افزونه جدید آیوتا و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

افزونه جدید آیوتا از افزونه‌های بسیار مهم اخیر در دنیای کریپتوکارنسی است که امروز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. ارز دیجیتال آیوتا از انتشار افزونه جدید خود خبر داد. «الکساندر» از توسعه دهندگان انجمن ارز آیوتا افزونه‌ای جدید را منتشر کرده است که به تمام سایت‌های ورد پرس اجازه پذیرش پرداخت با توکن‌های آیوتا را می‌دهد. با ما همراه باشید تا ارز آیوتا و افزونه جدید آن را با هم بررسی کنیم.

افزونه جدید آیوتا چیست؟

شبکه و ارز دیجیتال آیوتا از ارزهای شناخته شده دنیای کریپتوکارنسی هستند. آنها حالا دست به تولید افزونه‌ای زده‌اند که می‌تواند این ارز و شبکه آن را بسیار محبوب‌تر از گذشته کند. یکی از توسعه دهندگان انجمن شبکه آیوتا (IOTA) افزونه‌ای را منتشر کرد که به واسطه استفاده از این افزونه تمام سایت‌های ورد پرس (WordPress) تنها با چند کلیک ساده می‌توانند از ارزهای آیوتا به عنوان روش پرداخت هزینه‌ها استفاده کنند.

حالا هر وبسایتی که بر اساس سیستم مدیریت محتوای منبع باز و بسیار محبوب ورد پرس ساخته شده باشد، می‌تواند توکن‌های آیوتا را به عنوان روش پرداخت بپذیرد و کاربران این سایت‌ها می‌توانند با استفاده از توکن‌های آیوتا هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

«الکساندر» از طرفداران انجمن آیوتا یک افزونه جدید را منتشر کرده است که با استفاده از آن تمام وبسایت‌ها قادر به پذیرش پرداخت‌ها با توکن‌های آیوتا خواهند بود.

«الکساندر در توییتر خود بدین صورت خبر تولید این افزونه را منتشر کرد:

«و حالا #افزونه من برای #وردپرس به صورت آنلاین در دسترس همه قرار دارد. بدین صورت هرکسی می‌تواند سریع و آسان افزونه را در کتابخانه‌های مجتمع پیدا کرده و نصب کند. اکنون زمان آن است که منتظر انتشار دفتر کل باشیم.»

HTTPS://T.CO/C6YNNEUQSH

افزونه جدید آیوتا حالا با نام «پرداخت با آیوتا» در سایت رسمی ورد پرس نیز در دسترس است. افزونه مذکور از دکمه آیوتا که ابزار منبع باز بسیار خوبی برای پرداخت‌های جزئی در آیوتا به حساب می‌آید برای پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌کند. افزونه آیوتا می‌تواند موجب محبوبیت بیشتر هر دو شبکه آیوتا و سایت‌های ورد پرس شود.

به علاوه این افزونه می‌تواند به راحتی برای هرگونه کمک مالی و همچنین موارد تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

جالب است بدانید که فالورهای  «الکساندر» نیز به کانسپت این افزونه علاقه مند هستند و درخواست به روزرسانی نیز دارند. آنها بسیار متعجب هستند که چطور چنین نرم افزاری می‌تواند با کیف پول‌های متامسک تعامل کند؟

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این افزونه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://github.com/shortaktien/iota-pay-wordpress

جمع‌بندی

افزونه جدید آیوتا افزونه‌ای مهم در دنیای ارزهای دیجیتال بود که امروز شما را با آن آشنا کردیم. ارز دیجیتال آیوتا اخیرا توانسته است افزونه‌ای بسیار مهم را منتشر کند. «الکساندر» توسعه دهنده و طرفدار این ارز دیجیتال، اخیرا افزونه‌ای را منتشر کرده است که با استفاده از آن تمام سایت‌های ورد پرس می‌توانند ارز آیوتا را به عنوان روشی برای پرداخت بپذیرند. ما امروز این خبر را به طور کامل برای شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment