ارز دیجیتال اتریوم مکس و تبلیغ «کیم کارداشیان»

ارز دیجیتال اتریوم مکس از ارزهایی است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را با جدیدترین و مهم‌ترین اخبار آن، آشنا کنیم. اتریوم مکس نیز از ارزهای شناخته‌شده و جنجالی است. اما این ارز همانطور که شاید پیشرفته است، مرموز نیز برداشت می‌شود. اخیرا نیز ۳ نفر از هر ۱۰ نفر دارنده ارزهای دیجیتال، «کیم کارداشیان» از افراد سرشناس مد و فشن را دیده است که درحال تبلیغ پروژه رمز ارز مرموز اتریوم مکس بوده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر جنجالی را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال اتریوم مکس

براساس یکی از رأی‌گیری‌های شرکت «Morning Consult» از هر ۱۰ کاربر، ۳ نفر از آن‌ها در معرض تبلیغ اینستاگرام «کیم کارداشیان» بوده است. او که از افراد بسیار معروف، سرشناس، مطرح و ثروتمند در زمینه مد و فشن است، در این تبلیغ درحال ترویج ارز اتریوم مکس (Ethereum Max) بوده است.

این شرکت در این‌باره نوشت:

«تقریبا از هر ۵ فرد بالغ آمریکایی، ۱ نفر در رابطه با پست اینستاگرام «کیم کارداشیان» که در آن ارز اتریوم مکس را تبلیغ می‌کرده است، چیزی شنیده است. ۴۵ درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال نیز زمانی که یک سلبریتی، ارز دیجیتالی را تبلیغ کند،‌ ۸۱% بیشتر سمت آن ارز رفته و در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تا زمانی که یک مشاور مالی به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. دارندگان ارزهای دیجیتال نیز بیشتر به‌دنبال راهنمایی‌های سرمایه‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های معامله یا دلالی هستند تا سرمایه‌گذاران راهنما.»

«کیم کارداشیان» و تبلیغ ارز دیجیتال اتریوم مکس

این مدل مشهور در اواسط ماه ژوئن، یک استوری سوال‌برانگیز درباره ارز دیجیتال را در صفحه اینستاگرام خود، برای میلیون‌ها دنبال‌کننده پست کرد. او گفت که اطلاعات اتریوم مکس را از دوست خود گرفته است.

حال ارز اتریوم مکس ناقص، حتی یک مقاله یا تحقیق نیز ندارد و از هیچ فعالیت توسعه‌دهنده برجسته‌ای نیز برخوردار نیست. در ماه اخیر، رئیس اداره رفتار مالی «چارلز راندل»، «کیم کارداشیان» را به‌دلیل استفاده از جمعیت دنبال‌کننده بسیار زیاد خود برای تبلیغ یک توکن دیجیتال احتکارآمیز، مورد انتقاد قرار داد.

او گفت:

« ‘کیم کارداشیان’ اخیرا پولی را دریافت کرده است تا از ۲۵۰ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام خود با جمله ‘به انجمن اتریوم مکس ملحق شوید’ بخواهد که در توکن‌های این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. این ممکن است ارتقای مالی با بزرگ‌ترین مخاطبان در طول تاریخ باشد.

درحال حاضر نیز داستان‌های بسیاری دررابطه با افرادی داریم که تمام سرمایه خود را با فریب خوردن و سرمایه‌گذاری اشتباه در حباب‌های رمز ارزی با توهم بدست آوردن سودهای سریع، از دست داده‌اند. برخی اوقات چنین افرادی تنها پس از گوش کردن به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود در چنین دام‌هایی افتاده‌اند. از سمت سلبریتی‌هایی که آماده‌اند تا به اعتماد طرفداران خود برای دریافت هزینه، خیانت کنند.»

«کارداشیان» نیز تنها سلبریتی نیست که بخشی از کمپین اتریوم مکس برای تبلیغ این توکن باشد. «پائول پیرس» سوپراستار NBA و همچنین «فلوید میودر» بوکسور افسانه‌ای نیز این توکن ERC-20 بحث‌برانگیز را تبلیغ کرده‌اند.

جمع بندی

ارز دیجیتال اتریوم مکس یکی از ارزهای جنجالی و مرموز اخیر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و اخبار مهم آن را خدمت شما معرفی کردیم. این ارز دیجیتال ناشناخته و مرموز که نوعی توکن ERC-20 است، اخیرا توسط مدل معروف، «کیم کارداشیان» تبلیغ شده است. متخصصان ارزهای دیجیتال باور دارند که افراد این روزها بیشتر از آنکه به نظر مشاوران مالی برای سرمایه‌گذاری گوش دهند، به تبلیغ اینفلوئنسرهای محبوب خود اعتماد می‌کنند. حالا نیز این سلبریتی معروف، تبلیغ چنین ارزی را برای ۲۵۰ میلیون دنبال‌کننده خود انجام داده است که عده بسیاری از ساکنین آمریکا تاکنون آن را دیده‌اند. ما امروز این خبر جنجالی را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با تبلیغ چنین ارزهای مرموزی چیست؟

Comments (0)
Add Comment