افزایش قیمت کینتسوگی (KINT) در زمان قرمز بودن وضعیت بازار

افزایش قیمت کینتسوگی (KINT) در این زمان شگفت‌انگیز است. با وجود آنکه تمام بازار وضعیتی قرمز و نزولی دارد، اما قیمت ارز دیجیتال کینتسوگی (KINT) تا ۱۰۴% افزایش یافته و سر به فلک کشیده است. این افزایش قیمت درست پس از درج این ارز دیجیتال در صرافی کراکن اتفاق افتاد.

افزایش قیمت کینتسوگی (KINT)

صرافی ارز دیجیتال کراکن (Kraken) ارز دیجیتال کینتسوگی (Kintsugi) را در پلتفرم خود درج کرد. در نتیجه درج این توکن قیمت آن تا ۱۰۴% افزایش یافت.

صرافی ارز دیجتال کراکن صرافی ارز دیجیتالی در ایالات متحده است. در زمان افزایش قیمت کینتسوگی (KINT) این صرافی حالا رسما اعلام کرد که تریدینگ ارز دیجیتال کینتسوگی (KINT) در این صرافی امکان‌پذیر است. این امکان فقط در دسترس مشتریانی که ساکن ایالات متحده، کانادا، استرالیا و ژاپن هستند، قرار ندارد. این صرافی این خبر را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.

کینتسوگی یک شبکه غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن kBTC را بسازند. این توکن یک دارایی با پشتوانه بیت کوین با نسبت ۱:۱ است. کاربران می‌توانند با استفاده از این شبکه توکن kBTC را به روشی غیرمتمرکز و بدون نیاز به هیچ وثیقه‌ای بسازند. قیمت ارز دیجیتال کینتسوگی (KINT) حالا در واکنش به خبر درج آن در کراکن به ۵۰.۵۳ دلار رسید. این نشانگر افزایش قیمت کینتسوگی تا ۱۰۴ درصد در زمان نگارش این مقاله است.

حجم تریدینگ این ارز دیجیتال نیز ۲۶۴۰.۴۷% افزایش یافت و از حجم ۷۱۱,۹۸۴.۰۸ دلار دوره قبلی خود به ۲,۲۱۳,۲۹۷ دلار رسید. افزایش قیمت و حجم این ارز دیجیتال پس از درج در صرافی کراکن نشان‌دهنده سود و علاقه خریداران به این کوین و این موضوع است که چقدر آن‌ها دیوانه‌وار علاقه دارند سود کنند.

درج ارز دیجیتال کینتسوگی در صرافی کراکن

صرافی‌های ارز دیجیتال ایالات متحده ابتدا سپرده‌گذاری توکن KINT را باز کردند. کمی بعدتر نیز صرافی‌ها تأیید کردند که تریدینگ این کوین نیز در پلتفرم آن‌ها آزاد است.

این شرکت جزئیات بیشتری را درباره درج این ارز دیجیتال از طریق پست بلاگ رسمی خود ارائه داد. بدین ترتیب این موضوع را شفاف‌سازی کرد که توکن KINT را می‌توان با USD و EUR تا دقت دو رقم اعشار معامله کرد. به ‌علاوه در زمان راه‌اندازی این توکن تنها دو سرویس برای آن در دسترس خواهد بود. این دو سرویس نیز کراکن و ترمینال کراکن هستند. این در حالی است که از فیوچرز کراکن و مارجین تریدینگ در حال حاضر برای KINT پشتیبانی نمی‌شود.

منبع: http://منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/kintsugi-kint-price-skyrocketed-104-after-kraken-listing/

Comments (0)
Add Comment