بازی کسب درآمد در ژاپن معرفی می‌شود

بازی کسب درآمد در ژاپن سرانجام از طریق شرکت و صرافی شناخته‌شده‌ای معرفی می‌شود. این شرکت، شرکت مسئولیت محدود و خصوصی دارایی سرگرمی دیجیتال (Digital Entertainment Asset Pte. Ltd.) یا DEA و صرافی، صرافی ارز دیجیتال بیت پوینت (BITPOINT) هستند.

بازی کسب درآمد در ژاپن

شرکت سرگرمی و بازی بلاک چین سنگاپوری Digital Entertainment Asset Pte. Ltd. (DEA) امروز اعلامیه مهمی را منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد که توکن ارز دیجیتال خود DEAPcoin با کد تیکر DEP را در بیت پوینت (BITPOINT) درج کرده است. بیت پوینت نیز صرافی ارز دیجیتال محبوبی ژاپنی است.

این شرکت، بازی‌های کسب درآمد را به ژاپن می‌آورد که از کشورهای پیشرو در زمینه پذیرش فناوری‌های وب ۳ است. درج این توکن به مردم ژاپن اجازه خرید توکن DEP را می‌دهد و می‌گذارد که آن‌ها این توکن را به‌راحتی و با امنیت کامل با ین ژاپن معامله کنند.

درج این توکن همچنین جایگاه صنعت وب ۳ را که به سرعت در حال رشد است نیز به بازارهای ژاپنی می‌آورد؛ چراکه این بازارها به پذیرش سریع موقعیت گیمینگ و فناوری‌های مربوطه آن معروف هستند. گیمرها و طرفداران، حالا می‌توانند از این مدل بازی‌های کسب درآمد محبوب لذت ببرند که طوفانی در صنعت گیمینگ بلاک چین به پا کرده‌اند. به همین ترتیب، بازی کسب درآمد در ژاپن هم معرفی خواهد شد.

آقای «نااوهیتو یوشیدا» مدیرعامل شرکت DEA نیز اشاره کرد: «من خبرهای خوبی برای مردم ژاپن دارم. خوشحالم از آنکه اعلام کنم که DEAPcoin از ۲۶ ژانویه در ژاپن به توکنی آشنا تبدیل خواهد شد. ما همچنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد. ما از زمان تأسیس شرکت خود در سال ۲۰۱۸، تجارت خود را عمدتا در جنوب شرقی آسیا و با هدف ‘به وجود آوردن دوران بازی و زندگی’ توسعه بخشیده‌ایم.»

چنانچه این مطلب را دوست داشتین، حتما باید مقاله بلاک چین چیست را هم مطالعه کنید چرا که دید بسیار بهتری در مورد بلاک چین به شما می دهد و این شما را کمک میکند که در مورد انتخاب بازی کریپیتویی ، انتخاب بهتری داشته باشید.

وی همچنین ادامه داد: «حالا سرانجام می‌توانیم چنین چیزی را در ژاپن تحقق بخشیم! ما شما را دعوت می‌کنیم که آینده بازی با هدف کسب درآمد (P2E)، انجمن تأثیر اجتماعی و وب ۳ را تجربه کنید.»

آینده صنعت بازی در ژاپن

به همین ترتیب، آقای «جنکی اودا»، رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت رمیکس پوینت (Remix Point Inc.) که شرکت والد بیت پوینت است نیز بیانیه‌های جالبی را به اشتراک گذاشت. وی در کامنت‌های خود درباره بازی کسب درآمد در ژاپن بیان کرد: «ما خوشحال و مفتخریم که اولین شرکت ژاپنی برای درج DEAPcoin هستیم.» او همچنین اشاره کرد که: «در سال ۲۰۲۱، اصطلاح ‘بازی برای کسب درآمد’ به‌تدریج به رسمیت شناخته شد. بازی‌های مرسوم، ‘بازی برای سرگرمی’ هستند که صرفا فقط برای سرگرمی آن‌ها را بازی می‌کنید.

«مفهوم ‘بازی برای کسب درآمد’ به معنای واقعی کلمه به راهی برای درآمدزایی با انجام بازی تبدیل شد. در حقیقت این مفهوم در سرتاسر کشورهای آسیایی پخش شد و باعث شد که تمام جهان یاد بگیرد که چطور از طریق بازی‌های ارز دیجیتالی، امرار معاش کند. درج کوین DEAPcoin، اولین توکن بازی برای کسب درآمد ژاپن، به‌دلیل تمایل ما برای شناساندن DEAPcoin به بیشترین تعداد افراد تا جای ممکن، امکان‌پذیر شد.»

توکن DEP، اولین توکن ارز دیجیتال بازی برای کسب درآمد در فضای ارز دیجیتال ژاپنی است. بازیکنان با انجام بازی‌های DEA، از طریق توکن DEP، ارزش و سرگرمی را به‌دست می‌آورند. شرکت خصوصی و مسئولیت محدود دارایی سرگرمی دیجیتالی (DEA)، بازی‌های موفقی از جمله JobTribes و Lucky Farmer دارد. با داشتن چنین بازی‌های موفقی و همچنین درج توکن خود، این شرکت توانست خود را جلوتر از تمام همتایان و رقبا قرار دهد.

طرفداران بازی‌ها، بازیکنان و علاقه‌مندان می‌توانند توکن‌های DEP خود را از طریق صرافی بیت پوینت در ژاپن معامله کرده و از همین طریق نیز به این توکن دسترسی داشته باشند. بازی کسب درآمد در ژاپن هرگز تا این اندازه هیجان‌انگیز نبوده است!

درباره شرکت DEA

شرکت DEA، شرکتی سنگاپوری است که در آگوست سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. در ۸ آوریل ۲۰۲۰، اولین ارز دیجیتال پیشرفته این شرکت، یعنی DEAPcoin، در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج (OKX) درج شد. این شرکت همچنین اولین بازی خود را با نام JobTribes منتشر کرد که بازی مبارزه‌ای و معامله‌ای کارتی است. به‌علاوه، بازار NFT این شرکت هم که بازاری برای معامله NFTهاست، راه‌اندازی شد.

اگر دوست دارید در مورد بقیه بازی های بلاک چینی هم اطلاعات به روز بدست آورید دیدین لینک لینک بازی های کریپتویی حتما خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/01/play-to-earn-games-introduced-to-japan-via-digital-entertainment-asset-pte-ltd-dea-and-bitpoint/

بازی کریپتوییبلاک چین
Comments (0)
Add Comment