بررسی Ledger Nano S و همه نکاتی که باید بدانید

این دستگاه علاوه بر اینکه از بصرفه‌ترین کیف پول‌های رمزارزی در بازار است، لقب پرفروش‌ترین آن‌ها را نیز به همراه دارد. در این مقاله به بررسی Ledger Nano S، که یکی از بهترین و البته شاید قدیمی‌ترین کیف پول‌های رمزارزی موجود در بازار می‌پردازیم.

ویژگی های Ledger Nano S

Ledger Nano S به صرفه و بهینه

Ledger Nano S با اینکه جزو ارزان‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار است، از قابلیت‌های مفید و همچنین امنیت بالایی برخوردار است. برند Ledger نامی شناخته شده در این عرصه است و همواره اعتبار خود را در زمینه امنیت حفظ کرده است.

با اینکه در سال ۲۰۱۹ سری جدید این دستگاه به نام Ledger Nano X به بازار عرضه شد، اما این مدل همچنان طرفداران خود را دارد. که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن قیمت پایین آن باشد که Ledger Nano S را به گزینه‌ای مناسب برای تازه واردان به دنیای رمزارزها تبدیل کرده است.

وسعت پشتیبانی رمزارزها

این دستگاه با اینکه کمی از دیگر مدل‌های موجود در بازار قدیمی‌تر است اما در بسیاری از عرصه‌ها همگام با رقبای خود پیش می‌رود. پشتیبانی از بیش از صد رمزارز، یکی از همین خصوصیات است. با اینکه Ledger Nano S در سال ۲۰۱۶ ارائه شده است، بسیاری از رمزارزهای موجود در بازار امروز را پشتیبانی می‌کند در صورتی که هم دوره‌های این محصول چیزی در حدود ۷ تا ۱۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کردند.

بیشتر بخوانید

امنیت و اطمینان

یکی از قابلیت‌های جالب و تحسین برانگیز این دستگاه سیستم ایمنی و همچنین بازیابی اطلاعات آن است که با استفاده از ذخیره‌ی اطلاعات در قسمت‌های مختلف سیستم از آسیب‌دیدگی آن‌ها تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین این دستگاه علاوه بر رمزهای از پیش تعیین شده بر روی دستگاه، قابلیت نصب یک کد کوتاه برای استفاده از دستگاه را داراست. نکته جالب این‌که تا به امروز حتی یک مورد دسترسی به اطلاعات سری از طریق هک کردن گذارش نشده است.

جمع بندی بررسی Ledger Nano S

سری Ledger Nano S از نظر قیمیتی بسیار بصرفه است و با اینکه از مدل های قدیمی موجود در بازار است، از امنیت، امکانات و کیفیت خوبی برخوردار است. در کل چنان‌چه شما با رمزارزها سر و کار دارید، و به دنبال یک کیف پول ایمن و در عین حال مقرون به صرفه هستید، Ledger Nano S یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment