شرکت IOHK کاردانو تاریخ راه‌اندازی قراردادهای هوشمند را اعلام کرد

شرکت IOHK کاردانو، شرکتی مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. IOHK را می‌توان شرکت اصلی ارز دیجیتال کاردانو دانست. کاردانو از ارزهای دیجیتال بسیار موفق بوده که روند صعودی را در پیش گرفته است. این ارز دائما در حال توسعه شبکه خود و افزایش امکانات جدید است. اخیرا نیز کاردانو در حال راه‌اندازی قراردادهای هوشمند بوده که به محبوبیت و موفقیت این شبکه خواهد افزود. حالا این شرکت، تاریخ اصلی راه‌اندازی این قراردادها که عده بسیاری نیز منتظر آن بودند را اعلام کرد.

شرکت IOHK کاردانو

سرانجام تاریخی که همه منتظر آن بودند اعلام شد. شرکت IOHK اعلام کرد که قراردادهای هوشمند کاردانو، در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهند شد. شرکت ورودی خروجی هنگ کنگ یا همان IOHK، این تاریخ مهم را سرانجام منتشر کرد. بر اساس این اعلامیه رسمی، این قراردادها در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ برروی شبکه کاردانو قرار خواهند گرفت.

شرکت IOHK در این باره می‌نویسد:

«سرانجام دارد اتفاق می‌افتد. ما تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ را برای ارتقاء «آلونزو» در نظر گرفته‌ایم. در این ارتقا، ما از طریق ترکیب یک هارد فورک (HFC) با شبکه اصلی کاردانو، قراردادهای هوشمند را به شبکه خود اضافه می‌کنیم.»

در تاریخ ۱۱ام آگوست، «چارلز هاسکینسون» بنیان‌گذار شرکت IOHK کاردانو گفت که تاریخ دقیق راه‌اندازی قراردادهای هوشمند، همین جمعه اعلام خواهد شد.

او گفت:

«ما احتمالا دو تاریخ را اعلام می‌کنیم؛ یکی تاریخ اولیه و بعدی تاریخ جایگزین. بدین‌صورت شما دقیقا می‌دانید که چه زمانی رویداد HFC برگزار می‌شود. این رویداد باید پنج روز زودتر از روز اصلی برگزار شود.»

شبکه آلونزوی کاردانو

اخیرا نیز شبکه آزمایشی آلونزوی کاردانو وارد فاز «بنفش» شد. این مرحله جدید تا پیش از این به فازهای «سفید» و «آبی» رسیده بود. این مرحله، قدمی بزرگ در راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در بزرگ‌ترین بلاک چین اثبات سهام بوده است. شبکه آزمایشی آلونزو کاملا عمومی است. این بدان معناست که تمام اعضای برنامه پیشگام «پلوتوس»، همچنین تمام اپراتورهای استخر سهام و صرافی‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

جمع بندی

شرکت IOHK کاردانو،‌ شرکت مهم ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما در سرمایه گذاری کمک بسیاری می‌کند. این شرکت را می‌توان یکی از سیستم‌های اصلی رمز ارز کاردانو دانست. کاردانو توانسته در چند ماه اخیر رشد و موفقیت‌های بسیار زیادی را در سیستم ساختاری خود ایجاد کند. همچنین به‌تازگی کاردانو تصمیم به راه‌اندازی قراردادهای هوشمند گرفته است. همانطور که عده بسیاری منتظر این قراردادها هستند، این شرکت سرانجام تاریخ دقیق این راه‌اندازی را اعلام کرد. به‌نظر شما راه‌اندازی این قراردادها تا چه اندازه بر محبوبیت این شبکه تاثیر می‌گذارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید

Comments (0)
Add Comment