بهترین روش‌های سرمایه گذاری در اتریوم + همه نکات مهم

اتریوم‌‌‌ یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. اما آیا سرمایه گذاری در اتریوم کار درستی است؟ چطور باید این کار را انجام داد؟ در این پست به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم دارد.

سرمایه گذاری در اتریوم با استفاده از صرافی‌های متمرکز

اولین کاری که باید برای سرمایه گذاری در اترویم از طریق صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال فعال در منطقه خود انجام دهید، ساخت‌‌‌ یک کیف پول اتریوم است. سپس باید در این صرافی‌ها ثبت نام کرده و مراحل اهراز هویت را انجام دهید تا بتوانید اتریوم را خریده و روی آن سرمایه گذاری کنید. بعضی از این صرافی‌ها اجازه خرید اتریوم با ارزهای فیات را ‌می‌دهند، اما در بعضی دیگر اتریوم را تنها ‌می‌توانید با دیگر ارزهای دیجیتال مبادله کنید.

بیشتر بخوانید

یک کیف پول امن اتریوم بسازید

پس از این که از صرافی اتریوم خریدید، بهتر است اتریوم را از صرافی خارج کرده و آن را در‌‌‌ یک کیف پول امن نگهداری کنید. کیف پول‌های پیشنهادی ما این موارد هستند:

  • Jaxx
  • MetaMask
  • Atomic Wallet
  • Exodus
  • MyEtherWallet

اگر ‌می‌خواهید اتریوم خود را در‌‌‌ یک کیف پول فوق العاده امن نگهداری کنید، بهتر است از‌‌‌ یک کیف پول سخت افزاری مانند Ledger ‌‌ یا Trezor استفاده کنید.

صرافی‌های فوری و فرد به فرد

اگر دوست ندارید به صرافی‌های متمرکز اعتماد کنید و ‌می‌خواهید کیف پول اتریوم خودتان را داشته باشید، ‌می‌توانید از صرافی‌های فرد به فرد (P2P) برای خرید اتریوم استفاده کنید.

صرافی‌های P2P پلتفرم‌هایی بر اساس وب هستند که شما را به دیگر خریداران و فروشندگان اتریوم متصل ‌می‌کنند. این ‌‌یعنی ‌می‌توانید از طریق پی پل، کارت اعتباری ‌‌یا حتی پول نقد (در صورتی که بخواهید حضوری ملاقات کنید) هزینه اتریوم را پرداخت کنید.‌‌‌ یکی از بهترین پلتفرم‌های فرد به فرد LocalCryptos است که قبلا LocalEthereum نام داشت.

یک روش سریع‌تر استفاده از صرافی‌های فوری است. صرافی‌های فوری به شما اجازه ‌می‌دهند ارزهای دیجیتال را بدون استفاده از‌‌‌ یک کیف پول واسطه بخرید و معامله کنید. این صرافی‌ها در اکثر مواقع به ثبت نام و اهراز هویت نیاز ندارند. فرایند خرید اتریوم در این صرافی‌ها حدود ۳۰ دقیقه طول ‌می‌کشد. Changelly، ChangeNOW، Switchere چند نمونه از صرافی‌های فوری هستند.

نکاتی که باید قبل از سرمایه گذاری در اتریوم بدانید

قیمت اتریوم بسیار پر نوسان است. این‌‌یعنی خرید اتریوم ممکن است ریسک بالایی داشته باشد. اما از آن جایی که اتریوم‌‌‌ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین ارزهای دیجیتال است، ممکن است سود خوبی از آن کسب کنید.

بهترین روش معامله خرید در قیمت‌های پایین و فروش در قیمت‌های بالاست. اما اگر تازه کار هستید ممکن است با این روش پول زیادی را از دست بدهید. بهتر است در مورد روش‌های سرمایه‌گذاری تحقیق کنید و اگر اطلاعات کمی ‌درباره این کار دارید، تنها سرمایه گذاری طولانی مدت انجام دهید.

بیشتر بخوانید

Comments (1)
Add Comment