توکن حکومتی KRL به‌زودی فروش عمومی خود را آغاز می‌کند

توکن حکومتی KRL به‌زودی به فروش عمومی می‌رسد. بازی Kart Racing League اخیرا اعلام کرده است که فروش عمومی توکن حکومتی خود، KRL را آغاز می‌کند.

توکن حکومتی KRL

شرکت Blue Monster Games، استودیوی بازی پشت Kart Racing League است که یک بازی توکن غیرقابل معاوضه یا NFT محور به‌حساب می‌رود. این استودیو حالا اعلام کرده است که فروش عمومی توکن حکومتی  خود، KRL را در روز جمعه، ۱۲ام نوامبر و ساعت ۲:۰۰ ظهر UTC، آغاز خواهد کرد.

بازی Kart Racing League یکی از اولین بازی‌های مبنی بر NFT سه بعدی بازار امسال خواهد بود. این بازی، امکانات بازی برای کسب درآمد و تکامل آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) را با گیم پلی اعتیادآور بازی‌هایی همچون راکت لیگ (Rocket League) ترکیب می‌کند.

توکن KRL، توکن حکومتی پشت بازی Kart Racing League است. این توکن در حراجی CopperLaunch که از ۱۲ام نوامبر تا ۱۵ام نوامبر برگزار خواهد شد، برای خرید قرار می‌گیرد. بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Blue Monster Games «جوزف رابین» می‌گوید:

«ما هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم فروش عمومی ما در روز جمعه، ۱۲ام نوامبر شروع خواهد شد. آوردن پروژه‌ای با این ابعاد به بازار، زمینه‌های بسیاری را در فضای بازی NFT به وجود می‌آورد. فروش عمومی توکن حکومتی KRL، پروژه‌ای جذاب است که نظرات بسیاری را به سمت خود جلب خواهد کرد. به همین ترتیب ما به جامعه خود، فرصت خرید مستقیم در پروژه و همچنین فرصت شکل دادن دنیای خاص خود را می‌دهیم که در حقیقت همین، آینده بخش بازی و گیمینگ است.»

شرکت Blue Monster Games، تلاش خود را بر روی صنعت نوظهور بازی برای کسب درآمد NFT متمرکز کرده است. این صنعت نیز بخشی است که انتظار می‌رود شاهد رشد عظیمی باشد.

سخنان «رابین» درباره توکن KRL

«رابین» در همین رابطه می‌گوید: «رشد بازی‌های NFT محور و کسب درآمدی همچون Kart Racing League، چیزی است که نمی‌توان آن را تا مدت‌ها از یاد برد. استودیوهای مگا گیم همچنان در حال تلاش هستند تا به‌عنوان یک مفهوم جدید در این فضا موفق شوند. در حالی که دارندگان توکن KRL بدین ترتیب بلیت آن را دارند که در این صف، نفر اول باشند. من نه‌تنها برای خود به عنوان یک شرکت، بلکه برای دیدن آنکه جامعه ما در نتیجه به‌صورت مستقیم سود می‌برد نیز هیجان‌زده هستم.»

Kart Racing League در ۱۹ام نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد شد. توکن حکومتی KRL نیز در ۱۲ام نوامبر برای فروش قرار می‌گیرد و می‌توانید به صورت مستقیم آن را در صفحه CopperLaunch ما نیز خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر و سوالات متداول می‌توانید به مدیوم Kart Racing League با آدرس زیر مراجعه کنید:

https://medium.com/@KartRacingNFT

درباره شرکت Blue Monster Games

شرکت Blue Monster Games یک شرکت فلوریدایی بوده که به توسعه بازی‌های ویدیویی با استفاده از فناوری NFT اختصاص یافته است. این پروژه‌های بازی نیز بر اساس مدل بازی برای کسب درآمد هستند. این به معنای آن است که بازیکنان فرصت کسب درآمد در بازی را دارند.

Blue Monster، سازنده بازی Kart Racing League است. این بازی از کاراکترهای NFT سه بعدی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها برای بازی یک مسابقه ماشینی الهام‌گرفته از سونیک استفاده کنید و برای هر مسابقه‌ای که برنده می‌شوید، پاداشی دریافت نمایید. این تیم همچنین در حال کار بر روی چندین پروژه مختلف است که در ماه‌های آتی اعلام می‌شوند.

وبسایت این شرکت: https://www.bluemonstergames.com/

توییتر شرکت: https://www.twitter.com/bluemonsternft

درباره بازی Kart Racing League

این بازی یک بازی الهام‌گرفته شده از سونیک است که هرکسی در آن می‌تواند از طریق گیم پلی ماهرانه و مشارکت در اکوسیستم، توکن به‌دست آورد. بازیکنان می‌توانند با یکدیگر در یک فرمت چند نفره آنلاین، کاراکترهای NFT قابل بازی خود را جمع‌آوری، ترید یا به‌روز و متحول کنند.

این بازی که قرار است توکن حکومتی KRL خود را منتشر کند، به بازیکنان اجازه می‌دهد که به‌صورت آنلاین با یکدیگر روبه‌رو شوند. در حقیقت این بازی، بهترین عناصر بازی‌های برقی و مسابقات ماشین سبک رقابت سریع را با یکدیگر ترکیب می‌کند. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در یک مسابقه چند نفره سریع آنلاین و مسیرهای روشن، با یکدیگر روبه‌رو شده و پاورآپ و افزایش‌دهنده سرعت را در طول مسیر جمع‌آوری کنند.

تفاوت اصلی میان KRL و بازی‌های سنتی مسابقه ماشینی آن است که از طرح اقتصادی بلاک چین برای دادن پاداش به بازیکنان برای شرکت در اکوسیستم استفاده می‌شود. این مدل جدید از بازی به‌عنوان «بازی برای کسب درآمد» شناخته می‌شود.

وبسایت این بازی: http://www.kartracingleague.com/

توییتر: https://www.twitter.com/KartRacingNFT

دیسکورد: https://discord.gg/jukKKamX

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kartracingnft

فیسبوک: https://www.facebook.com/KartRacingNFT

تلگرام: https://t.me/kartracingleague

مدیوم: https://medium.com/@KartRacingNFT

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/12/kart-racing-league-announces-public-sale-of-governance-token/

Comments (0)
Add Comment