میزان تقاضای موسسات مالی برای بالا نگه داشتن قیمت بیت کوین کافی نیست

تحلیل گران بدبین بازار پیشبینی های تازه ای را برای قیمت بیت کوین در بازه کوتاه مدت مطرح کردند. به گفته آنها میزان تقاضای موسسات مالی برای خرید بیت کوین به اندازه کافی نیست. به همین دلیل نگه داشتن قیمت بیت کوین بالاتر از ۳۰ هزار دلار کار چندان ساده ای نخواهد بود.

این تحلیل گران بر این باور هستند که میزان تقاضای موسسات مالی کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث آرام شدن روند صعودی بیت کوین شده است. در حال حاضر تقاضای مورد نیاز برای نگه داشتن بیت کوین روی قیمت ۳۵ هزار دلار یا بالاتر از ۳۰ هزار دلار کافی نیست. پست تحلیلگران به خوبی می دانند که می توان در بازه درازمدت دارای بسیار ارزشمندی به شمار می رود. اما از زمانی که قیمت این ارز به بالاترین رکورد خود در تاریخ رسید شاهد ۲۷ درصد کاهش بوده است. قیمت بیت کوین از ۴۲ هزار دلار به ۳۰ هزار و ۶۰۰ دلار رسیده است. آنها نشان می دهد که روند نزولی قدرت گرفته است و برای مدتی ادامه خواهد داشت.

 سرمایه گذارهای خرد وارد بازار شده اند و شرایط بازار را به چشم دیده اند. آنها برای رسیدن به سود به سراغ بیت کوین آمدند.

بیت کوین دلاری در راه است

مینرد (Minerd) در گفتگو با شبکه سی ان بی سی اعلام کرده است ظار دارد قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار کاهش پیدا کند. اگر پیش بینی های درست از آب در بیاید شاهد اصلاح ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین خواهیم بود.

پیش از این بارها شاهد چه اتفاقی در تاریخ بیت کوین بوده ایم. آخرین بار قیمت بیت کوین در ماه مارس سال ۲۰۲۰ از ۱۰ هزار دلار به ۵۰۰۰ دلار رسید. این کاهش ۵۰ درصدی تنها در سه هفته روی داد.

 این تحلیلگر رویکرد در دراز مدت خود در رابطه با بیت کوین را تغییر نداده است. او در دسامبر اعلام کرده بود که بیت کوین روزگار قیمت ۴۰۰ هزار دلاری را تجربه خواهد کرد. از سوی دیگر با نزدیک شدن به تاریخ انقضای چهار میلیارد دلار قرارداد آپشن در بازار بیت کوین هنوز برای گاوهای بازار امیدی باقیست.

همانطور که می دانید بیت کوین ارزی برای فرداست. ارزی که با گذشت زمان بر ارزش آن افزوده می شود. بنبراین صرف نظر از قیمت امروز بیت کوین در آینده شاهد قیمت های شگفت انگیز این ارز خواهیم بود.

 اگر برای خرید بیت کوین تصمیم خود را گرفته اید با ما در رمز ارز مالک در تماس باشید. سرمایه گذاری امروز شما آینده دارایی های شما را تضمین خواهد کرد.

منبع

https://cointelegraph.com/news/guggenheim-says-institutional-demand-not-enough-to-keep-btc-above-30k