موضوع مشخص بسازد. کاربران ارزهای دیجیتال می‌توانند گروه‌هایی را بسازند، مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهایی را برنامه‌ریزی کنند و جامعه‌ای را برای خود تشکیل دهند. همین کار فضای ارزهای دیجیتال را گسترده کرده و منجر به رشد بلاک چین در این عصر دیجیتال می‌شود.

نرخ دید بالاتر

بر اساس تحقیقات تقریبا ۸۰% از حساب‌های اینستاگرام حداقل یک برند یا شرکت را دنبال و حدود ۲۵۰ میلیون از کاربران اینستاگرام این صفحات و پروفایل‌ها را روزانه تماشا می‌کنند. نه‌تنها این، بلکه تقریبا ۷۰% از مشتریانی که به‌دنبال بخشی از اطلاعات یا حتی یک شرکت هستند هم اینستاگرام را می‌بینند و در آن جستجو می‌کنند.

حداکثر تعداد نوتیفیکیشن‌ها، ارتقاءهای ارز دیجیتال و همچنین اعلامیه‌ها از سوی پروفایل‌های رسمی پیج‌های مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌شود. همین تأثیر اینستاگرام و بلاک چین، در نهایت نرخ دید بالاتری از سوی کاربران را به شما هدیه می‌دهد که موجب رشد بسیار خوب این بخش خواهد شد.

جمع‌بندی

زمانی که فناوری بلاک چین با پلتفرم‌های رسانه اجتماعی قدرتمندی همچون اینستاگرام پیوند می‌خورد، می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را با توانایی و میزان موفقیت بسیار بالا به ‌دست آورد. به‌طور کلی ثابت شده است که امکاناتی همچون نمایش لایو، مصاحبه، بحث و گفت‌وگو، دسترسی از طریق ریل‌ها، استوری‌ها و همه و همه، اگر با روش‌های درست بازاریابی استفاده شوند، دستاوردهای بیشتری را به شرکت‌ها می‌دهند. سال‌های پیش‌رو شاهد رشد عالی میزان پذیرندگان بلاک چین دیجیتال خواهد بود که کد ارزهای دیجیتال را وسعت می‌بخشد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/role-of-instagram-in-the-growth-of-blockchain-tech/

Comments (0)
Add Comment