زنجیره عمومی KCC صرافی غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی می‌کند

زنجیره عمومی KCC اخیرا صرافی غیرمتمرکز خود با نام موجیتو سواپ را راه‌اندازی کرده است. این زنجیره به‌همراه راه‌اندازی موجیتو سواپ، ۱,۰۰۰,۰۰۰ ایردراپ موجیتو یا MJT را نیز ارائه داده است تا به‌ این شکل به انجمن KCS پاداش دهد.

زنجیره عمومی KCC

موجیتو سواپ (MojitoSwap) یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر مبنای زنجیره KCC است. این صرافی غیرمتمرکز اخیرا به‌طور رسمی راه‌اندازی شد. کاربران می‌توانند از تاریخ ۱۵ام اکتبر ۲۰۲۱، معامله در این صرافی را آغاز کنند.

صرافی موجیتو سواپ توسط گروهی از اعضای انجمن KCS توسعه می‌یابد. هدف آن‌ها این است که دسترسی آسانی را به اکوسیستم دیفای KCC ارائه دهند. به‌همراه راه‌اندازی این صرافی، ۱ میلیون توکن MJT نیز برای تشویق استفاده‌کنندگان اولیه این صرافی ایردراپ خواهد شد.

اپلیکیشن‌های دیفای گوناگون با تحول بازار ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده‌اند تا به تقاضای روبه‌رشد توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران پاسخ دهند. زنجیره‌های هوشمندی که از طرف صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌شوند، به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا می‌کنند. به همین دلیل صرافی‌های غیرمتمرکز پیشگامی همچون پنکیک سواپ (PancakeSwap) به نقاط عطف بزرگی دست یافته است.

صرافی پنکیک سواپ، به‌عنوان پروتکل DEXای که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است، از یونی سواپ (UniSwap) پیشی گرفت. این پلتفرم درحال حاضر برترین صرافی غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. موجیتو سواپ نیز متعهد است تا به نسل بعدی صرافی‌های غیرمتمرکزی تبدیل شود که در اکوسیستم زنجیره عمومی KCC ساخته می‌شوند.

صرافی موجیتو سواپ زمانی که راه‌اندازی شود، ۱ میلیون توکن MJT را نیز ایردراپ خواهد کرد. MJT، توکن داخلی موجیتو سواپ است. ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن از این رمز ارز پیاده و اجرا می‌شود. MJT نوعی توکن کاربردی با استفاده بسیار گسترده و مناسب است. دارندگان این توکن نه‌تنها می‌توانند در استخراج نقدینگی شرکت کنند و دارایی خود را برای سود بیشتر وام دهند، بلکه حق حاکمیت سازمان خودگردان غیرمتمرکز موجیتو را در آینده نیز دارند.

دورهای ایردراپ صرافی موجیتو سواپ

بر اساس اطلاعات موجیتو سواپ، این صرافی در مجموع دو دور ایردراپ خواهد داشت. اولین دور پیش‌تر در ۹ام اکتبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده است. کاربرانی که تعداد مشخصی از معاملات را در زنجیره KCC پیش از ارتفاع بلاک ۲,۰۸۰,۰۰۰ انجام داده باشند، واجد شرایط شرکت در این دور خواهند بود. این ایردراپ تا ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

دور دوم ایردراپ نیز از تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شده است. دارندگان KCSای که بین ساعت ۰۰:۰۰ ۱۹ام اکتبر ۲۰۲۱ تا ساعت ۰۰:۰۰ ۲۱ام اکتبر ۲۰۲۱، به تعداد مشخصی از توکن در کیف پول زنجیره عمومی KCC خود رسیده باشند، واجد شرایط پیوستن به این دور ایردراپ هستند. ایردراپ‌ها نیز پس از آنکه اسنپ شات‌ها گرفته شد، اعلام خواهند شد. مدت زمان اعلام حدود ۷ روز خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی موجیتو سواپ به آدرس روبه‌رو مراجعه کنید: http://mojitoswap.finance/

طیف متنوعی از عملکردها نیز درحال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی در ماه‌های بعد در موجیتو سواپ است. عملکردهایی همچون: بار (مزرعه)، استخرهای واین (Wine Pools)، بلیت‌های کوکتیل (Cocktail Tickets)، توکن‌های غیرتعویضی (NFT) و غیره از عملکردهای در دست اقدام این صرافی هستند.

درباره صرافی غیرمتمرکز موجیتو سواپ

موجیتو سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز توسعه‌یافته توسط گروهی از اعضای انجمن KCS است. هدف این صرافی آن است که بتواند دسترسی آسان به اکوسیستم دیفای KCC را به شما ارائه دهد. تیم پشت این صرافی شامل متخصصان فنی است که پیش‌تر برای شرکت‌های اینترنتی بزرگ با سابقه بسیار خوب در توسعه بلاک چین کار می‌کردند.

این تیم همچنین از تحلیل‌گران تحقیقاتی ارشدی نیز تشکیل شده است که عمیقا در چندین پروژه بلاک چین دخیل بوده و دانش عمیقی از اکوسیستم دیفای دارند. از دیگر کسانی که در تیم این صرافی حضور دارند نیز می‌توان به هودلرها (HODLers) و سرمایه‌گذاران اولیه بیت کوین و اتریوم اشاره کرد.

درباره زنجیره عمومی KCC

زنجیره عمومی KCC یک پروژه زنجیره عمومی است که توسط انجمن توسعه‌دهندگان KCS و کوکوین (KuCoin) ساخته و آغاز به کار کرده است. هدف این زنجیره نیز برطرف کردن مشکل تأخیر شبکه و هزینه بالای گس ارز دیجیتال اتریوم است. این زنجیره بر مبنای اتریوم بوده و با EVM و قراردادهای هوشمند سازگار است. دلیل این موضوع نیز است که زنجیره بتواند به کاربران جامعه و توسعه‌دهندگان تجربه پرسرعت‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تری از بلاک چین را ارائه دهد.

منبع:

Comments (0)
Add Comment