افزایش نقدینگی دوج کوین از بیت کوین

 افزایش نقدینگی دوج کوین در مقایسه با بیت کوین نشان می دهد که تقاضا برای خرید دوج کوین افزایش پیدا کرده است. در تاریخ ۲۴ آوریل میزان نقدینگی بازار دوج کوین از بیت کوین پیشی گرفت. بیت کوین و اتریوم در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند. این در حالی است که دوج کوین شاهد افزایش نقدینگی و استقبال سرمایه گذاران است.

 معیارهای متفاوتی نشان می دهد که دوج کوین در بازار جهان بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. معیارهایی از قبیل حجم فعالیت های شبکه های اجتماعی، حجم معاملات و نقدینگی در بخش قراردادهای آتی.

افزایش نقدینگی دوج کوین به معنای افزایش تقاضاست

 با وجود این که برخی از معیارها مانند حجم معاملات روزانه در بازارهای کوچک اغراق شده به نظر می رسند، نمی توان از حجم بالای معاملات و نقدینگی این بازار چشم پوشی کرد.

بر اساس سایت   Bybt.com در ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۴۴ میلیون دلار دوج کوین نقد شده است. حالیست که حجم معاملات در همین بازه زمانی برای بیت کوین به ۱۱۴.۷ میلیون دلار می رسد. به این ترتیب میزان تقاضا برای خرید دوج کوین بسیار بالاست.

اطلاعات به دست آمده از CoinMarketCap نشان حجم معاملات روزانه دوج کوین در بازارهای سراسر جهان از دیگر رمز ارزها بالاتر است. حجم معاملات روزانه دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱.۵۲ میلیارد دلار رسیده است. در همین بازه زمانی کاردانو، بیت کوین کش و ریپل با وجود اینکه از نظر ارزش کل از دوج کوین گرانبها تر هستند، شاهد حجم معاملات کمتری بوده اند.

بخش زیادی از تقاضا برای خرید دوج کوین از سوی سرمایه گذارانی است که به تازگی وارد بازار رمز ارز شده اند. بسیاری از معامله گران گزارش داده اند که در هفته گذشته افراد زیادی وارد بازار رمز ارز شدند.

جای تعجب نیست که در میان رمز ارزها ریپل و دوج کوین بیشترین استقبال را تجربه کردند. به نظر کسانی که یک تا دو سال پیش حاضر به خرید رمز ارز نبودند اکنون برای خرید این رمز ارزها وارد عمل شده اند. 

در کنار افزایش تقاضا برای دوج کوین از سوی معامله گران تازه وارد، اطلاعات موجود در بازار نشان می دهد که معیار فعالیت های اجتماعی برای دوج کوین نیز در حال افزایش است.

حجم فعالیت های شبکه های اجتماعی میزان علاقه و توجه مردم به بازار رمز ارز را به تصویر می کشد.

 آیا دوج کوین به مسیر صعودی ادامه می دهد؟

تحلیلگران بر این باورند که ثبات بازار رمزارز پیش از ادامه روند صعودی نشان دهنده سلامت بیت کوین و این بازار است.اگر بیت کوین و اتریوم همچنان به ثبات خود در قیمت های بالاتر از ۵۰ هزار دلار و ۲ هزار و ۲۰۰ دلار ادامه دهند، شرایط برای افزایش قیمت رمز ارز های کوچکی مانند دوج کوین مهیا می شود. به همین دلیل است که شاهد افزایش نقدینگی دوج کوین بوده ایم.

 در آخر

 در هفته های گذشته شاهد کاهش قیمت بیت کوین بوده ایم. در حالی که بیت کوین همچنان برای ادامه روند صعودی تلاش می کند، دیگر رمزارزها به مسیر صعودی ادامه می دهند. دوج کوین در این بین رکوردهای تازه ای را به ثبت رسانده است. کسانی که به تازگی وارد بازار رمز ارز می شوند به خرید دوج کوین روی آورده اند. این امر منجر به افزایش نقدینگی دوج کوین شده است.

 این طور به نظر می رسد که سرمایه گذاران تازه وارد با آرزوی ثروتمند شدن به سراغ رمزارز های کوچک تر می روند. آیا شما چنین رویکردی را تایید می کنید؟ در رمزارز مارکت با ما آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. و در بهترین زمان برای خرید دارایی مورد نظر وارد عمل شوید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/new-altcoin-era-dogecoin-liquidations-briefly-surpass-bitcoin

Comments (0)
Add Comment