کراکن ۱۰۰ هزار اتریوم را چهار روز قفل می‌کند

بیش از ۱۰۰ هزار اتر، با ارزش ۶۰ میلیون، برای سهام گذاری در اتریوم ۲.۰ توسط کراکن طی چهار روز بعد راه‌اندازی این صرافی قفل شده اند.

تنها با گذشت ۴ روز از عرضه سامانه سهامداری اتریوم، مشتریان صرافی آمریکایی رمز ارز کراکن بیش از صد هزار اتریوم را با ارزشی بیش از شصت میلیون دلار پیش خریده اند.

نقطه عطف خرید و فروش سهام در هشتم دسامبر برابر با ۸ درصد از فروش کل اتریوم۲.۰ بود. کراکن تخمین میزند که فروش سالانه اش چیزی در حدود ۵ تا ۱۷ درصد خواهد بود.

‌جرمی ولچ، نائب رئیس محصولات کراکن، گقت که صرافی کراکن از حامیان پر و پا قرص اتریوم بوده است. با توجه به اینکه کراکن از اولین صرافی هایی بود که اتریوم را در آگوست ۲۰۱۵ موجود کرد.

ولچ در ادامه افزود: حجم معاملات اتریوم ۲.۰ در کراکن برابر با چیزی بین ۱۵ تا ۴۰ درصد فروش روزانه بیت کوین است.

کراکن در ارائه خدمات فروش سهام به اتریوم ۲.۰ تنها نیست. Binance، Huobi و Bitcoin Suisse  هم خدمات خود را از هفته پیش شروع کرده اند. از OKEx نیز این انتظار می رود که خدمات خود را تا پایان این ماه آغاز کند. در حالی که Coinbase خدماتش را از اغاز ۲۰۲۱ شروع می کند. اینگونه درصد زیادی از سهام اتریوم میتواند در بین صرافی های مهم به کار گرفته شود.

اینترفیس کیف پول اتریوم  MyEtherWallet  هم به تازگی خبر از ادغام اپلیکیشن Staked داد. کاربران MEW از دو روش قادر به خرید سهام اتریوم هستند، وبسایت شرکت و اپلیکیشن کیف پول اندروید.

«از MEW به درستی به عنوان یکی از کیف پول های اصلی و اوریجینال اتریوم یاد می شود. کاربران MEW از این پس می توانند بهره کامل را از بروزرسانی اصلی اتریوم ببرند.»

تراکنش های اتریوم ۲.۰ تا سال دیگر فعال نخواهند شد

در حالیکه راه اندازی زنجیره اتریوم ۲.۰ اول این ماه خرید سهام اتریوم را امکان پذیر کرد، سهام داران تا فعال شدن اتریوم ۲.۰ قادر به فروش سهام خود نخواهند بود. با فعل و انفعالات اخیر اتریوم شاید تا سال دیگر هم آنلاین نشود.

ظاهرا بسیاری از سهامداران جذب ارائه دهندگان خدمات دیگر شده اند. زیرا که دیگر نیازی به نگران بودن از نابودی سهام آنها نیست. بعضی از ارزیابان اتریوم ۲.۰ از اینکه اتریوم آنها قفل شده است و توانایی کسب سود بیشتر برای آنها حذف شده است شکایت کرده اند.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment