ارزهای جدید لجر لایو در راه هستند

ارزهای جدید لجر لایو شامل ۵ مورد جدید می‌شود. نرم‌افزار لجر لایو اخیرا گفته است که برنامه دارد ۵ ارز دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه کند. این ۵ ارز شامل کوین کریپتو دات کام (CRO) نیز می‌شود که در سال ۲۰۲۲ به این نرم‌افزار افزوده خواهد شد.

ارزهای جدید لجر لایو

نرم‌افزار لجر لایو (Ledger live) درگاهی برای خرید و رشد ارزهای دیجیتال به‌صورت کاملا ایمن و مطمئن است. این نرم‌افزار ارز دیجیتال در روز جمعه از طریق توئیتی اعلام کرد که برنامه دارد پنج ارز دیجیتال جدید را در پلتفرم خود ادغام کند. این پنج ارز نیز شامل: ارز سولانا (SOL)، هدرا (HBAR)، کوین کریپتو دات کام (CRO)، کاردانو (ADA) و سلو (CELO) می‌شود که به‌صورت کاملا مستقیم در سال ۲۰۲۲ به نرم‌افزار لجر لایو اضافه خواهند شد.

این شرکت بعدتر نیز بیان کرد که آن‌ها مشتاق افزودن ارزهای دیجیتال بیشتری در این فضا هستند. آن‌ها همچنین اعلام کردند رسالت آن‌ها آن است که با جوامع بیشتری در درون وب ۳ به رشد خود ادامه دهند. به‌علاوه شرکت لجر لایو از دنبال‌کنندگان خود خواست که در صورت تمایل، فضای گیت هاب آن را برای جزئیات بیشتر برنامه‌ها و ارزهای جدید لجر لایو در سال ۲۰۲۲ مشاهده کنند.

لجر لایو در توئیتر خود نوشت: «ما مفتخریم اعلام کنیم که در سال ۲۰۲۲ ارزهای سولانا، هدرا، کریپتو دات کام، کاردانو و سلو را مستقیما به پلتفرم خود اضافه می‌کنیم. ما به این زمینه مشتاق هستیم و خوشبینانه امیدواریم که با جوامع بیشتری از طریق وب ۳ به رشد خود ادامه دهیم. می‌توانید این فضا را در صورت تمایل برای جزئیات بیشتر سال ۲۰۲۲ ما تماشا کنید.»

پلتفرم لجر لایو و برنامه‌های جدید آن

اگر به وبسایت رسمی لجر لایو مراجعه کنید می‌بینید که این شرکت در حال حاضر از بیش از ۱,۸۰۰ کوین و توکن از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) پشتیبانی می‌کند.

لجر لایو پیش‌تر در روز پنجشنبه نیز اعلام کرد که آن‌ها برنامه داشته‌اند تا کارت کریپتو لایف (Crypto Life) را راه‌اندازی کنند. این کارت از سوی لجر، کارت‌های اعتباری، کیف پول‌های دیجیتالی، IBAN، حواله/FX و پرداخت بودجه‌رسانی می‌شود.

همچنین این کارت با همکاری Baanx Group راه‌اندازی خواهد شد که ارائه‌دهنده خدمات ۱۰۰% B2B2C برای سرویس‌های مالی API محور است. مشتریان می‌توانند با این کارت، زندگی ارز دیجیتالی خود را از طریق کیف پول لجر خود مدیریت، آن را در زمان خرید به ارز فیات تبدیل و یا کارهای بسیار بیشتری را بر روی آن اجرا کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/11/ledger-live-plans-to-integrate-five-cryptocurrencies-including-crypto-com-coin-cro-on-its-platform-in-2022/

Comments (0)
Add Comment