هدیه کراکن به توسعه‌دهندگان اتریوم در گیت کوین: ۱۵۰ هزار دلار

این کمک مالی برای صرافی سنتی که مرکز تبادلات گیت کوین است اهمیت زیادی دارد.

صرافی رمز ارز کراکن اعلام کرد که به پروژه های آزاد اتریوم در گیت کوین ۱۵۰ هزار دلار برای حمایت از آن ها اهدا خواهد کرد.

گیت کوین پلتفرمی برای پشتیبانی مالی از توسعه دهندگان و برنامه نویسان است. این پلتفرم بر اساس یک مدل هیبریدی که از کمک های نقدی و پشتیبانی مستقیم از سوی جامعه فعالیت می کند. کمک های مالی از سوی جامعه از طریق مدل سرمایه گذاری چهارگانه استفاده می کنند. این مدل برای مشخص کردن پروژه های خاصی استفاده می شود. این پروژه ها باید بیشترین میزان سرمایه گذاری را دریافت کنند. این فرمول چهارگانه اطمینان می یابد که میزان کمک های مالی بیشتر از یک کمک مالی بسیار بزرگ باشد. برای مثال کمک مالی دو فرد از طریق اهدای یک Dai بیشتر از کمک یک فرد با دو Dai ارزش دارد.

کراکن هم به جمع حامیان گیت کوین پیوست

همزمان با راه اندازی هشتمین دوره کمک های مالی گیت کوین، یا GR8، کراکن هم به جمع حامیان پیوست. مقدار کل مورد نیاز برای این استخر ۱ میلیون دلار است. البته شرکای سرمایه گذار دیگر شامل Binance، Synthetix و بنیاد اتریوم و غیره است.

فقط پروژه هایی که در دسته «فناوری های زیر ساختی اتریوم» هستند می توانند در استخر کراکن شرکت کنند. این ها شامل بسیاری از تیم های مشتریان، فناوری کیف پول ها و دیگر پروژه های مرکزی زیرساختی می شوند. این نوع تمایز احتمالا به این دلیل ایجاد شد تا گیت کوین بتواند به تولیدکنندگان محتوا یا پروژه های برنامه های غیرمتمرکز داده شود. البته این مورد خارج از ماموریت کراکن است. این مامویت شامل نیرومند سازی توسعه دهنگان داوطلب و پروژه هایی هستند که این صنعت را رو به جلو حرکت می دهند.

این شرکت قبل از این هم هدایایی به توسعه دهندگان بیت کوین و شرکت‌های زیرساختی بیت کوین ارائه می داد. کراکن تا به حال ۵۰۰ هزار دلار کمک مالی کرده است. سرمایه گذاری در زیر ساخت های اتریوم اهمیت زیادی برای صرافی دارد. طبق گفته آن ها این تصمیم برای این است که این شبکه رشد زیادی داشته است.

گیت کوین تا هفدهم دسامبر کمک های مالی قبول خواهد کرد. بعد از آن توزیع این کمک ها طبق فرمول ذکر شده انجام خواهد گرفت.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment