اتحاد ارز دیجیتال آیوتا با اتحادیه بین المللی کمپانی‌های فعال در زمینه خودروسازی

اتحاد ارز دیجیتال آیوتا بااتحادیه بین المللی کمپانی‌های فعال در حیطه خودروسازی و موارد مربوط به این موضوع توانسته توجه طیف گسترده‌ای از کاربران فعال در حیطه رمز ارزها را به خود جلب کند. این رمز ارز قصد دارد تا به IAMTS بپیوندد. این اتحادیه در زمینه تست و توسعه صنعت دستگاه‌های مستقل فعالیت می‌کند. همچنین این اتحادیه در زمینه طراحی و توسعه سخت افزار و نرم افزار نیز فعالیت می‌کنند.

اتحاد ارز دیجیتال آیوتا باعث موفقیت این رمز ارز و دنیای کریپتوکارنسی خواهد شد

اتحادیه‌ای که آیوتا با آن سر و کار دارد، در زمینه تست و ارزیابی سیستم و سرویس‌های شناور در صنعت رانندگی اتوماتیک فعالیت می‌کند. این عامل باعث می‌شود تا آیوتا در نسل بعدی صنعت ماشین سازی نیز حضور داشته باشد. اتحاد ارز دیجیتال آیوتا با این نسل از صنعت خودروسازی باعث می‌شود تا این رمز ارز از رشد و افزایش قیمت مناسبی در آینده برخوردار شود.

غیرمتمرکز سازی آیوتا در دست اقدام است

مدیر اجرایی آیوتا خبر از اجرای شبکه این کریپتو در چند ماه اخیر داد. او همچنین در این زمینه از قرارگیری یک GIF به منظور سیستم اجرایی این رمز ارز خبر داد.

از طرفی دستیار مدیر اجرایی آیوتا نسبت به اطلاعات مربوط به غیرمتمرکز سازی شبکه اصلی این رمز ارز در توییتر به کاربران خود اطلاع رسانی کرد. او در پیامی در توییتر خبر از اتمام فرایند غیرمتمرکز سازی این ارز دیجیتال در شبکه اصلی خود داد. این فرایند در چند ماه متمادی تکمیل شد. رایگان بودن تمامی تراکنش‌ها در این رمز ارز از مواردی است که دستیار مدیر اجرایی آیوتا به آن اشاره کرد. اتحاد رمز ارز آیوتا و تکمیل فرایند غیرمتمرکز سازی این رمز ارز به نوبه خود باعث تقویت سیستم کلی این کریپتو خواهد شد.

جمع بندی

اتحاد ارز دیجیتال آیوتا و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی است که توانست سر و صدای بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال به پا کند. به نظر شما آینده ارز دیجیتال آیوتا به چه شکل خواهد بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment