$MESA در MEXC Kickstarter در دسترس است

$MESA در MEXC Kickstarter قرار دارد. حالا کاربران می‌توانند رأی بدهند تا ۱۳۵,۰۰۰ ایردراپ پروتکل متاویزا، یعنی MESA را برنده شوند.

$MESA در MEXC Kickstarter

متاویزا (MetaVisa) پس از راه‌اندازی عمومی موفقیت‌آمیز خود در بیت مارت (BitMart)، حالا هیجان‌زده است که رأی‌دهی توکن متاویزا، $MESA را برای اسم‌‌نویسی در MEXC Kickstarter اعلام کند. دوره Kickstarter در صرافی MEXC Global، کمپین اسم‌نویسی جالبی است که توسط تیم پروژه در MEXC آغاز می‌شود. این کمپین پیش از راه‌اندازی اصلی انجام می‌گیرد که کاربران می‌توانند در آن توکن‌ها را استیک کنند تا به هدفی از پیش تعیین‌شده رأی بدهند. زمانی که هدفی به‌دست آید، پروسه اسم‌نویسی شروع خواهد شد و ایردراپ‌های رایگان توکن پیش از اسم‌نویسی برای کاربران شرکت‌کننده ترتیب داده می‌شود.

نحوه پیوستن به $MESA Kickstarter

  • مدت رأی‌دهی: ۲۰۲۲-۰۲-۱۸ از ساعت ۲:۳۰ تا ۱۰:۵۰ به وقت UTC
  • مدت اسنپ شات: ۲۰۲۲-۰۲-۱۷ ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰۲۲-۰۲-۱۸ ساعت ۱۵:۵۹ به وقت UTC
  • معامله تخمین‌زده شده: ۲۰۲۲-۰۲-۱۹ ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC
  • برداشت و سپرده‌گذاری: باز
  • لینک رأی‌دهی http://www.mexc.com/sun/assessment
  • استخر ایردراپ $MESA در MEXC Kickstarter : 135,000 توکن MESA
  • توکن رأی‌دهی: MX با ارزش رأی‌دهی حداکثر تا ۵۰۰,۰۰۰ MX
  • الزامات:‌ حداقل ۱۰ رأی که ۱ رأی برابر است با ۱ MX
  • قوانین: توکن‌هایی که برای رأی‌دهی استفاده می‌شوند، در طول مدت رویداد موقتا قفل شده و زمانی که رویداد به پایان برسد به مدت یک ساعت باز می‌شوند. کاربران می‌توانند پیش از پایان مدت رأی‌دهی، هرچند باری که می‌خواهند رأی بدهند.
  • پاداش‌ها: پاداش‌های ایردراپ نیز زمانی که رویداد به پایان برسد، در طول یک ساعت و متناسب با کل رأی‌های کاربران، در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

اعلامیه رسمی اسم‌نویسی $MESA در MEXC Kickstarter نیز پس از آنکه Kickstarter به پایان برسد، منتشر خواهد شد. لطفا با ما همراه باشید و برای رأی‌دهی به ما بپیوندید!

درباره متاویزا (MetaVisa)

متاویزا، پروتکل میان‌افزار وب ۳.۰ ساخته‌شده بر روی اتریوم با هدف غیرمتمرکزسازی سیستم‌های هویتی و اعتباری در درون متاورس است. کاربران قادر خواهند بود از طریق پروتکل متاویزا، سوابق اعتباری هویت درون‌زنجیره‌ای معتبری را بسازند که در اکوسیستم‌های مختلفی مورداستفاده قرار گیرد. چنین نمایش‌های هویتی برای شفافیت و اطمینان در متاورس ضروری هستند. آن‌ها باعث می‌شوند که دیفای، NFT، دائو (DAO) و شبکه‌های دیگر به شیوه‌ای بسیار راحت‌تر و بهتر به کاربران خود خدمت کنند.

متاویزا از سوی شبکه و تیم قدرتمندی تأمین مالی می‌شوند که از «جاسم اوسیران» تشکیل شده است. وی کارآفرین و مشاوری در زمینه خدمات مالی به‌شمار می‌رود. متاویزا همچنین شامل بخش سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و سایلنت یونی کورن ‌(Silent Unicorn) نیز می‌شود. سایلنت یونی کورن نیز یکی از سازندگان سرمایه‌گذاری است که بر روی ساختن، تأمین سرمایه و توسعه تجارت‌های فناوری در سرتاسر جهان تمرکز دارد.

لینک‌های این شبکه:

وبسایت متاویزا: http://www.metavisa.com

توئیتر متاویزا: https://twitter.com/MetaVisa

تلگرام متاویزا: https://t.me/MetaVisaOfficialCommunity

دیسکورد متاویزا: https://discord.gg/X3fWAgeqtv

مدیوم متاویزا: https://medium.com/@metavisaofficial

گیت هاب متاویزا: https://github.com/MetaVisa/MESA-Contract

اکسپلورر متاویزا:

https://etherscan.io/token/0x5AFFF9876C1F98b7d2b53bCB69EB57e92408319F

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/17/kucoin-presents-chingari-star-contest-creators-gear-up-to-win-gari-worth-20m-inr/

Comments (0)
Add Comment