شبکه کایبر (KNC) چیست؟

شبکه کایبر (KNC) چیست؟

شبکه کایبر (KNC) یک نوع ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که برای پرداخت هزینه در شبکه کایبر استفاده می شود. این توکن به عنوان بخشی از معاملات شبکه کایبر برای تسهیل عملیات سیستمی و در درجه اول مبادله دارایی های دیجیتال استفاده می شود. کاربران شبکه که دارایی های دیجیتال را تعویض میکنند، KNC را پرداخت می نمایند. این هزینه به جلوگیری از پولشویی کمک می نماید.

این توکن همچنین می تواند جهت پرداخت هزینه توسط کاربران برای حاکمیت از شبکه Kyber نیز استفاده شود. کاربرانی که این هزینه ها را پرداخت می کنند، می توانند هنگام جابجایی دارایی ها، نقدینگی فوری دریافت نمایند.

شبکه کایبر پروتکلی است که هدف آن ساده تر نمودن مبادله ارزهای دیجیتال است. پروتکل Kyber نقدینگی را از طیف گسترده ای از ذخایر جمع نموده و در هر برنامه غیرمتمرکز مبادلات! رمز فوری و ایمن تامین می نماید. دو نوع کاربر در شبکه وجود دارند: سازنده و گیرنده.

سازندگان با در دست داشتن توکن های خود نقدینگی ایجاد می نمایند. گیرندگان کاربران نهایی هستند که درخواست تعویض ارز دارند. Daaps یا برنامه های غیر متمرکز می توانند به شبکه کایبر متصل شوند تا هر توکن را از کاربران بپذیرند، اما فقط رمز مورد نظر خود را دریافت می نمایند. KNC برای تسهیل و پرداخت هزینه تراکنش های این شبکه استفاده می گردد.

آیا می توان KNC را به Coinbase ارسال کرد؟

بله، اما شما باید KNC را به کیف پول های Coinbase وارد و از کیف پول های KNC ارسال نمایید. لطفاً هیچ توکن KNC را به کیف پول اتریوم خود ارسال نکنید، حتی اگر توکن مورد نظر در شبکه اتریوم است. اگر توکن ها را به آدرس یا کیف پول خارجی غیر Coinbase که از KNC پشتیبانی نمی کند ارسال نمایید، Coinbase هیچ مسئولیتی در قبال آن معامله ندارد. علاوه بر این نشانه های غیر KNC را به آدرس این توکن خود ارسال نکنید.

شما می توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال و یا جهت مطالعه بیشتر در خصوص مفهوم کایبر kyber روی لینک های مربوطه کیلک نمایید تا اطلاعات جامع تری در این خصوص کسب نمایید.

Comments (0)
Add Comment